Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U21 em 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Hva med Vigen? Er han ikke klar?
Vigen burde klart spille for Thomsen, han er langt mere dynamisk og mindst lige så god teknisk.
Jeg havde helt glemt Vigen, da mit fokus var på om Jønsson skulle starte eller ej ... det er på den plads vi står svagest, når Thorup VIL have en spiller der ikke har niveauet, til at spille med.
Der er heller ingen Yussuf i den opstilling ... for fanden mand, det er det værste jeg længe har set.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægThorup smadrer holdet med sin inkompetence.
Vigen burde klart spille for Thomsen, han er langt mere dynamisk og mindst lige så god teknisk.
Jeg havde helt glemt Vigen, da mit fokus var på om Jønsson skulle starte eller ej ... det er på den plads vi står svagest, når Thorup VIL have en spiller der ikke har niveauet, til at spille med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægThorup smadrer holdet med sin inkompetence.
Der er heller ingen Yussuf i den opstilling ... for fanden mand, det er det værste jeg længe har set.
Yussuf er selvfølgelig god, men han var sgu ikke heldig mod tyskerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlægIfølge Andreas Kraul oplysninger(havde ret i sidste kamp) ser dagens opstilling således ud:
Busk - Scholz, AC, Vestergaard, Riza - Jønsson, Thomsen, Højbjerg - Falk, Berggreen, Fischer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er så ubegribeligt håbløst at stille med Jønsson, som helt åbenbart ikke har niveau til det her.
Nørgaard ville, når han nu ikke VIL rykke AC op og Schulz ind, på trods af at han ikke er defensiv altid gøre det bedre der, simpelthen fordi han er en langt bedre spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægHvor er Y. Poulsen og Sisto henne, OMG! Det er efter min mening en mindre katastrofe!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægPoulsen har set træt ud; Sisto er tydeligt ikke klar til 90 min. Planen er vel at bruge Sisto som joker; måske det samme med Vigen. Ærgerligt at nogle af de bedste helt klart har set brugt ud; men de spiller jo også fast mange af dem. Man kunne smide Remmer ind på HB, rykke Scholz ind i centralt forsvar, rykke AC op på midten. En midtbane med AC, Thomsen og Højbjerg kunne jeg godt tænke mig at se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOfficielt
Jakob Busk, Alexander Scholz, Andreas Christensen, Jannik Vestergaard, Riza Durmisi, Jens Jønsson, Pierre-Emile Højbjerg, Nicolaj Thomsen, Viktor Fiscer, Rasmus Falk og Yussuf Poulsen.
Comment
Comment