Tyskland får smæk! Bagud 3-0 v pausen! Så det lader til Portugal er på vej i finalen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U21 em 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg4-0"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægspilles der egenligt bronzekamp??"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnjar vi skal jo lige spille mod sverige først ;)Last edited by andlox; 27-06-2015, 18:49."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg kan desværre ikke se kampen, da jeg sidder i Sommerhus uden 3+ og wifi.. Hvordan spiller falken, trods resultatet ser rigtig skidt ud?
Falk har lavet nogle fine vendinger som altid - men generelt fungere spillet bare ikke for os. Og svenskerne lukker godt ned - de skal jo reelt ikke andet end at håbe på en omstilling mere så de kan lukke kampen.
Får vi lidt mere fart i spillet kan vi dog sagtens spille os igennem.....men nogle sådan rigtigt store chancer har der ikke været.
Personligt fatter jeg ikke Thorup bliver ved med at insistere på Poulsen i front - syntes virkeligt han har været skuffende - og nede med 2 så jeg gerne en mere klassisk boksspiller - når nu vi alligevel hælder lange bolde ind i boksen - så var det måske bedre man sigtede efter brock madsen end uffe bech....
Comment
Comment