Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U21 em 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tyskland får smæk! Bagud 3-0 v pausen! Så det lader til Portugal er på vej i finalen.
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

4-0

Comment

spilles der egenligt bronzekamp??

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          4-0
          Vildt! Tyskerne udtale efter DK-kampen, at "Vi bliver svære at slå" (hehe )

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            4-0
            ... nu bliver det pinligt ...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              spilles der egenligt bronzekamp??
              Nej, til min viden ikke, de spille kun finalen. Så vi kan rejse hjem nu..
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

5-0!!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Nej, til min viden ikke, de spille kun finalen. Så vi kan rejse hjem nu..
                  njar vi skal jo lige spille mod sverige først ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    njar vi skal jo lige spille mod sverige først ;)
                    Åh, det var den tyske del af mig, den skrev.
                    Last edited by andlox; 27-06-2015, 18:49.
                    - Norbert Elgert -

Comment

det sgu da ellers en sløj indsats de levere....få nu berggren eller brock-madsen ind - vi skal have en rigtig angriber på toppen - en der bliver inde i boksen og som kan rage nogle af alle de bolde til sig.

Comment

Jeg kan desværre ikke se kampen, da jeg sidder i Sommerhus uden 3+ og wifi.. Hvordan spiller falken, trods resultatet ser rigtig skidt ud?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg kan desværre ikke se kampen, da jeg sidder i Sommerhus uden 3+ og wifi.. Hvordan spiller falken, trods resultatet ser rigtig skidt ud?
                          jævnt....skidt - men det gør hele holdet. De lagde godt fra land i de 15 første min. Svenskerne havde ikke en chance før de fik raget et lidt billigt straffe til sig i det 23 min. og 3 min senere stod den så 2-0 efter en omstilling. Og så blev luften ligesom slået ud af os.

Falk har lavet nogle fine vendinger som altid - men generelt fungere spillet bare ikke for os. Og svenskerne lukker godt ned - de skal jo reelt ikke andet end at håbe på en omstilling mere så de kan lukke kampen.

Får vi lidt mere fart i spillet kan vi dog sagtens spille os igennem.....men nogle sådan rigtigt store chancer har der ikke været.

Personligt fatter jeg ikke Thorup bliver ved med at insistere på Poulsen i front - syntes virkeligt han har været skuffende - og nede med 2 så jeg gerne en mere klassisk boksspiller - når nu vi alligevel hælder lange bolde ind i boksen - så var det måske bedre man sigtede efter brock madsen end uffe bech....

Comment

Uffe Bech og Poulsen ud tak og ind med Sisto og Fischer
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

1-2 Bech!

Comment

lille uffe reducere og falk bliver skiftet ud - ind med sisto

Comment

Working...
                                X