Første træning til den nye sæson indledtes i dag - med Kent Nielsen ved roret.
Jeg skal prøve efter bedste evne lige at give et kort resume af, hvad jeg så til træningen (havde travlt med også at fotografere).
De startede ud med let opvarmning og pasningsspil i "firkanter" i forskellige variationer.
Dernæst øvelser i hurtigt opspil via fløjene efterfulgt af indlæg.
Der blev afsluttet med spil til to mål på lille bane. Zohore scorede her et ret lækkert mål, som totalt snød Razda. Lado var også skarp og satte et par kasser ind.
Assistenttræneren var generelt den dirigerende under øvelserne, hvor KN mere var observerende, men samtidig havde nogle snakke med div. spillere undervejs under træningen.
Jeg synes, der blev vist ret god energi undervejs af spillerne.
Træningen var ret velbesøgt - både af almene tilskuere og af pressen, der var godt repræsenteret.
Ja, selv Brian Steen Nielsen var tilstede i selskab med Kasper Larsen.
Desler udgik midt i træningen efter at have fået et ordentligt skrald - håber, det kun var slaget, men han blev "båret" fra banen uden at kunne støtte på det ene ben.
Spelmann træner med og Thomas Mikkelsen er retur.
Måske flere har noget at byde ind med fra dagens træning?
Inden så længe smider jeg lige et link til lidt billeder fra træningen...
Jeg skal prøve efter bedste evne lige at give et kort resume af, hvad jeg så til træningen (havde travlt med også at fotografere).
De startede ud med let opvarmning og pasningsspil i "firkanter" i forskellige variationer.
Dernæst øvelser i hurtigt opspil via fløjene efterfulgt af indlæg.
Der blev afsluttet med spil til to mål på lille bane. Zohore scorede her et ret lækkert mål, som totalt snød Razda. Lado var også skarp og satte et par kasser ind.
Assistenttræneren var generelt den dirigerende under øvelserne, hvor KN mere var observerende, men samtidig havde nogle snakke med div. spillere undervejs under træningen.
Jeg synes, der blev vist ret god energi undervejs af spillerne.
Træningen var ret velbesøgt - både af almene tilskuere og af pressen, der var godt repræsenteret.
Ja, selv Brian Steen Nielsen var tilstede i selskab med Kasper Larsen.
Desler udgik midt i træningen efter at have fået et ordentligt skrald - håber, det kun var slaget, men han blev "båret" fra banen uden at kunne støtte på det ene ben.
Spelmann træner med og Thomas Mikkelsen er retur.
Måske flere har noget at byde ind med fra dagens træning?
Inden så længe smider jeg lige et link til lidt billeder fra træningen...
Comment