Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 24. juni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning 24. juni

    Første træning til den nye sæson indledtes i dag - med Kent Nielsen ved roret.

    Jeg skal prøve efter bedste evne lige at give et kort resume af, hvad jeg så til træningen (havde travlt med også at fotografere).

    De startede ud med let opvarmning og pasningsspil i "firkanter" i forskellige variationer.

    Dernæst øvelser i hurtigt opspil via fløjene efterfulgt af indlæg.

    Der blev afsluttet med spil til to mål på lille bane. Zohore scorede her et ret lækkert mål, som totalt snød Razda. Lado var også skarp og satte et par kasser ind.

    Assistenttræneren var generelt den dirigerende under øvelserne, hvor KN mere var observerende, men samtidig havde nogle snakke med div. spillere undervejs under træningen.
    Jeg synes, der blev vist ret god energi undervejs af spillerne.

    Træningen var ret velbesøgt - både af almene tilskuere og af pressen, der var godt repræsenteret.
    Ja, selv Brian Steen Nielsen var tilstede i selskab med Kasper Larsen.

    Desler udgik midt i træningen efter at have fået et ordentligt skrald - håber, det kun var slaget, men han blev "båret" fra banen uden at kunne støtte på det ene ben.

    Spelmann træner med og Thomas Mikkelsen er retur.

    Måske flere har noget at byde ind med fra dagens træning?

    Inden så længe smider jeg lige et link til lidt billeder fra træningen...
    Last edited by obforever; 24-06-2015, 11:40.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    #2
    Tak for update.

    Noget indtryk af Falkesgaard og Lund ?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Tak for update.

      Noget indtryk af Falkesgaard og Lund ?
      Indrømmet - mit fokus var ikke der, så jeg må blive dig svar skyldig
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Nice! Tak
        Troede KL var taget tilbage igen?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Indrømmet - mit fokus var ikke der, så jeg må blive dig svar skyldig
          Helt i orden.

          Comment


            #6
            Nej KL er ikke tilbage endnu.

            Men de holder enten pause eller også er han stadigvæk igang med genoptræning.

            Comment


              #7
              Lyder ikke godt med Desler. Håber ikke det er en langtidsskade, vi må håbe det kun er slaget som du siger.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Lyder ikke godt med Desler. Håber ikke det er en langtidsskade, vi må håbe det kun er slaget som du siger.
                Jeg krydser alt hvad jeg har

                Comment


                  #9
                  En god træning med en fin intensitet i fløj/indlæg øvelsen. Det er begrænset hvad jeg mener man kunne se ud af dagens træning, men her er lidt.

                  Falkesgaard griber godt, parere godt, sparker godt, kaster godt. Det er et par dage siden at vi har set det i Ådalen. Radza mangler stadig noget endnu. Han har fine redninger, men har stadig svært ved at holde boldene.

                  Gode takter fra Oliver Lund. Løbevillig, ok teknik og et par fremragende sideskift der bare lå hvor de skulle.

                  Lasse Nielsen. Bom stærk i luftspillet. Kirkeskov var også fremtrædende. Den røde duo var en fornøjelse at studere.

                  Desler. Det var en grim en han fik på sin ankel. Men det er vidst ikke så slemt endda.

                  Magnus Pedersen virkede lidt trykket og mangler en del kondition.

                  Emil Larsen virkede trimmet og i god form, så mangler vi bare selvtilliden. Barrett og Thomsen så også ud til at være i god form, men mangler noget når det gælder spillet.

                  Zohore er stor... og ja hans mål var en lille lækkerbisken som obforever også er inde på. Lado synes jeg stadig er skuffende.

                  JJT falder bare hurtigt ind på det hold. Drengen kan spille forbold.

                  Momo god på bolden, men Spelmann kan han ikke matche i løbeduellerne

                  Kent udstråler klasse og respekt synes jeg. Langt over Ove og Troels... og så kan manden tale med store ord.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Fedt fedt.Tak
                    Vil prøve at se om jeg kan tage mig sammen på fredag og køre derned..

                    Comment


                      #11
                      Kommer lige til at tænke på, at Ari så jeg ikke noget til under dagens træning? Ferie?
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        Lado har smidt nogle kilo. Det er fortsat ikke hurtigheden han skal leve på, men han placerer sig godt i og omkring feltet. Det kan godt blive giftigt hvis vi bruger ham rigtigt.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #13
                          Ari og Halgrimur er vist til noget landsholdssamling.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #14
                            Så har jeg smidt lidt billeder fra dagens træning op på min facebook-side.
                            (beklager, jeg kan simpelthen ikke hitte ud af at smide billeder her i tråden - vil nok også være for mange billeder, tænker jeg)

                            De kan ses her: https://www.facebook.com/media/set/?...6485535&type=3
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Så har jeg smidt lidt billeder fra dagens træning op på min facebook-side.
                              (beklager, jeg kan simpelthen ikke hitte ud af at smide billeder her i tråden - vil nok også være for mange billeder, tænker jeg)

                              De kan ses her: https://www.facebook.com/media/set/?...6485535&type=3
                              Tusinde tak fordi i har taget jer tid til at opdatere os andre med Dagens træning!

                              OBForever - lækre billeder du har fået taget! Mere af det, hvis chancen byder sig. Godt arbejde :)

                              Comment

                              Working...
                              X