Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med Mikkelsen og Zohore så godt som på plads kan vi lige gøre en status

Falkesgaard
    Radza
    Magnus Pedersen
    Diarra
    Lasse N
    Hallgrimur
    Ari
    JBL
    Kirkeskov
    Desler
    Lucas J
    Greve
    Falk
    Azer
    Kryger
    JJT
    Anders T
    Emil L
    Zohore
    Thomas M
    Lado

og når vi så henter en målmand lander truppen på 22 mand som JH syntes er passende for nogen der ikke spiller europæisk fodbold.

2 Målmænd
    2 Højrebacks
    2 Center forsvars spillere
    3 Venstrebacks
    3 Højrekant
    3 Centrale Midtbanespillere
    2 venstrekant
    4 angribere

nogle spillere kan selvfølgelig bruges på mange pladser men sådan ca...
    Selvfølgelig tror vi alle på at Falk og Emil bliver solgt men noget med en bjørn og skudt skind..

selv om antallet er ved at passe er der stadig INGEN symmetri i truppen og den skriger stadig på mangler.
    Uden at sælge flere mangler vi stadig minimum 3-4 spillere og så er truppen på 25-26 spillere. Og det går ikke. KL støder måske også til senere..

Det lugter af at nogle marginal spillere som Diarra,Kryger,Lado,JBL skal sælges/udlejes/kontrakt ophæves
    Jeg kan ikke forestille mig, at JH og OB lukker vinduet, bare fordi der er 22 spillere. Nok bliver han hånet for at være inkompetent, men SÅ inkompetent er der ingen, der er. Vi mangler som minimum en i hver kæde, uanset hvor mange der kommer hjem eller bliver lejet ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Jeg kan ikke forestille mig, at JH og OB lukker vinduet, bare fordi der er 22 spillere. Nok bliver han hånet for at være inkompetent, men SÅ inkompetent er der ingen, der er. Vi mangler som minimum en i hver kæde, uanset hvor mange der kommer hjem eller bliver lejet ud.
      Vi er helt enige. Og det er jeg 100% på at KN også er

Comment

1. Vi drukner i backs/wings, og folk der kan spille dem...

2. Vi har én reel midterforsvarer, og 2 der kan spille den...

3. Vi har stort set ikke nogen erfaring eller styrmand på den centrale midt, pt. er der Hall, men han kan jo ikke overtage i flere kæder på én gang...

4. Mikkelsen, Lado, Zohore, Kryger/Emil... Puha...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          1. Vi drukner i backs/wings, og folk der kan spille dem...

2. Vi har én reel midterforsvarer, og 2 der kan spille den...

3. Vi har stort set ikke nogen erfaring eller styrmand på den centrale midt, pt. er der Hall, men han kan jo ikke overtage i flere kæder på én gang...

4. Mikkelsen, Lado, Zohore, Kryger/Emil... Puha...

Comment

Ser ud til at træningen starter op igen 24/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ser ud til at træningen starter op igen 24/6
              Det vil også passe med vi spiller første opvisningskamp d. 25... der er vist fast at første træning er dagen før første opvisningskamp...

Vi er så noget senere ude i år, men sluttede selvfølgelig også senere, men det bliver tæt, ligaen starter til samme tid...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det er hele midteraksen på holdet, der står til udskiftning: 1.målmand, centerforsvarer, midtbanegeneral og ny 1.angriber. Både målmand, CM og angriber er afgørende vigtige; midterforsvareren kommer lige efter. Dernæst kommer en højre back, og potentielt endnu en angriber, hvis IFK er glade for Mikkelsen. Vi snakker potentielt 6 nye i start-11eren. Det er ret voldsomt, men der er ikke så meget alternativ.
                Enig vi mangler en i hver kæde hele vejen igennem.........og det er 4 startere af kvalitet. Jeg kender ikke Magnus Pedersen, så jeg ved ikke hvor tæt han er på højre back.

Jesper Hansen (Evian), Pierre Kanstrup, Matti Lund og AK.........så er det godkendt herfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Enig vi mangler en i hver kæde hele vejen igennem.........og det er 4 startere af kvalitet. Jeg kender ikke Magnus Pedersen, så jeg ved ikke hvor tæt han er på højre back.

Jesper Hansen (Evian), Pierre Kanstrup, Matti Lund og AK.........så er det godkendt herfra.
                  Ove P udtaler i gårsdagens avis at han var tæt på at vælge Magnus P som back mod Brøndby i stedet for Diarra
                  og at han med tiden kommer til at blive rigtig god

Comment

Jeg håber at man holder fokus på fremgangen ved dødboldene. Det gippede lidt i mig, da jeg så denne statistik. Jeg har været vant til, at vi nærmest aldrig scorede på dødbolde:

"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg håber at man holder fokus på fremgangen ved dødboldene. Det gippede lidt i mig, da jeg så denne statistik. Jeg har været vant til, at vi nærmest aldrig scorede på dødbolde:
                      Ja det må man sige. Det overrasker også mig. De 3 hjørnesparksmål mod FCM tæller naturligvis også en del op, men det er alligevel imponerende.

Comment

Working...
                      X