Oprindeligt indsendt af Bullshark
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U21 em 2015
Collapse
X
-
flot mål af falken - men sidder med en underlig fornemmelse når jeg ser ham på u21 holdet....syntes det er tydeligt han er længere nede i hierakiet, hvor det på OBs hold er ham der styre alt offensivt, syntes jeg han virker lidt mere "tilbageholdende" her...og det er da lidt ærgerligt - omend måske nok forståeligt.
Men eks. fischer - kan godt være han har et større talent - men han har sgutte vist det, så ingen grund til at holde dig tilbage Falk - vis dem hvordan det skal gøres :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægflot mål af falken - men sidder med en underlig fornemmelse når jeg ser ham på u21 holdet....syntes det er tydeligt han er længere nede i hierakiet, hvor det på OBs hold er ham der styre alt offensivt, syntes jeg han virker lidt mere "tilbageholdende" her...og det er da lidt ærgerligt - omend måske nok forståeligt.
Men eks. fischer - kan godt være han har et større talent - men han har sgutte vist det, så ingen grund til at holde dig tilbage Falk - vis dem hvordan det skal gøres :)JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægLækker kasse af falken! Men hold nu kæft hvor er Thomas Frank selvfed at høre på, man kan godt høre han er bøf træner.
Men som sagt, fedt at Falk både scorer og udfordrer samt arbejder godt defensivt. Men det bemærker kommentatorerne sjældent, da deres fokus ligger andre steder og når Sisto på et tidspunkt kommer ind så går de uden tvivl i totalt selvsving, hver gang han tæmmer en bold.
Men nevøer mind.....lad os så lige få kørt den semifinaleplads og OL-deltagelse hjem.
Comment
Comment