Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    9. plads. En plads lavere end sidste år. Problemet var aldrig Troels Bech, men holdet.
    ARGH det er nok at stramme den liiiiige lovlig meget.

Men klart holdet er i sig selv en del af problemet......men frikende Troels helt - nope den køber jeg ikke

Comment

Ja ja. 9. Plads blev det til

Comment

FcM foran... vi bliver ikke 10'er, i det mindste...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Og lideglade med at de fans der giver det bedste de kan.

MvT
          ja det er ikke sådan man fylder stadion når folk ikke kan regne med i det mindste en ordenlig indsats....

Comment

Så de sidste 4 sæsoner er endt som 2x 10, 8 og 9. Flot arbejde af ledelsen og de fleste af spillerne... Suk altså hvor er det miserabel.

Comment

9. plads. En plads lavere end sidste år. Problemet var aldrig Troels Bech, men holdet.
              Vi var rykket ned med bech..

Comment

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Så de sidste 4 sæsoner er endt som 2x 10, 8 og 9. Flot arbejde af ledelsen og de fleste af spillerne... Suk altså hvor er det miserabel.
                jo.....men det havde en 7. plads jo ikke rigtigt ændret på

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                  Vi var rykket ned med bech..
                  Enig

Comment

Holder i øje med Falk???

Hans ansigt afslører sikkert en masse lige nu.. hvis og hvis, selvfølgelig...

Comment

En meget berørt Høegh på TV

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Spøjst måske, men det gør det for mig. Det havde vist noget fremdrift, at vi havde vist at vi kunne gå efter et mål og opnå det. Så er der en sjat tv-penge og bare det at give fans og OP en sejr at få til sommerferie. Jeg siger ikke, at vi skal vinde bare sådan skal vinde over RFC, men i 70 minutter af kampen lunter spillerne jo rundt fuldstændig apatisk.

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Nok mere ham som står for at indkøbe /sammensætte holdet
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Synes det ville have sendt et signal, hvis vi kunne have sluttet som 6-7 stykker(i dag var kun 7 muligt ja), om at vi var på sporet, i hvert fald på papiret... det ender lidt som en tam omgang nu... Så er der tv pengene, det er så måske hvad det er...

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Spøjst måske, men det gør det for mig. Det havde vist noget fremdrift, at vi havde vist at vi kunne gå efter et mål og opnå det. Så er der en sjat tv-penge og bare det at give fans og OP en sejr at få til sommerferie. Jeg siger ikke, at vi skal vinde bare sådan skal vinde over RFC, men i 70 minutter af kampen lunter spillerne jo rundt fuldstændig apatisk.

MvT
                              jamen det er jeg enig i.....men det havde jo ikke ændret markant på det samlede billede af de sidste 4 sæsonner som værende skuffende. Men havde da været positivt med lidt fremgang

Comment

Håber allerede at KN sidder i en bil mod Fyn..
                                Der er arbejde der skal laves og du har travlt

Comment

Working...
                                X