Så lad da Uffe blive inde :-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U21 em 2015
Collapse
X
-
Klart mere styr på spillet nu. Til tider god pres og meget mere skarphed. Med Guidetti gik en stor del af Sveriges farlighed."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKlart mere styr på spillet nu. Til tider god pres og meget mere skarphed. Med Guidetti gik en stor del af Sveriges farlighed.
1:3 - o.k., det tager jeg tilbage..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger jeg den eneste der er små skuffet over det u21 hold? De gik videre fra puljen - og det er i sig selv fint - men spillemæssigt syntes jeg det langt fra har været godt nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger jeg den eneste der er små skuffet over det u21 hold? De gik videre fra puljen - og det er i sig selv fint - men spillemæssigt syntes jeg det langt fra har været godt nok.
At man så derudover har valgt at spille med den ringeste af de tre keepere i alle fire kampe, og at han stort set ikke har haft hånden på en eneste bold, fremkalder også lidt undren hos undertegnede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKnudsen og Scholz har bidraget med stort set intet frem ad banen, hvilket har begrænset spillet væsentligt. Ufatteligt at Durmisi ikke har spillet i stedet for Knudsen, der har haft en elendig sæson. Og Scholz som højre back tja... fisk ude af vand. Med Remmer, Laursen og Desler var der ellers rigeligt med gode bud.
At man så derudover har valgt at spille med den ringeste af de tre keepere i alle fire kampe, og at han stort set ikke har haft hånden på en eneste bold, fremkalder også lidt undren hos undertegnede.
målmanden.....ja jo ved sgutte hvor meget de andre ville kunne have gjort - for selv om vi har gode forsvars spillere - så syntes jeg ikke det har hængt ordenligt sammen - syntes ikke balancen har virket helt optimalt.
Og så bare at holdet ikke er klar/falder sammen (er det OB der er på banen ;) ) vi ser det igen i dag - starter godt, en dum fejl og så kollapser de.....kommer så flot ud til anden halvleg, og bliver så straffet da der skal satses. Men det har været for ustabilt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger jeg den eneste der er små skuffet over det u21 hold? De gik videre fra puljen - og det er i sig selv fint - men spillemæssigt syntes jeg det langt fra har været godt nok.
Jeg er stadig fortrøstningsfuld for fremtiden; der er udviklings potentiale i rigtigt mange af spillerne; men skal vi ikke blive enige om at Vigen og Durmisi har større mulighed for at blive faste startere på det danske A-landshold end Knudsen og Thomsen?
Vi fik det optimale ud af slutrunden; men lukkede immervæk 8 mål ind i 4 kampe; hvilket falder tilbage på træneren, som ikke blandede sine kort nok; da det gjaldt.
Jeg synes f.eks han begik årets træner-bøf ved at satse med Vestergaard i front ALT for tidligt; og endda sådan at spillerne blev forvirret over, hvem der så skulle stå hvor; med det resultat at svenskerne udnyttede at Thomsen var forvirret og ude af plads.
På det tidspunkt, med overtid var 12 minutter igen. Det er alt for tidligt at satse, og specielt når man i det foregående kvarter rent faktisk havde sat svenskerne under pres. Så venter man. Målmanden spånser da heller ikke frem ved hjørnespark med 12 minutter igen, vel?
Så Thorup blev udmanøvreret af sin svenske kollega; og han formåede på intet tidspunkt at få holdet til at toppe; hvilket i dén grad er et pejlemærke for, om man har det sidste is i maven. Det havde Thorup ikke, og så endte det med ydmygelse.
Og hvorfor skulle Fischer ind til sidst? Da kampen var afgjort? Hvorfor kom han ikke ind noget før? Og hvorfor, når man skulle satse, sendte man ikke Emil Berggreen eller Brock-Madsen, der scorede 2 mål sidst mod svenskerne, ind? Han sagde jo selv før kampen, at han havde 23 spillere at vælge imellem, så de var da friske. Ja, jeg ved det er nemt at spekulere, men på bundlinien står et 1-4 nederlag og en turnering, hvor vi på intet tidspunkt fik det fulde af det potentiale, som det hold har.
Det falder tilbage på træneren.
Men fuck det - vi opnåede målsætningen - semifinaleplads, OL - en værdifuld erfaring rigere, men for pokker, når man nu har et så godt et kuld, så skal man da få mere ud af det.
Så bliver det jo enormt fesent, at det sidste indtryk er et 1-4 nederlag mod et hold utroligt discplinerede og skarpe svenskere, der dog ikke kom med noget, som man kunne være overrasket over.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDer var for mange spillere, der ikke var i topform. Og så satsede Thorup forkert med Knudsen og Thomsen. Og hans insisteren på at Højbjerg skulle spille 10'er, skønt han forlængst er kommet væk fra den position. Vi fik for lidt ud af tingene; og manglede simpelthen den kollektive kynisme, som svenskerne mestrer til perfektion.
Jeg er stadig fortrøstningsfuld for fremtiden; der er udviklings potentiale i rigtigt mange af spillerne; men skal vi ikke blive enige om at Vigen og Durmisi har større mulighed for at blive faste startere på det danske A-landshold end Knudsen og Thomsen?
Vi fik det optimale ud af slutrunden; men lukkede immervæk 8 mål ind i 4 kampe; hvilket falder tilbage på træneren, som ikke blandede sine kort nok; da det gjaldt.
Jeg synes f.eks han begik årets træner-bøf ved at satse med Vestergaard i front ALT for tidligt; og endda sådan at spillerne blev forvirret over, hvem der så skulle stå hvor; med det resultat at svenskerne udnyttede at Thomsen var forvirret og ude af plads.
På det tidspunkt, med overtid var 12 minutter igen. Det er alt for tidligt at satse, og specielt når man i det foregående kvarter rent faktisk havde sat svenskerne under pres. Så venter man. Målmanden spånser da heller ikke frem ved hjørnespark med 12 minutter igen, vel?
Så Thorup blev udmanøvreret af sin svenske kollega; og han formåede på intet tidspunkt at få holdet til at toppe; hvilket i dén grad er et pejlemærke for, om man har det sidste is i maven. Det havde Thorup ikke, og så endte det med ydmygelse.
Og hvorfor skulle Fischer ind til sidst? Da kampen var afgjort? Hvorfor kom han ikke ind noget før? Og hvorfor, når man skulle satse, sendte man ikke Emil Berggreen eller Brock-Madsen, der scorede 2 mål sidst mod svenskerne, ind? Han sagde jo selv før kampen, at han havde 23 spillere at vælge imellem, så de var da friske. Ja, jeg ved det er nemt at spekulere, men på bundlinien står et 1-4 nederlag og en turnering, hvor vi på intet tidspunkt fik det fulde af det potentiale, som det hold har.
Det falder tilbage på træneren.
Men fuck det - vi opnåede målsætningen - semifinaleplads, OL - en værdifuld erfaring rigere, men for pokker, når man nu har et så godt et kuld, så skal man da få mere ud af det.
Så bliver det jo enormt fesent, at det sidste indtryk er et 1-4 nederlag mod et hold utroligt discplinerede og skarpe svenskere, der dog ikke kom med noget, som man kunne være overrasket over.
MvH ChrisOB
Og jo syntes også i den grad Thorup har underpræsteret ved denne slutrunde
- næ men de er jo solide og stabile - de gør det de kan og gør det godt. Så er det sgu også skuffende at man ikke kunne sætte holdet bedre op - og være bedre forberedt.
og ja vi har lukket for mange mål ind - men det virkelige problem er vel ligeså meget at vi ikke har scoret nok/ skabt nok chancer. Som du selv nævner - brock madsen - 2 mål mod svensken før slutrunden....hvorfor så ikke bringe ham.....ja forstår det sgutte - men det er selvf dejlig nemt at være bagklog.
Og ja isoleret set er resultatet fint - og bestemt godkendt, men havde forvente mere - især spillemæssigt
Comment
-
Den her har jeg smidt inde på u21`s facebookside.
Jeg er simpelthen så skuffet over at en inkompetent landstræner, plus en assistent kan få lov til at smadre vores hold så grumt!
"Jeg håber godt nok at i er opmærksomme på de ret massive fejlskud vores u-21 landstræner og assistent har lavet under denne slutrunde.
Den midtbane med Andreas, Pierre og Vigen som fungerede optimalt i kvalifikationen har spillet 0 gange sammen under EM.
Mod Sverige spiller vi med Thomsen, som intet har vist og ikke Vigen som var fremragende i kvalifikationen.
Vi spiller med Knudsen som en middelmådig defensivt og meget begrænset offensivt, eneste spidskompetence er lange indkast, som svenskerne havde let ved at afvise, når der sidder en fremragende angrebsback på bænken ... Durmisi, en mand der tør og kan udfordre og er langt langt hurtigere og bedre teknisk.
Vi spiller med Jønsson som end ikke i 1 div. spiller på midtbanen, i stedet for at rykke AC, en mand der kan spille på en åbenbart langt højere niveau, frem og Sørensen ind i forsvaret.
Vi starter ikke med Fischer, vores klart bedste afslutter som godt nok ikke var fremragende mod Serbien, men scorer et godt mål og er ved at score igen ... han har de spidskompetencer vi skal bruge!
Vi tæsker generelt rundt i hvem der skal starte på de offensive pladser, i alle kampe.
Det er håbløst og åbenbart inkompetent!
Det må ikke ske at Thorup og Clausen også sidder på posten under OL, så smadrer de nemlig også den slutrunde!".Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDen her har jeg smidt inde på u21`s facebookside.
Jeg er simpelthen så skuffet over at en inkompetent landstræner, plus en assistent kan få lov til at smadre vores hold så grumt!
"Jeg håber godt nok at i er opmærksomme på de ret massive fejlskud vores u-21 landstræner og assistent har lavet under denne slutrunde.
Den midtbane med Andreas, Pierre og Vigen som fungerede optimalt i kvalifikationen har spillet 0 gange sammen under EM.
Mod Sverige spiller vi med Thomsen, som intet har vist og ikke Vigen som var fremragende i kvalifikationen.
Vi spiller med Knudsen som en middelmådig defensivt og meget begrænset offensivt, eneste spidskompetence er lange indkast, som svenskerne havde let ved at afvise, når der sidder en fremragende angrebsback på bænken ... Durmisi, en mand der tør og kan udfordre og er langt langt hurtigere og bedre teknisk.
Vi spiller med Jønsson som end ikke i 1 div. spiller på midtbanen, i stedet for at rykke AC, en mand der kan spille på en åbenbart langt højere niveau, frem og Sørensen ind i forsvaret.
Vi starter ikke med Fischer, vores klart bedste afslutter som godt nok ikke var fremragende mod Serbien, men scorer et godt mål og er ved at score igen ... han har de spidskompetencer vi skal bruge!
Vi tæsker generelt rundt i hvem der skal starte på de offensive pladser, i alle kampe.
Det er håbløst og åbenbart inkompetent!
Det må ikke ske at Thorup og Clausen også sidder på posten under OL, så smadrer de nemlig også den slutrunde!".
Frederik Sørensen nåede ikke igang i turneringen før han blev skadet. Det havde været et sats at sætte ham ind, da han ikke er inde i rytmen.
Og godt nok scorede Fischer mod Serbien, men ellers var han kun tilstede i den kamp, når han forærede bolden til modstanderen.
Comment
-
Vi havde momento i 2. halvleg Sverige var tydeligt rystet efter scoringen til 1-2 med mere skarphed havde vi udlignet og måske vundet, i stedet for Sverige en chance og scorer, ogbså var kampen tabt.
Synd at de tabte 4.1 syntes det er et meget misvisende resultat.
Semifinalen pladsen er uanset hvad flot, vejen til slut runden også flot, Lækkert at vi også kommer til OL.
Sverige er effektive vinder over Italien og Uafgjort mod Portugal - Pressen pustede os op som favoritter men Svenskernes effektivivitet slog til endnu engang.
Noget af i kritikken mod Thorup er sikkert rigtig, men på den anden side lykkes det os at reducerer og presse svenskerne nærmest i bund og kampen kunne sagtens være tippet til vores fordelLast edited by Ricardo; 28-06-2015, 10:41.
Comment
Comment