Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FC Basel køber Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FC Basel køber Daniel Høegh

    VI MÅ ALLE SØRGE FOR AT GIVE HAM EN FANTASTISK AFSKED PÅ SØNDAG!

    OB har solgt forsvarsspilleren Daniel Høegh til den schweiziske storklub FC Basel. Høegh har været i OB i hele sin ungdoms- og seniorkarriere, og den 24-årige fynbo har underskrevet en 4-årig aftale med schweizerne.

    De seneste 11 år har Daniel Høegh haft sin daglige gang på OB's træningsanlæg i Ådalen. Først som ungdomsspiller og i de seneste fem år som fast bestanddel af OB's ligatrup. Trods sine 24 år har han spillet 117 førsteholdskampe i stribet, og i den seneste periode har han fungeret som viceanfører.

    - Der er ingen tvivl om, at Daniel er en spiller med et kæmpe klubhjerte. Han har udviklet sig enormt, og i dette forår har han haft en stor andel i, at vores defensiv er blevet stabiliseret, for han har spillet på et højt niveau. Det har givet interesse for ham fra forskellige klubber, og vi er meget stolte over, at han skifter til en fantastisk klub som FC Basel. Han har været i OB siden han var 13 år gammel, og det er en rigtig god følelse, at vi kan sende en af vores egne spillere afsted til en klub, der efterhånden er blevet en fast del af Champions League, siger sportsdirektør Jesper Hansen og fortsætter:

    - Samtidig kommer vi til at savne ham hos os, for han har både i gode og mindre gode tider været en person, som både trænere, holdkammerater, fans og alle andre omkring OB har kunnet regne med. Han har grebet sin karriere yderst professionelt an, og det er også en af årsagerne til, at han er blevet interessant for en storklub som FC Basel. Vi under ham de store udfordringer og oplevelser, han får i Schweiz, og jeg er sikker på, at han har kvaliteterne til at løse dem - både fodboldmæssigt og menneskeligt.

    Daniel Høegh glæder sig til det store spring, det bliver at skifte til den schweiziske storklub.

    - Det er en fantastisk mulighed, der er opstået, og timingen virker rigtig. Jeg har været i OB i 11 år, og jeg har spillet fem fulde sæsoner i ligatruppen. Jeg har oplevet så meget med klubben, og den er alt, hvad jeg kender til. Derfor bliver det meget mærkeligt at skulle tage afsked, men min alder taget i betragtning, så er timingen helt perfekt. Det er en kæmpeklub, jeg kommer til, og jeg er er vildt spændt på at komme ud og vise endnu mere af, hvad der er i mig som fodboldspiller, siger Daniel Høegh og fortsætter:

    - Det her er en mulighed, jeg ikke havde set komme for et par uger siden, og det er en mulighed, jeg ikke kan sige nej til. OB og Odense vil altid være dybt i mit hjerte, og jeg vil følge klubben så tæt som overhovedet muligt. Folk kan æde deres gamle hat på, at jeg vil være med på sidelinjen og følge, hvordan det kommer til at gå efter sommerferien med ny træner og alt det, der kommer til at ske.

    Daniel Høegh debuterede for OB i 2010 og har siden spillet 117 førsteholdskampe. Det er desuden blevet til seks scoringer.
    Last edited by Benediktson; 02-06-2015, 09:53.

    #2
    http://www.fcb.ch/de-CH/News/2015/06...-Hoegh-zum-FCB
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #3
      Held og lykke videre DH.

      En god spiller for OB, håber det bliver lige så godt i Basel.

      Comment


        #4
        Mange unge danske fodboldspillere kan lære noget af Høegh. Han skifter i en god, moden alder med 117 suppekampe i erfaringsposen.
        Jeg tror oprigtigt ikke på at Høegh bliver en i den lange række af danske fodboldspillere der er tilbage i DK efter et år.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Held og lykke DH
          håber at se dig i stribet en dag igen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Mange unge danske fodboldspillere kan lære noget af Høegh. Han skifter i en god, moden alder med 117 suppekampe i erfaringsposen.
            Jeg tror oprigtigt ikke på at Høegh bliver en i den lange række af danske fodboldspillere der er tilbage i DK efter et år.

            MvT
            Jeg håber meget for Høegh, at han slår til, men jeg frygter desværre, at skridtet til FC Basel er for stort. Jeg tror han får noget seriøs konkurrence om de pladser i midterforsvaret. Men han skal helt sikkert have ønsket om alt mulig held og lykke med på vejen :-)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg håber meget for Høegh, at han slår til, men jeg frygter desværre, at skridtet til FC Basel er for stort. Jeg tror han får noget seriøs konkurrence om de pladser i midterforsvaret. Men han skal helt sikkert have ønsket om alt mulig held og lykke med på vejen :-)
              Til gengæld vil det ikke være første gang han har mødt modgang, og hidtil har han vist sig at være i stand til at komme ovenpå igen som en bedre spiller. Jeg tror på den!

              Comment


                #8
                Tak for alt Daniel og al mulig held og lykke.
                Forhåbentlig ser vi dig i striwet engang i fremtiden, når en gloværdig udenlandskarriere er slut og Odense kalder.

                Comment


                  #9
                  En ægte klubmand forlader klubben, trist dag for klubben, men håber på det bedste for den gode Daniel!
                  Tak for alt, og vi ses forhåbentligt i stribet en dag igen :-)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg håber meget for Høegh, at han slår til, men jeg frygter desværre, at skridtet til FC Basel er for stort. Jeg tror han får noget seriøs konkurrence om de pladser i midterforsvaret. Men han skal helt sikkert have ønsket om alt mulig held og lykke med på vejen :-)
                    Jeg er en anelse forundret over skiftet ... Høegh er ikke en profil i suppen og nu skal han så spille for en klub der når langt i Europa?
                    Jeg bliver meget overrasket hvis han bliver fast mand.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg er en anelse forundret over skiftet ... Høegh er ikke en profil i suppen og nu skal han så spille for en klub der når langt i Europa?
                      Jeg bliver meget overrasket hvis han bliver fast mand.
                      Vi kan da kun håbe. Kunne jo også være at der er indskrevet lidt præstations klausuler

                      Comment


                        #12
                        Tak fra alt Daniel, ser allerede frem til den dag vi kan se dig i trøjen igen. Ikke blot en dygtig spiller, men også en fantastisk personlighed at have haft i klubben. Alt mulig held og lykke!

                        Comment


                          #13
                          Held og lykke Daniel. Du har om nogen fortjent det. Håber du vender tilbage en dag.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi kan da kun håbe. Kunne jo også være at der er indskrevet lidt præstations klausuler
                            Det er sandsynligt, men de står nok i forhold til transferbeløbet.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er sandsynligt, men de står nok i forhold til transferbeløbet.
                              Jo det gør de nok. Men hvis det er 6 mill plus diverse bonusser for antal kampe, CL osv kan det blive en rigtig god pris i sidste ende..
                              hvem betaler egentlig agenten for handlen?(et mere generelt spørgsmål)

                              Comment

                              Working...
                              X