Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart sæson 15/16
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg kan ikke forestille mig, at JH og OB lukker vinduet, bare fordi der er 22 spillere. Nok bliver han hånet for at være inkompetent, men SÅ inkompetent er der ingen, der er. Vi mangler som minimum en i hver kæde, uanset hvor mange der kommer hjem eller bliver lejet ud.
Comment
-
1. Vi drukner i backs/wings, og folk der kan spille dem...
2. Vi har én reel midterforsvarer, og 2 der kan spille den...
3. Vi har stort set ikke nogen erfaring eller styrmand på den centrale midt, pt. er der Hall, men han kan jo ikke overtage i flere kæder på én gang...
4. Mikkelsen, Lado, Zohore, Kryger/Emil... Puha...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg1. Vi drukner i backs/wings, og folk der kan spille dem...
2. Vi har én reel midterforsvarer, og 2 der kan spille den...
3. Vi har stort set ikke nogen erfaring eller styrmand på den centrale midt, pt. er der Hall, men han kan jo ikke overtage i flere kæder på én gang...
4. Mikkelsen, Lado, Zohore, Kryger/Emil... Puha...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at træningen starter op igen 24/6
Vi er så noget senere ude i år, men sluttede selvfølgelig også senere, men det bliver tæt, ligaen starter til samme tid...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er hele midteraksen på holdet, der står til udskiftning: 1.målmand, centerforsvarer, midtbanegeneral og ny 1.angriber. Både målmand, CM og angriber er afgørende vigtige; midterforsvareren kommer lige efter. Dernæst kommer en højre back, og potentielt endnu en angriber, hvis IFK er glade for Mikkelsen. Vi snakker potentielt 6 nye i start-11eren. Det er ret voldsomt, men der er ikke så meget alternativ.
Jesper Hansen (Evian), Pierre Kanstrup, Matti Lund og AK.........så er det godkendt herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEnig vi mangler en i hver kæde hele vejen igennem.........og det er 4 startere af kvalitet. Jeg kender ikke Magnus Pedersen, så jeg ved ikke hvor tæt han er på højre back.
Jesper Hansen (Evian), Pierre Kanstrup, Matti Lund og AK.........så er det godkendt herfra.
og at han med tiden kommer til at blive rigtig god
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg håber at man holder fokus på fremgangen ved dødboldene. Det gippede lidt i mig, da jeg så denne statistik. Jeg har været vant til, at vi nærmest aldrig scorede på dødbolde:
Comment
Comment