Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U21 em 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOfficielt
Jakob Busk, Alexander Scholz, Andreas Christensen, Jannik Vestergaard, Riza Durmisi, Jens Jønsson, Pierre-Emile Højbjerg, Nicolaj Thomsen, Viktor Fiscer, Rasmus Falk og Yussuf Poulsen.
Fedt at vi er videre og vi var effektive i dag og gode i anden halvleg.
Jeg mener fortsat at hvis vi skal stille i stærkeste, så skal AC frem på def midt og Vigen skal ind for Thomsen, bortset fra det var Jønsson ikke så slem som frygtet, men det var modstanden bestemt heller ikke.
Hvis vi vil spille med bolden og modstå modstanderen så skal Vigen og AC ind på midten.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig Falk gør det fremragende på et ellers ret nervøst dansk hold og jeg er enig i at Thomas Frank er ret anstrengende at høre på. Han vil SÅ gerne snakke om sin egen venstre back og han lyder bare jævnt BIF-selvfed i sine kommentarer.
Men som sagt, fedt at Falk både scorer og udfordrer samt arbejder godt defensivt. Men det bemærker kommentatorerne sjældent, da deres fokus ligger andre steder og når Sisto på et tidspunkt kommer ind så går de uden tvivl i totalt selvsving, hver gang han tæmmer en bold.
Men nevøer mind.....lad os så lige få kørt den semifinaleplads og OL-deltagelse hjem.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægRet skal nu være ret. Så genudsendelsen senere - kunne ikke se den live, desværre. Kommentatorene roste tit Falk i løbet af kampen og bemærkede hans store defensive arbejde. Ærgrer mig virkeligt at skulle tage min hade-kommentator Carsten Werge i forsvar, men ret skal være ret, som sagt.
MvT
Har lige læst en artikel om kampen fra MetroXpress (Kbh) og deres beskrivelse af vores første mål: "Rasmus Falk lagde ud efter 21 minutter. Sådan halvt med skinnebenet på Riza Durmisis fremragende indlæg".
Durmisi spillede helt klart et rigtig god kamp men jeg vil godt vædde på at beskrivelsen af det mål havde været en lille smule anderledes hvis målscoren havde været fra Brøndby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægRet skal nu være ret. Så genudsendelsen senere - kunne ikke se den live, desværre. Kommentatorene roste tit Falk i løbet af kampen og bemærkede hans store defensive arbejde. Ærgrer mig virkeligt at skulle tage min hade-kommentator Carsten Werge i forsvar, men ret skal være ret, som sagt.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFair nok, jeg blev bare træt af at høre på Thomas Frank men det hænger nok bare sammen med at han er biffer og derfor helst kun vil snakke om Brøndby. Carsten Werge.......Jeg har opkaldt "mute-knappen" på fjernbetjeningen efter ham
Har lige læst en artikel om kampen fra MetroXpress (Kbh) og deres beskrivelse af vores første mål: "Rasmus Falk lagde ud efter 21 minutter. Sådan halvt med skinnebenet på Riza Durmisis fremragende indlæg".
Durmisi spillede helt klart et rigtig god kamp men jeg vil godt vædde på at beskrivelsen af det mål havde været en lille smule anderledes hvis målscoren havde været fra Brøndby.
Comment
-
Jeg synes, den i øvrigt ret ofte fornuftige, Kraul rammer meget godt den kamp jeg har set:
Vestergaard og Falk som Danmarks bedste. Vestergaard er en klippe i forsvaret og Falk spillede glimrende både defensivt og offensivt.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Lan.../23/231717.htm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg synes, den i øvrigt ret ofte fornuftige, Kraul rammer meget godt den kamp jeg har set:
Vestergaard og Falk som Danmarks bedste. Vestergaard er en klippe i forsvaret og Falk spillede glimrende både defensivt og offensivt.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Lan.../23/231717.htm
Spændende at se om der snart kommer rygter om Falk
Comment
-
Lyder ikke til at Uffe B har verdens bedste slutrunde
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...festen/5620941
Comment
Comment