Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FC Basel køber Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det gør lidt ondt at se ham gå, da han har udgjort kernen i vores trup i nogle sæsoner efter hånden. 6 mio er da en sjat, men kunne godt have håbet på lidt mere. Tror han var steget i værdi hvis vi havde holdt ham længere. Han er inde i en god udvikling.

    Men det er en god afsked trods alt. Han har taget sin tørn for klubben, og skifter til en markant større klub i et andet land, så det giver jo mening, hvis han kan slå til dernede.

    Comment


      #17
      Tak for alt, al mulig held og lykke!
      Rock the Championsleague and come home someday!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Stort tillykke. Du er altid velkommen tilbage i OB...
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #19
          Ærgerligt set med stribede briller, men når chancen for at komme til en storklub som Basel dukker op, skal han naturligvis slå til. I Basel får han chancen for at vinde titler og sølvtøj og spille på de største scener, og det ville han ret beset næppe have fået i Ådalen indenfor en overskuelig fremtid.

          Alt mulig held og lykke til den unge mand

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg er en anelse forundret over skiftet ... Høegh er ikke en profil i suppen og nu skal han så spille for en klub der når langt i Europa?
            Jeg bliver meget overrasket hvis han bliver fast mand.
            Ved ikke lige hvordan du definerer ordet profil, men jeg synes egentlig at DH igennem en længere periode har præsteret på niveau med de bedste i superligaen.
            Håber det bedste for ham - han vil klart blive savnet i OB

            Comment


              #21
              Tak for en god tid i Odense, Høegh. Det er en kulturbærer der forlader os, og det kan bliver svært at erstatte med en udefrakommende spiller. Selvom niveauet har været op og ned, har han haft en flot genrejsning på det seneste, og man har i hvert fald aldrig været i tvivl om at han har haft hjertet med. Alt godt fremover!

              Comment


                #22
                Det bedste ved det her er da, at han ikke røg til FC Midtjylland. Ja, de var interesserede.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  #23
                  Tak for indsatsen, Daniel. Altid velkommen hjem; håber det bedste for dig i udlandet.

                  Comment


                    #24
                    Ønsker Daniel Høegh alt det bedste. Glemmer aldrig efter kampen mod AGF, hvor bolden er inde i målet, men dommeren ikke anerkendte målet, fordi Høegh rammer bolden inde i målet. Det interview efter kampen, hvor han nærmest bryder sammen - det var en spiller, der brændte for OB af hele sit hjerte.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jo det gør de nok. Men hvis det er 6 mill plus diverse bonusser for antal kampe, CL osv kan det blive en rigtig god pris i sidste ende..
                      hvem betaler egentlig agenten for handlen?(et mere generelt spørgsmål)
                      Det logiske må vel være at beløbet går fra transfersummen og også står i forhold til den ... så er det også en form for delt betaling.
                      Det er dog ikke noget jeg ved, men synes jeg erindrer noget om det.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        https://m.youtube.com/watch?v=6TRfBIHoKuk

                        Det her interview fortæller meget godt, hvorfor alle vi OB fans elsker Høegh. Ægte OB spiller helt ind til hjertet.
                        Høegh fortjener alt det bedste.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Ønsker Daniel Høegh alt det bedste. Glemmer aldrig efter kampen mod AGF, hvor bolden er inde i målet, men dommeren ikke anerkendte målet, fordi Høegh rammer bolden inde i målet. Det interview efter kampen, hvor han nærmest bryder sammen - det var en spiller, der brændte for OB af hele sit hjerte.
                          og vi andre var vel også lidt i chok over at der ikke blev dømt mål. Det var så tydeligt... var det for øvrigt ikke en kamp mod AAB? Det kan være at det er mig der husker forkert.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Ønsker Daniel Høegh alt det bedste. Glemmer aldrig efter kampen mod AGF, hvor bolden er inde i målet, men dommeren ikke anerkendte målet, fordi Høegh rammer bolden inde i målet. Det interview efter kampen, hvor han nærmest bryder sammen - det var en spiller, der brændte for OB af hele sit hjerte.

                            Comment


                              #29
                              Held og Lykke til Daniel - og tak for indsatsen.

                              Comment


                                #30
                                Held og lykke, jeg er sikker på at han får succes i Basel, og jeg er også ret sikker på at han vender hjem igen til OB på et tidspunkt efter en stor europæisk karriere.

                                Comment

                                Working...
                                X