Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 24. juni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Tusinde tak fordi i har taget jer tid til at opdatere os andre med Dagens træning!

    OBForever - lækre billeder du har fået taget! Mere af det, hvis chancen byder sig. Godt arbejde :)
    Tak skal du have :-)
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Tak skal du have :-)
      Ja super godt arbejde. Både billeder og referat.
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Lado har smidt nogle kilo. Det er fortsat ikke hurtigheden han skal leve på, men han placerer sig godt i og omkring feltet. Det kan godt blive giftigt hvis vi bruger ham rigtigt.
        Hvis man kigger på de billeder, jeg har lagt op - bl.a. af Lado - og så stadig konstaterer, at han ser småtyk ud, så skal man måske et smut forbi øjenlægen. Jeg synes, han ser ualmindeligt fit ud! :-)
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #19
          De her træningstråde bliver ved med at overgå sig selv, nu sidder vi jo snart og forventer et længere sammendrag på film også...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Så har jeg smidt lidt billeder fra dagens træning op på min facebook-side.
            (beklager, jeg kan simpelthen ikke hitte ud af at smide billeder her i tråden - vil nok også være for mange billeder, tænker jeg)

            De kan ses her: https://www.facebook.com/media/set/?...6485535&type=3
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Hvis man kigger på de billeder, jeg har lagt op - bl.a. af Lado - og så stadig konstaterer, at han ser småtyk ud, så skal man måske et smut forbi øjenlægen. Jeg synes, han ser ualmindeligt fit ud! :-)
            Enig! Det var egentlig også det jeg bemærkede mest.. Emil og Lado ser ud til at være i utrolig god form.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Enig! Det var egentlig også det jeg bemærkede mest.. Emil og Lado ser ud til at være i utrolig god form.
              Absolut - Emil ligner heller ikke den der "tykke dreng", som vi så ofte har drillet ham lidt med at være....
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #22
                fedt med billeder..keep en comming....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  fedt med billeder..keep en comming....
                  I'll do my best.

                  Det kræver jo bl.a. 3 ting:
                  1. At jeg får lettet røven fra sofaen... :D
                  2. At jeg ikke har andre opgaver :D
                  3. At det ikke regner (orker ikke regnvejr - det er jeg ikke skabt til ;-) )
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    I'll do my best.

                    Det kræver jo bl.a. 3 ting:
                    1. At jeg får lettet røven fra sofaen... :D
                    2. At jeg ikke har andre opgaver :D
                    3. At det ikke regner (orker ikke regnvejr - det er jeg ikke skabt til ;-) )
                    1. Sælg sofaen...
                    2. er der noget vigtigere end at tage billeder af OB??
                    3. købe en regnfrakke.....

                    Spøg til side...rigtigt fedt med billeder. Jeg spekulere på om du mon skal til tinderbox og tage billeder??.....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      1. Sælg sofaen...
                      2. er der noget vigtigere end at tage billeder af OB??
                      3. købe en regnfrakke.....

                      Spøg til side...rigtigt fedt med billeder. Jeg spekulere på om du mon skal til tinderbox og tage billeder??.....
                      Jeg har arbejdet på sagen mht. Tinderbox - men de vil kun akkreditere mig, hvis jeg skal tage billeder for et medie - og da jeg "arbejder" freelance, så er det ikke lige på tale pt.
                      Jeg skal dog til Tinderbox - men det bliver så som gæst med en fadøl i hånden.

                      Om to uger er jeg dog så at finde på Vig Festival som fotograf - og det glæder jeg mig pisse meget til.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Klasseinfo og -billeder.
                        Jeg begynder jo helt at have forventninger til næste sæson, selv uden nye spillere. En Emil Larsen tilbage i topform er jo en markant forstærkning. Og en Lado, der passer ind i spillestilen tror jeg på er garant for mål. Jeg håber Kent kan finde plads til ham, for når han har scoret alle andre steder, hvorfor så ikke i Danmark?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg har arbejdet på sagen mht. Tinderbox - men de vil kun akkreditere mig, hvis jeg skal tage billeder for et medie - og da jeg "arbejder" freelance, så er det ikke lige på tale pt.
                          Jeg skal dog til Tinderbox - men det bliver så som gæst med en fadøl i hånden.

                          Om to uger er jeg dog så at finde på Vig Festival som fotograf - og det glæder jeg mig pisse meget til.
                          cool tager også selv til tinderbox.....må anbefalede dig at tjekke Rival Sons ud et most hvis man er til old School rock af højeste karat en god måde at komme i festivalstemning på fredag eftermiddag

                          hov og så ikke mere spam herfra!!!!
                          Last edited by Bossy; 24-06-2015, 16:15.
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            I'll do my best.

                            Det kræver jo bl.a. 3 ting:
                            1. At jeg får lettet røven fra sofaen... :D
                            2. At jeg ikke har andre opgaver :D
                            3. At det ikke regner (orker ikke regnvejr - det er jeg ikke skabt til ;-) )
                            Det regner sommetider på Fyn? Jeg har altid tænkt det var flydende dansk sol ...

                            Tusind tak for informationer.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              cool tager også selv til tinderbox.....må anbefalede dig at tjekke Rival Sons ud et most hvis man er til old School rock af højeste karat en god måde at komme i festivalstemning på fredag eftermiddag

                              hov og så ikke mere spam herfra!!!!
                              Jeg napper også lige et par dage derovre

                              Comment

                              Working...
                              X