Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Hobro-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægLad os nu bare nappe en sejr over Randers, FCK vinder over Hobro og vi napper den 7. plads.
Så har vi nået vores målsætning og det må give en smule ro.
MvT"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnej...har vi andet end kejserens skæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægLad os nu bare nappe en sejr over Randers, FCK vinder over Hobro og vi napper den 7. plads.
Så har vi nået vores målsætning og det må give en smule ro.
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr det så godt eller skidt?
MvT
vi har trods alt fået flere talenter på banen og vi har trods alt set mere fight i denne sæson end sidste ...
Men har vi reelt set noget vi kan basere et hold der skal op i tabellen på? Det syntes jeg ikke. KN kommer til at starte fra 0 ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
ville fandme også være noget at et antiklimaks hvis vi skulle ende på den 10. plads, der er selvfølgelig lidt tv penge at spille om - men også bare den fornemmelse man kommer ud af sæsonnen med - når nu overlevelsen blev sikret så relativt tidligt, hvis man så ender med at dumpe ned på 10. pladsen - den vil sgu gøre lidt av.
Men om det bliver 8 eller 7.....det lever jeg sgu nok med - og var vi på en eller anden måde endt i top 6 ville det vel næsten være en undskyldning for JH til at sidde endnu mere på pengepungen.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOve P tror ikke på Top 7 mere"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er altid godt at nå sit mål men helliger målet midlet?
vi har trods alt fået flere talenter på banen og vi har trods alt set mere fight i denne sæson end sidste ...
Men har vi reelt set noget vi kan basere et hold der skal op i tabellen på? Det syntes jeg ikke. KN kommer til at starte fra 0 ...
Og lige midterforsvaret var vel et af de steder hvor vi var nogenlunde på plads......men halgrimur - nielsen......ved sgutte om jeg vil være helt tryk ved det.
Syntes Nielsen gør det fantastisk, god indstilling og fight men har også set en eller anden tendens til han render rundt over det hele (måske for at dække af for andre) også opstår der altså huller inde i midten.
Men ja vi kommer til at se endnu en rekonstruktion af holdet....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHan bluffer....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægOm det bliver helt fra 0 ved jeg ikke med Desler der har gjort det så godt, greve har fået fornuftigt med spilletid og JJT har også fået snust til suppe bold - og klaret det fint. Så der er bestemt noget at bygge på - men det er klart at ryger Høegh også sammen med spelmann, falk, emil, toppel.....ja så siger det sig selv at det er et helt nyt hold der skal formes.
Og lige midterforsvaret var vel et af de steder hvor vi var nogenlunde på plads......men halgrimur - nielsen......ved sgutte om jeg vil være helt tryk ved det.
Syntes Nielsen gør det fantastisk, god indstilling og fight men har også set en eller anden tendens til han render rundt over det hele (måske for at dække af for andre) også opstår der altså huller inde i midten.
Men ja vi kommer til at se endnu en rekonstruktion af holdet....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægja det er der ingen tvivl om. Og helt enig mht midtforsvaret hvis DH bliver solgt. Så er det tyndt og jeg er bestemt ikke tryk ved HJ der(det er jeg nu heller ikke som 6'er). Måske han bare skal på højreback næste sæson..
- var positivt overrasket over at se zohore i dag....syntes han har virket meget lad på det sidste - men er det det niveau vi kan forvente så så jeg gerne en forlængelse.....så ville vi da have lidt af angrebet på plads
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja eller en go back up/indskiftningsspiller.....han SKAL jo ikke spille - men det kommer jo igen an på hvad JH finder frem til os.
- var positivt overrasket over at se zohore i dag....syntes han har virket meget lad på det sidste - men er det det niveau vi kan forvente så så jeg gerne en forlængelse.....så ville vi da have lidt af angrebet på plads
Comment
Comment