Oprindeligt indsendt af badazz
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Oliver Lund
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægUmiddelbart ser jeg det som helt fair at kritisere de handler der bliver lavet, hvis de ikke følger de udmeldinger Jesper Hansen er kommet med, angående 2015 som året hvor der er opnået bedre balance, mellem indtægter og udgifter og der derfor kan hentes bedre spillere ... når det ikke sker, så er kritik helt fair og relevant også uden at komme med andre bud på spillere ... det er trods alt Jesper Hansens job at lede efter spillere og på den baggrund bør udmeldinger og indkøb gå hånd i hånd, i hvert fald i nogen grad ... desværre er det ikke det vi har set, foreløbig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAK , Festersen , Fall for lige at nævne 3 muligheder , andre kunne være Marvin Pourie , Utaka og Marcena .
Så du mener alle 6 spillere er realistiske og bedre end Zohore?
Jeg ved ikke om de sidste 2 er interesserede, og jeg har mine tvivl omkring Macenas niveau efterhånden.
Jeg tænker at Festersen er for dyr, og det samme muligvis med Pourie.
AK og Fall er som jeg ser det de mest realistiske. Om de så er bedre er en anden sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægBeklager det sene svar.
Jeg ved ikke om de sidste 2 er interesserede, og jeg har mine tvivl omkring Macenas niveau efterhånden.
AK og Fall er som jeg ser det de mest realistiske. Om de så er bedre er en anden sag.
- og bare fordi zohore er god nok til at være 1. angriber, for det tror jeg sådan set også.....langt hen af vejen, så kunne vi jo nok godt bruge en til to kvalitets angribere mere. - vi mangler i den grad målscorere på holdet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægutaka og macena vil jeg også have mine tvivl omkring.....men de andre vil jeg da tro må være indenfor hvad der vil være relativt realistisk.
- og bare fordi zohore er god nok til at være 1. angriber, for det tror jeg sådan set også.....langt hen af vejen, så kunne vi jo nok godt bruge en til to kvalitets angribere mere. - vi mangler i den grad målscorere på holdet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægBeklager det sene svar.
Utaka vil jeg være helt tryg ved , Macena ja det vil være et stort sats .
Jeg syntes både Fall og AK er klart bedre end Zohore .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror ikke Festersen er fandens dyr , og ved så ikke helt om FCK kunne være villig til at slippe Pourie til en fair pris men tror ikke de har den vilde interesse i at holde på ham ( dog måske til deres skadede spillere er klar ) .
Jeg syntes både Fall og AK er klart bedre end Zohore .
Fall er transferfri nu og AK bliver det til vinter så han kunne nok købes fri for 500.000 eller lign
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFester og Pourie kan vel købes for et par millioner.
Fall er transferfri nu og AK bliver det til vinter så han kunne nok købes fri for 500.000 eller lign
Men jeg så da gerne Fall eller AK i OB trøjen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror ikke at det er meget højere når vi kommer senere hen i vinduet..
Jammen lad os da bare nuppe både Fall og AK
Men afhængig af hvordan Kent har tænkt sig at stille op, så er det måske også i overkanten med Zohore, Fall og AK, under forudsætning af at Lado og TM også er at finde i klubben efter transfervinduet er lukket i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg tror Fall kræver en ok løn, og jeg tror det er det der skiller Fall og Randers ift en forlængelse.
Men afhængig af hvordan Kent har tænkt sig at stille op, så er det måske også i overkanten med Zohore, Fall og AK, under forudsætning af at Lado og TM også er at finde i klubben efter transfervinduet er lukket i.
Fall har lavet flere mål i denne sæson end nogen af vores spillere. Og har vel tilbragt 50%+ tid på bænken..
Tror ikke at Fall gider endnu en sæson i skyggen af NBM og Ishak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror ikke Festersen er fandens dyr , og ved så ikke helt om FCK kunne være villig til at slippe Pourie til en fair pris men tror ikke de har den vilde interesse i at holde på ham ( dog måske til deres skadede spillere er klar ) .
Jeg syntes både Fall og AK er klart bedre end Zohore .
...men AK bedre end Zohore?? :O - der er jeg 120% uenig!
Comment
Comment