Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FC Basel køber Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    og vi andre var vel også lidt i chok over at der ikke blev dømt mål. Det var så tydeligt... var det for øvrigt ikke en kamp mod AAB? Det kan være at det er mig der husker forkert.
    Nix mod AGF . Den mod AaB var da Rasmus Wurtz lavede en håndboldredning
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      13 år i OB, 5 år på 1 holdet, søvlmedalje, CL-kval, Europa League, nedrykningskampe, og viceanfører/anfører... Ville gerne have haft et år mere med DH, ville have været fint i KNs første sæson med de dyder og den kultur vi gerne vil bygge op... men det var også tiden for DH til noget nyt, set ud fra kontraktudløbet var tiden også den rigtige...

      God vind fremover...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Jeg under også Daniel det her skifte, selvom jeg meget gerne havde set ham fortsætte og profilerer sig endnu mere næste år. Daniel har alle dage været en fremragende ambassadør for OB. En fyr som brænder for klubben, altid er positiv og smilende og som helt tydeligt har et godt intellekt og en god personlighed. Han vil blive savnet rigtig meget. Jeg håber ikke at det bliver en afsked, men et på gensyn. Tak for alt og held og lykke i fremtiden.

        - og lad os så lige få sendt ham ordentlig afsted på søndag, i øvrigt ligesom med Spelmann og Ove P.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Jeg under også Daniel det her skifte, selvom jeg meget gerne havde set ham fortsætte og profilerer sig endnu mere næste år. Daniel har alle dage været en fremragende ambassadør for OB. En fyr som brænder for klubben, altid er positiv og smilende og som helt tydeligt har et godt intellekt og en god personlighed. Han vil blive savnet rigtig meget. Jeg håber ikke at det bliver en afsked, men et på gensyn. Tak for alt og held og lykke i fremtiden.

          - og lad os så lige få sendt ham ordentlig afsted på søndag, i øvrigt ligesom med Spelmann og Ove P.
          Og Toppel
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Og Toppel
            Og Ousager vel ret beset også. Og Skogseid, trods alt. Og Emil Peter Jørgensen.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #36
              Lidt mere her fra Høegh

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...embrud-i-basel

              Comment

              Working...
              X