Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så langt er der altså heller ikke fra Brøndby til Odense så man ikke kan bo i Odense og træne i Brøndby hvis det skulle være for børnene ..
    Mads Toppel klarer det jo fint :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      JH minder en del om Jørgen Bækkelund, der også kørte en meget defensiv stil, når det kom til forlængelser, måske i håb om, at spilleren vil blive mør i forhold til lønnen. Det mistede vi blandt andet Allan Nielsen på.
      Jørgen Bækkelund! Ham havde jeg fanme glemt. Jeg synes også at huske nogle andre sager jeg bandede over i sin tid.
      OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-og-el-makrini

Gad vide, hvilke spillere vi kan tiltrække til vinter for at vende skuden..
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg

Fra de sædvanlige steder: 1. og 2. division. Højere hylder kan/vil Jesper Hansen ikke se på. Gad vide om grunden til at hente Izunna var, at man regnede med at sælge Makrini?
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Fra de sædvanlige steder: 1. og 2. division. Højere hylder kan/vil Jesper Hansen ikke se på. Gad vide om grunden til at hente Izunna var, at man regnede med at sælge Makrini?
            Ville da være topmålet af idioti hvis det er tilfældet .

Men man kan igen konstatere at uambitiøs ledelse koster .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Puha. Jeg synes, han er cool og siger det helt ærligt. Det betyder sandsynligvis, at han er tabt for os, som det ser ud nu, og det er skidt.

Comment

Først Trump og nu det her. Enden er nær ...
                OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Haha :D!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Puha. Jeg synes, han er cool og siger det helt ærligt. Det betyder sandsynligvis, at han er tabt for os, som det ser ud nu, og det er skidt.
                    Ja, ham kan vi vist godt regne for værende tabt for klubben...og man forstår ham jo vel næsten godt.
                    Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Regnede med er måske at stramme den, men når der var bud efter ham kan man vel med god ret sige at ledelsen agerede rigtigt med rettidig omhu i situationen
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Regnede med er måske at stramme den, men når der var bud efter ham kan man vel med god ret sige at ledelsen agerede rigtigt med rettidig omhu i situationen
                        Var der bud efter makroni eller hvordan??.....det er nyt for mig .....hvorfra?
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          De bud der var på Makrini var et halvt år efter Izunna blev hentet...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Var der bud efter makroni eller hvordan??.....det er nyt for mig .....hvorfra?
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-profil-afviste-holland-og-tyrkiet-aaben-ny-kontrakt

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er ja forfærdeligt! I foråret sagde El Mak at han føler sig meget god i Odense og og kunne forestille sig at bliver længere. Det viser ja en tydelig interesse om en kontraktforlængelse. Hvorfor handlede man dertid ikke med det samme???
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Kan vi måske ikke bytte JH og Trump?
                                USA ville få en president som skaber styr over økonomien og alt ville gå heeeeelt laaaangsomt og laaaang overvejet (hvad jeg kunne lide meget god hvis jeg husker at der er sådan en rød knap i hans Oval Office. ..) Og måske Trump ville give den penge for klubben NT vil ikke give.
                                Og vi ville har en sportsdirektør vi kan svine maksimal og hele samfund ville give os ret. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X