Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U21 em 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg synes, den i øvrigt ret ofte fornuftige, Kraul rammer meget godt den kamp jeg har set:
Vestergaard og Falk som Danmarks bedste. Vestergaard er en klippe i forsvaret og Falk spillede glimrende både defensivt og offensivt.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Lan.../23/231717.htm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet blev så Sverige vi skal møde på lørdagTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDer er vi ret klare favoritter!
Sverige har oplevet succes indtil videre: de har stået imod 3 stærke hold med bedre individualister end det danske hold har, og deres defensive koncept har stort set holdt. Danmark har oplevet lidt op og ned, men helhedsindtrykket er lidt uforløst. Hvis jeg var svensk landstræner, så ville jeg bare lade Danmark komme og spille på kontra. Risikoen for at vi løber direkte ind i kniven er til at få øje på.
Derfor har jeg Sverige som svag favorit, for de må være ret afklarede omkring, hvad de skal, og de har typerne, der kan gøre ondt på os. Frygter noget á la Brøndby imod Hobro efteråret 2014: det taktisk disciplinerede hold med god moral slår det små-frustredede hold med de store forventninger og de tekniske individualister.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHm - jeg er uenig. En træningskamp med stort set 10-mod-11 på hjemmebane er falsk tryghed - den betyder intet; betydende turnering er en anden planet.
Sverige har oplevet succes indtil videre: de har stået imod 3 stærke hold med bedre individualister end det danske hold har, og deres defensive koncept har stort set holdt. Danmark har oplevet lidt op og ned, men helhedsindtrykket er lidt uforløst. Hvis jeg var svensk landstræner, så ville jeg bare lade Danmark komme og spille på kontra. Risikoen for at vi løber direkte ind i kniven er til at få øje på.
Derfor har jeg Sverige som svag favorit, for de må være ret afklarede omkring, hvad de skal, og de har typerne, der kan gøre ondt på os. Frygter noget á la Brøndby imod Hobro efteråret 2014: det taktisk disciplinerede hold med god moral slår det små-frustredede hold med de store forventninger og de tekniske individualister.
De spiller jo ikke på nogen særlig revolutionerende måde, og selv Hobro kunne jo få en snitter, når kræfterne løb op.
Jeg har DK som svag favorit. P.g.a den ekstra hviledag.
Mvh ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment