Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Svært at dreje om du mener det positivt, men sådan tager jeg det :)

Jeg kan sgu egentligt godt lide at få at vide når jeg laver noget smart i en fart agitgt, for hold nu fast hvor er det tit at jeg skriver noget uden at tænke over det, og så er det rart at nogen af og til kan rette på det lort der kommer :)

Men kynikere må der også gerne være, jeg er jo selv ved at være en efter den start OB har lagt, gav holdet ros og opmuntring efter de to først kampe, men den er støt faldende, selv om jeg da håber de snart vender den dårlige stime.

MVH

QuesT
    (Nej det er fodbold i sin natur ikke, men usaglig og ulogisk, er ligeså meget fodbold som alt andet)
    Bolden er rund og sådan noget der.
    Det var skam positivt ment. ;-) Defeatism er udtrykket for dem, der først bruger en masse tid på at bitche over bestemte indlæg og trends, for så siden at blive væk.

For mig er det ulogisk at gå så meget op i, om en eller anden tilfældig spiller sparker et rundt stykke læder i et net, end sige hade andre spillere og hold, der ikke tilfældigvis bærer mit holds trøje. Logikken burde også sige mig at efter så mange skuffelser så burde jeg bare stoppe med at pine mig selv, men jeg gør det ikke. Og jeg føler intet behov for at forklare den manglende logik yderligere. For sådan er det at være fan.

MvH ChrisOB
    Last edited by ChrisOB; 11-08-2016, 14:22.
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Hvis du ser saglighed og logik på den måde har du selvfølgelig ret.

Men det er i mine øjne logisk at holde med noget og så støtte det 100 %, det er jo det samme med kærlighed og det er vel egentligt det der beskriver at være fan bedst.

Man vil gå den ekstra meter for sit hold (nogen følger regler imens, andre ikke) men alle vil jo gerne vinde.

Det er også derfor vi (læs: jeg) tager det som en personlig hån når mit hold (klub som land) ikke yder nok.
      Det er da ren logik at man vil se sit hold folde sig ud og være de bedste.

Fodbold (dette forum) er ikke mere usagligt end man gør det til.
      Det kan jo ske at man trækker diskussionerne ud hvor det saglige forsvinder, men det vil jo altid ske når kærlighed er inde over.

For kærlighed er ikke logisk og saglig.

Men igen, så er fodbold vel heller ikke, når jeg nu sammenligner fodbold med kærlighed til en klub.

Holy moly, tror jeg har forvirret mig selv

Comment

Hvis du ser saglighed og logik på den måde har du selvfølgelig ret.

Men det er i mine øjne logisk at holde med noget og så støtte det 100 %, det er jo det samme med kærlighed og det er vel egentligt det der beskriver at være fan bedst.

Man vil gå den ekstra meter for sit hold (nogen følger regler imens, andre ikke) men alle vil jo gerne vinde.

Det er også derfor vi (læs: jeg) tager det som en personlig hån når mit hold (klub som land) ikke yder nok.
        Det er da ren logik at man vil se sit hold folde sig ud og være de bedste.

Fodbold (dette forum) er ikke mere usagligt end man gør det til.
        Det kan jo ske at man trækker diskussionerne ud hvor det saglige forsvinder, men det vil jo altid ske når kærlighed er inde over.

For kærlighed er ikke logisk og saglig.

Men igen, så er fodbold vel heller ikke, når jeg nu sammenligner fodbold med kærlighed til en klub.

Holy moly, tror jeg har forvirret mig selv
        Ha ha, se hvad fodbold kan gøre ved én! ;-)

Fodbold er først og fremmest følelser. Nogle sætter så lighedstegn imellem klubben og den til hver tid siddende ledelse/ansatte spillere/trænere, og den vil jeg personligt godt smække en lang hvid pæl igennem, for klubben er meget mere end summen af dem, der er ansat til at skaffe klubben succes. Der er spillere i OBs trup, der end ikke var født, da jeg først begyndte at komme på stadion, og derfor mener jeg, at jeg er i min gode ret til at "kræve" noget mere end bare at være med.

Det er ikke det samme som ikke at være i stand til at anerkende et godt stykke arbejde, ej heller at jeg ikke ved, at der er ingen i OB, der med vilje fejler i deres forsøg på at skabe noget, men i hurlumhejet imellem de mange skuffelser, er der ikke nok, der anerkender andre folks følelser, men i stedet affærdiger det som et slags forsøg på en slags moderne voksenmobning, når kritikken slår gnister.

Dér er der nogen, der simpelthen er for sarte.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Ha ha, se hvad fodbold kan gøre ved én! ;-)

Fodbold er først og fremmest følelser. Nogle sætter så lighedstegn imellem klubben og den til hver tid siddende ledelse/ansatte spillere/trænere, og den vil jeg personligt godt smække en lang hvid pæl igennem, for klubben er meget mere end summen af dem, der er ansat til at skaffe klubben succes. Der er spillere i OBs trup, der end ikke var født, da jeg først begyndte at komme på stadion, og derfor mener jeg, at jeg er i min gode ret til at "kræve" noget mere end bare at være med.

Det er ikke det samme som ikke at være i stand til at anerkende et godt stykke arbejde, ej heller at jeg ikke ved, at der er ingen i OB, der med vilje fejler i deres forsøg på at skabe noget, men i hurlumhejet imellem de mange skuffelser, er der ikke nok, der anerkender andre folks følelser, men i stedet affærdiger det som et slags forsøg på en slags moderne voksenmobning, når kritikken slår gnister.

Dér er der nogen, der simpelthen er for sarte.

MvH ChrisOB
          Du har da helt 100 % ret.

Og jeg tror at når man skræller det værste væk, så er de fleste vel overordnet enige om at alle ønsker det bedste for OB.
          Nogen vil gøre det på den ene måde og andre den anden, men der er da ikke nogen der i en hyggelig og fælles klub (læs: gammel og stabil) som OB, render rundt og voksenmobber hinanden.
          Selvfølgelig går bølgerne højt, andet vil da være mærkeligt når man ikke vinder 4-0 i hver eneste kamp.

Men det er jo også det der gør OB til klubben vi alle elsker.

Comment

Du har da helt 100 % ret.

Og jeg tror at når man skræller det værste væk, så er de fleste vel overordnet enige om at alle ønsker det bedste for OB.
            Nogen vil gøre det på den ene måde og andre den anden, men der er da ikke nogen der i en hyggelig og fælles klub (læs: gammel og stabil) som OB, render rundt og voksenmobber hinanden.
            Selvfølgelig går bølgerne højt, andet vil da være mærkeligt når man ikke vinder 4-0 i hver eneste kamp.

Men det er jo også det der gør OB til klubben vi alle elsker.
            Jeg ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, men én af mine såkaldte pet peeves er når nogen forsøger at koge kritikken ned til et spørgsmål om at man nok først er tilfreds, hvis vi nu f.eks vandt 4-0 i hver kamp. Eller spillede som Barcelona. Eller hentede Messi. Som en slags måde at latterliggøre både omfang og indhold af kritikken.

Jeg har selv sagt, at jeg ikke er rigtigt tilfreds, før vi står med pokalen, og at alt der imellem bare er mellemregninger, som jeg så vil vurdere, om jeg kan leve med, så måske er jeg en gang imellem selv uden om det, men ikke desto mindre, så er min tærskel altså ikke værre end, at jeg per nuværende kan leve med "bare" at komme i top 6. Det er så på én gang noget, jeg kan leve med og så et utvetydigt krav. Og ikke kun fordi klubben selv har sat det mål. Men fordi det er vigtigt for vores selvforståelse.

Der er så nogen, der mener vi har truppen til at indfri top-6, og dér er jeg så uenig. Det betyder ikke, jeg forlanger for meget, både af sportsdirektør, træner og økonomi - jeg vil snarre mene, der er nogen, der forlanger for lidt. Tiden vil vise, hvem der har ret.

MvH ChrisOB

Comment

Jeg ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, men én af mine såkaldte pet peeves er når nogen forsøger at koge kritikken ned til et spørgsmål om at man nok først er tilfreds, hvis vi nu f.eks vandt 4-0 i hver kamp. Eller spillede som Barcelona. Eller hentede Messi. Som en slags måde at latterliggøre både omfang og indhold af kritikken.

Jeg har selv sagt, at jeg ikke er rigtigt tilfreds, før vi står med pokalen, og at alt der imellem bare er mellemregninger, som jeg så vil vurdere, om jeg kan leve med, så måske er jeg en gang imellem selv uden om det, men ikke desto mindre, så er min tærskel altså ikke værre end, at jeg per nuværende kan leve med "bare" at komme i top 6. Det er så på én gang noget, jeg kan leve med og så et utvetydigt krav. Og ikke kun fordi klubben selv har sat det mål. Men fordi det er vigtigt for vores selvforståelse.

Der er så nogen, der mener vi har truppen til at indfri top-6, og dér er jeg så uenig. Det betyder ikke, jeg forlanger for meget, både af sportsdirektør, træner og økonomi - jeg vil snarre mene, der er nogen, der forlanger for lidt. Tiden vil vise, hvem der har ret.

MvH ChrisOB
              Denne for hvor enig jeg er

Denne for hvor søde i begge er når i er så enige

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Lad nu være med at male et andet billede af forum end at vi bare skændes hele tiden!

;-)

MvH ChrisOB

Comment

Lad nu være med at male et andet billede af forum end at vi bare skændes hele tiden!

;-)

MvH ChrisOB
                  TLC BABY.....

Comment

Nu var det ikke fordi jeg vil lattergøre det, men mere at man hver især kan have forskellige mål for hvornår man er tilfreds. Men hvis bare jeg så mit hold spille sammenhængende og alle ydede 200 % for holdet, så er jeg langt hen af vejen tilfreds.

MvH ChrisOB
                    Jeg kan da godt følge dig i det her, jeg ville da også ønske vi står med pokalen efter sæsonen, men jeg er også nået til den konklusion at holdet pt. ikke er til det, og vil faktisk helst ikke have at vi vinder et mesterskab som Herfølge og tror alt er godt for så at rykke ned sæsonen efter, for så er det lidt som at tisse i bukserne for at få varmen kort. Det jeg håber og tror vi er i gang med er at bygge et godt hold op og stille og roligt lægge lidt flere niveauer på så vi til sidst kan lege med hvor det er sjovt hver eneste år.

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er nemmere at være enige om ting når man tager sig tid til at debattere tingene ordentligt i stedet for de små og korte sætningen som mest bare bruges til provokation eller fordi man ikke gider sætte sig ned og give det lidt tid at forstå hvad folk herinde egentligt mener.

Comment

"Mohamed El Makrini afviste tilbud fra udenlandske klubber denne sommer, men vil gerne blive i OB."

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-ny-kontrakt

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        "mohamed el makrini afviste tilbud fra udenlandske klubber denne sommer, men vil gerne blive i ob."

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...en-ny-kontrakt
                        sæt igang tak!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Mon ikke Jesper Hansen, giver ham et tilbud der er dårligere end den kontrakt han allerede har nu.

Comment

I løbet af sommerens transfervindue har Mohamed El Makrini afvist flere klubber.
                            - En tyrkisk klub var interesseret denne sommer, men Mohamed er glad for at være i Odense, og han vil gerne blive, fordi han er glad for klubben.

Det giver jo ingen mening - OB er jo en klub i opløsning uden sjæl og troværdigt projekt - en klub under afvikling?

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Mon ikke Jesper Hansen, giver ham et tilbud der er dårligere end den kontrakt han allerede har nu.
                              Hvorfor skulle han dog det?

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Hvorfor skulle han dog det?
                                Tror det var en stikpille til Falk-sagaen.

MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Working...
                                X