Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U21 em 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Lækker kasse af falken! Men hold nu kæft hvor er Thomas Frank selvfed at høre på, man kan godt høre han er bøf træner.
    Specielt den med at Vestergaard bare skulle spille videre hvis han havde hjernerystelse - Det var jo en vigtig kamp. Ja flot...

Comment

Er Fischer virkelig så etbenet? Det var da jammerligt at se på!
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

flot mål af falken - men sidder med en underlig fornemmelse når jeg ser ham på u21 holdet....syntes det er tydeligt han er længere nede i hierakiet, hvor det på OBs hold er ham der styre alt offensivt, syntes jeg han virker lidt mere "tilbageholdende" her...og det er da lidt ærgerligt - omend måske nok forståeligt.

Men eks. fischer - kan godt være han har et større talent - men han har sgutte vist det, så ingen grund til at holde dig tilbage Falk - vis dem hvordan det skal gøres :)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          flot mål af falken - men sidder med en underlig fornemmelse når jeg ser ham på u21 holdet....syntes det er tydeligt han er længere nede i hierakiet, hvor det på OBs hold er ham der styre alt offensivt, syntes jeg han virker lidt mere "tilbageholdende" her...og det er da lidt ærgerligt - omend måske nok forståeligt.

Men eks. fischer - kan godt være han har et større talent - men han har sgutte vist det, så ingen grund til at holde dig tilbage Falk - vis dem hvordan det skal gøres :)
          + 1
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Sys nu stadig falk har været en af de bedste i første halvleg

Comment

Falk sælger virkelig sig selv idag

Comment

Flot af Falk. Han har gjort mange fine ting i første halveg. Enig med flere i at Thomas Frank er kvalmende at høre på.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Enig i at Falken står frem som en af de, hvis ikke den, bedste danske spiller i første halvleg.
                  Jønsson har også gjort det godt på den defensive midt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                    Lækker kasse af falken! Men hold nu kæft hvor er Thomas Frank selvfed at høre på, man kan godt høre han er bøf træner.
                    Enig Falk gør det fremragende på et ellers ret nervøst dansk hold og jeg er enig i at Thomas Frank er ret anstrengende at høre på. Han vil SÅ gerne snakke om sin egen venstre back og han lyder bare jævnt BIF-selvfed i sine kommentarer.

Men som sagt, fedt at Falk både scorer og udfordrer samt arbejder godt defensivt. Men det bemærker kommentatorerne sjældent, da deres fokus ligger andre steder og når Sisto på et tidspunkt kommer ind så går de uden tvivl i totalt selvsving, hver gang han tæmmer en bold.

Men nevøer mind.....lad os så lige få kørt den semifinaleplads og OL-deltagelse hjem.

Comment

Sådan! Fischers første gode aktion og 2-0.

Comment

Falk stadig god og bliver rost af TF

Comment

Sjovt som Thomas Frank bliver rost på Twitter for sine gode egenskaber som kommentator i denne kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Sjovt som Thomas Frank bliver rost på Twitter for sine gode egenskaber som kommentator i denne kamp.
                            Må være Brøndby fans

Comment

Falk ud. Uffe Bech ind. Rigtig flot kamp af falk idag

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Falk ud. Uffe Bech ind. Rigtig flot kamp af falk idag
                                glæder mig til at se han får topkarakter for dagen præstation
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Working...
                                X