Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Men de har intet at spille for.
    nej...har vi 😳 andet end kejserens skæg
    Last edited by manner; 31-05-2015, 17:41.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Lad os nu bare nappe en sejr over Randers, FCK vinder over Hobro og vi napper den 7. plads.
      Så har vi nået vores målsætning og det må give en smule ro.

MvT
      Det vil også legitimere ledelsens beslutninger da man jo har opnået det erklærede mål ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        nej...har vi  andet end kejserens skæg
        Jeg synes, at spillerne har givet den gas de sidste 3 kampe og kæmpet som om det galt noget. Man kan nå den 7. plads, hvis resultater flasker sig og det vil være at opnå målsætningen. Jeg tror på fin fight på søndag!

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Det vil også legitimere ledelsens beslutninger da man jo har opnået det erklærede mål ...
          Er det så godt eller skidt?

MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Lad os nu bare nappe en sejr over Randers, FCK vinder over Hobro og vi napper den 7. plads.
            Så har vi nået vores målsætning og det må give en smule ro.

MvT
            Og det er målsætning Ove har flere gange understreget. Han vil give alt at komme til det fordi det ville være en perfekt mission for ham. Lad os håbe at FCK vil bidrage sin del til Oves perfekt afsked.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Ove P tror ikke på Top 7 mere

Comment

Er det så godt eller skidt?

MvT
                Det er altid godt at nå sit mål men helliger målet midlet?

vi har trods alt fået flere talenter på banen og vi har trods alt set mere fight i denne sæson end sidste ...

Men har vi reelt set noget vi kan basere et hold der skal op i tabellen på? Det syntes jeg ikke. KN kommer til at starte fra 0 ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

ville fandme også være noget at et antiklimaks hvis vi skulle ende på den 10. plads, der er selvfølgelig lidt tv penge at spille om - men også bare den fornemmelse man kommer ud af sæsonnen med - når nu overlevelsen blev sikret så relativt tidligt, hvis man så ender med at dumpe ned på 10. pladsen - den vil sgu gøre lidt av.

Men om det bliver 8 eller 7.....det lever jeg sgu nok med - og var vi på en eller anden måde endt i top 6 ville det vel næsten være en undskyldning for JH til at sidde endnu mere på pengepungen.....

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ove P tror ikke på Top 7 mere
                    Han bluffer....
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det er altid godt at nå sit mål men helliger målet midlet?

vi har trods alt fået flere talenter på banen og vi har trods alt set mere fight i denne sæson end sidste ...

Men har vi reelt set noget vi kan basere et hold der skal op i tabellen på? Det syntes jeg ikke. KN kommer til at starte fra 0 ...
                      Om det bliver helt fra 0 ved jeg ikke med Desler der har gjort det så godt, greve har fået fornuftigt med spilletid og JJT har også fået snust til suppe bold - og klaret det fint. Så der er bestemt noget at bygge på - men det er klart at ryger Høegh også sammen med spelmann, falk, emil, toppel.....ja så siger det sig selv at det er et helt nyt hold der skal formes.
                      Og lige midterforsvaret var vel et af de steder hvor vi var nogenlunde på plads......men halgrimur - nielsen......ved sgutte om jeg vil være helt tryk ved det.
                      Syntes Nielsen gør det fantastisk, god indstilling og fight men har også set en eller anden tendens til han render rundt over det hele (måske for at dække af for andre) også opstår der altså huller inde i midten.

Men ja vi kommer til at se endnu en rekonstruktion af holdet....

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Han bluffer....
                        http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-na...gen-om-top-syv

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Om det bliver helt fra 0 ved jeg ikke med Desler der har gjort det så godt, greve har fået fornuftigt med spilletid og JJT har også fået snust til suppe bold - og klaret det fint. Så der er bestemt noget at bygge på - men det er klart at ryger Høegh også sammen med spelmann, falk, emil, toppel.....ja så siger det sig selv at det er et helt nyt hold der skal formes.
                          Og lige midterforsvaret var vel et af de steder hvor vi var nogenlunde på plads......men halgrimur - nielsen......ved sgutte om jeg vil være helt tryk ved det.
                          Syntes Nielsen gør det fantastisk, god indstilling og fight men har også set en eller anden tendens til han render rundt over det hele (måske for at dække af for andre) også opstår der altså huller inde i midten.

Men ja vi kommer til at se endnu en rekonstruktion af holdet....
                          ja det er der ingen tvivl om. Og helt enig mht midtforsvaret hvis DH bliver solgt. Så er det tyndt og jeg er bestemt ikke tryk ved HJ der(det er jeg nu heller ikke som 6'er). Måske han bare skal på højreback næste sæson..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            ja det er der ingen tvivl om. Og helt enig mht midtforsvaret hvis DH bliver solgt. Så er det tyndt og jeg er bestemt ikke tryk ved HJ der(det er jeg nu heller ikke som 6'er). Måske han bare skal på højreback næste sæson..
                            tja eller en go back up/indskiftningsspiller.....han SKAL jo ikke spille - men det kommer jo igen an på hvad JH finder frem til os.

- var positivt overrasket over at se zohore i dag....syntes han har virket meget lad på det sidste - men er det det niveau vi kan forvente så så jeg gerne en forlængelse.....så ville vi da have lidt af angrebet på plads

Comment

Falk ikke tilfreds

http://www.fyens.dk/sport/OBs-Falk-V...rtikel/2723241

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tja eller en go back up/indskiftningsspiller.....han SKAL jo ikke spille - men det kommer jo igen an på hvad JH finder frem til os.

- var positivt overrasket over at se zohore i dag....syntes han har virket meget lad på det sidste - men er det det niveau vi kan forvente så så jeg gerne en forlængelse.....så ville vi da have lidt af angrebet på plads
                                Det er svært, at tro på at JH lige pludselig begynder at købe kvalitet.

Comment

Working...
                                X