Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U21 em 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er så ubegribeligt håbløst at stille med Jønsson, som helt åbenbart ikke har niveau til det her.
    Nørgaard ville, når han nu ikke VIL rykke AC op og Schulz ind, på trods af at han ikke er defensiv altid gøre det bedre der, simpelthen fordi han er en langt bedre spiller.
    Enig. Hva med Vigen? Er han ikke klar?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Hva med Vigen? Er han ikke klar?
      Thorup smadrer holdet med sin inkompetence.
      Vigen burde klart spille for Thomsen, han er langt mere dynamisk og mindst lige så god teknisk.
      Jeg havde helt glemt Vigen, da mit fokus var på om Jønsson skulle starte eller ej ... det er på den plads vi står svagest, når Thorup VIL have en spiller der ikke har niveauet, til at spille med.
      Der er heller ingen Yussuf i den opstilling ... for fanden mand, det er det værste jeg længe har set.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Thorup smadrer holdet med sin inkompetence.
        Vigen burde klart spille for Thomsen, han er langt mere dynamisk og mindst lige så god teknisk.
        Jeg havde helt glemt Vigen, da mit fokus var på om Jønsson skulle starte eller ej ... det er på den plads vi står svagest, når Thorup VIL have en spiller der ikke har niveauet, til at spille med.
        Vi må håbe at han spiller over evne så. Vi skal have Falk med i den semi

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Thorup smadrer holdet med sin inkompetence.
          Vigen burde klart spille for Thomsen, han er langt mere dynamisk og mindst lige så god teknisk.
          Jeg havde helt glemt Vigen, da mit fokus var på om Jønsson skulle starte eller ej ... det er på den plads vi står svagest, når Thorup VIL have en spiller der ikke har niveauet, til at spille med.
          Der er heller ingen Yussuf i den opstilling ... for fanden mand, det er det værste jeg længe har set.
          Vigen har vist ikke været klar til 90 minutter endnu, da han ikke er kommet helt i gang igen efter skader i foråret.

          Yussuf er selvfølgelig god, men han var sgu ikke heldig mod tyskerne.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg
            Ifølge Andreas Kraul oplysninger(havde ret i sidste kamp) ser dagens opstilling således ud:
            Busk - Scholz, AC, Vestergaard, Riza - Jønsson, Thomsen, Højbjerg - Falk, Berggreen, Fischer.
            Hvor er Y. Poulsen og Sisto henne, OMG! Det er efter min mening en mindre katastrofe!

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det er så ubegribeligt håbløst at stille med Jønsson, som helt åbenbart ikke har niveau til det her.
              Nørgaard ville, når han nu ikke VIL rykke AC op og Schulz ind, på trods af at han ikke er defensiv altid gøre det bedre der, simpelthen fordi han er en langt bedre spiller.
              Forstår heller ikke Jønsson. Mener heller ikke han har meget at gøre på det hold, hvor der er bedre muligheder.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                Hvor er Y. Poulsen og Sisto henne, OMG! Det er efter min mening en mindre katastrofe!
                YP har næste spillet 3 kampe på 8-10 dage og er vel træt..
                Sisto skånes og bruges som Joker

                Comment


                  #98
                  Officielt

                  Jakob Busk, Alexander Scholz, Andreas Christensen, Jannik Vestergaard, Riza Durmisi, Jens Jønsson, Pierre-Emile Højbjerg, Nicolaj Thomsen, Viktor Fiscer, Rasmus Falk og Yussuf Poulsen.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                    Hvor er Y. Poulsen og Sisto henne, OMG! Det er efter min mening en mindre katastrofe!
                    Poulsen har set træt ud; Sisto er tydeligt ikke klar til 90 min. Planen er vel at bruge Sisto som joker; måske det samme med Vigen. Ærgerligt at nogle af de bedste helt klart har set brugt ud; men de spiller jo også fast mange af dem. Man kunne smide Remmer ind på HB, rykke Scholz ind i centralt forsvar, rykke AC op på midten. En midtbane med AC, Thomsen og Højbjerg kunne jeg godt tænke mig at se.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Poulsen har set træt ud; Sisto er tydeligt ikke klar til 90 min. Planen er vel at bruge Sisto som joker; måske det samme med Vigen. Ærgerligt at nogle af de bedste helt klart har set brugt ud; men de spiller jo også fast mange af dem. Man kunne smide Remmer ind på HB, rykke Scholz ind i centralt forsvar, rykke AC op på midten. En midtbane med AC, Thomsen og Højbjerg kunne jeg godt tænke mig at se.
                      YP er med

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Officielt

                        Jakob Busk, Alexander Scholz, Andreas Christensen, Jannik Vestergaard, Riza Durmisi, Jens Jønsson, Pierre-Emile Højbjerg, Nicolaj Thomsen, Viktor Fiscer, Rasmus Falk og Yussuf Poulsen.
                        God opstilling, eneste jeg havde håbet på i forhold til den opstilling, var at Vigen var startet inde. Er enig i, at Sisto ikke skulle starte, han har efter min overbevisning slet ikke levet op til niveau, og havde både mod Tyskland og Tjekkiet boldtab, der kunne have kostet mål, samtidig med at han ikke har fået noget ud af det offensivt.

                        Comment


                          Kom så Falk! Sælg dig selv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Kom så Falk! Sælg dig selv.
                            Helst dyrt!!!

                            Comment


                              Rimelig OT: Synes godt nok Højbjerg har underpræsteret både i denne kamp indtil videre og i Tjekkiet kampen.
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment


                                Faaaaalk!

                                Comment

                                Working...
                                X