Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Oliver Lund
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa vi kan jo ikke være enige om alting ;-)
Men kunne da godt tænke mig at vide hvilke parametre du mener Zohore er bedre end AK på ?
Han er hurtigere, skyder hårdere, teknisk er de på cirka samme niveau og så afslutter de begge ret godt.
En duo med Anders og Zohore ville være godkendt
Men hvis Zohore sjældent er helt klar, så hjælper det jo desværre ikke så meget.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa vi kan jo ikke være enige om alting ;-)
Men kunne da godt tænke mig at vide hvilke parametre du mener Zohore er bedre end AK på ?
HVIS Zohore kan holde sig fri af skader, så mener jeg, han er bedre på stort set alle parametre, jeg kan komme i tanke om.
Det være sig hurtighed, nærkampstyrke, teknik, afslutninger, hovedstød....hvad mere kan vi komme i tanke om?
For mig er AK "blot" en upcoming 1. div. spiller, der lige har fået en lille, lidt sen, opblomstring, efter at have skejet lidt ud i sine helt unge år. Det vil glæde mig helt vildt, hvis han bringer mine tanker om ham til skamme :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet kan jo aldrig blive en objektiv vurdering det her :-)
HVIS Zohore kan holde sig fri af skader, så mener jeg, han er bedre på stort set alle parametre, jeg kan komme i tanke om.
Det være sig hurtighed, nærkampstyrke, teknik, afslutninger, hovedstød....hvad mere kan vi komme i tanke om?
For mig er AK "blot" en upcoming 1. div. spiller, der lige har fået en lille, lidt sen, opblomstring, efter at have skejet lidt ud i sine helt unge år. Det vil glæde mig helt vildt, hvis han bringer mine tanker om ham til skamme :-)
Hmm ok :-)
Vi kan vist hurtigt være enige om at være uenige817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHmm ok :-)
Vi kan vist hurtigt være enige om at være uenige
Comment
-
Tror AK er hurtigere i acceleration, selvom Zohore måske er hurtigere i topfart, men tør ikke lige sige det helt... Og så vurderer jeg at AK er bedre i afslutningerne end Zohore, det kommer sig så måske lidt af det sidste punkt, overblik, der ser jeg også AK som bedst, men mon ikke det kommer med Zohore som der kommer mere spilletid osv...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg siger jo ikke, at min "vurdering" er den rigtige - men jeg er ret nysgerrig efter at høre din vurdering af AK vs Zohore :-)
Men som du selv siger så er det jo øjnene der ser . Skal vi holde os til noget målbart så tror jeg AK har en bedre statestik både med mål og assists end Zohore på trods af hans første 3 sæsoner i OB blev pjattet væk . Jeg syntes AK er blevet rigtig god efter han er blevet "voksen" og har taget sig sammen og taget sin karriere alvorligt .
Zohore kom til OB for at tilspille sig en plads ved U21 EM og derfor skulle man mene at motivationen var i top , på trods at det syntes jeg ikke han viste tilstrækkeligt niveau . Jeg syntes han er god at have i truppen men for mig at se er han ikke god nok til at være den angriber vi skal satse på som 1. angriber .Last edited by Magge; 24-06-2015, 16:18.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Lidt bla-bla fra Lund. "Jeg vil arbejde hårdt". "Vi er bedre end hvor vi ligger". Tralala
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-af-bukserne"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Nedenstående sakset fra Tipsbladet. Kunne måske give anledning til en form for selvransagelse hos en dabattør eller to?
Højre back: Oliver Lund, OB (3)
Oliver Lund har vist sig at være lidt af et scoop for OB, og søndag var han manden, der satte Anders K. Jakobsen om til scoringen, der i sidste ende nedlagde FC København. Flot kamp af backen, der allered har skudt sig ind på Rundens Hold tre gange.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ellegaard Se indlægNedenstående sakset fra Tipsbladet. Kunne måske give anledning til en form for selvransagelse hos en dabattør eller to?
Oliver Lund har vist sig at være lidt af et scoop for OB, og søndag var han manden, der satte Anders K. Jakobsen om til scoringen, der i sidste ende nedlagde FC København. Flot kamp af backen, der allered har skudt sig ind på Rundens Hold tre gange.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Helt klart en forstærkning han havde 2 offdage ligesom resten af holdet men rejste sig imod FCK.
hans bundniveau er lidt lavt men det kan vel hæves han spillede ikke ret mange kampe i sidste sæson jo så forventer han kan holde niveau fra de første kampe og igår og så er han da en klar forstærkning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ellegaard Se indlægNedenstående sakset fra Tipsbladet. Kunne måske give anledning til en form for selvransagelse hos en dabattør eller to?
Comment
Comment