Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Randers
Collapse
X
-
Forløbig er min mom den 75 Cl IPA jeg trøster mig med.....Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes kirkeskov overrasker mig positivt...om det så er nok til en MOM ved jeg ikke endnu - men ok indhop
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
den kan ikke drikkes det kan min IPAOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkender ikke din kat - men lyder som en værdig vinder
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
ja spillerne får vidst ikke del i de ekstra penge en 7. plads ville have givet....de virker ihvertfald ret ligeglade med vores endelige placeringOprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer er da helt vildt så ringe fodbold vi spiller. Skuffende, pinligt og under al kritik.
MvT
Comment
-
Og lideglade med at de fans der giver det bedste de kan.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja spillerne får vidst ikke del i de ekstra penge en 7. plads ville have givet....de virker ihvertfald ret ligeglade med vores endelige placering
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment