Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Gad vide om Ove blev taget med på råd da JH i panik/lappeløsningens tegn hentede de to angribere ??
    i de sidste dage af vinduet lød det jo meget godt.

    På papiret altså. Og Zohore startede faktisk lovende i de første 3-4 kampe inden han fik sin første skade

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Grænsen pt er vel at han ikke er målfarlig.. Det er noget han skal bygge på.
      Så bliver han god. Og dyr
      I sig selv ikke så målfarlig, enig, men han kan dælme gøre andre målfarlige... Desler er så måske ikke så meget "indlægs typen", han tager hellere udfordringen eller et godt gammeldags Helveg rush hele vejen op af siden...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        I sig selv ikke så målfarlig, enig, men han kan dælme gøre andre målfarlige... Desler er så måske ikke så meget "indlægs typen", han tager hellere udfordringen eller et godt gammeldags Helveg rush hele vejen op af siden...
        Ja det er også klart sådan jeg ser ham og synes han gør et fremragende stykke arbejde

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          I sig selv ikke så målfarlig, enig, men han kan dælme gøre andre målfarlige... Desler er så måske ikke så meget "indlægs typen", han tager hellere udfordringen eller et godt gammeldags Helveg rush hele vejen op af siden...
          Yep. Men det ville pynte hvis han lavede 5-8 mål næste sæson. Så bliver han HOT

          Comment


            #20
            Mikkel Desler - helt klart. Mest overraskende var det, at Skogseid spillede sin suverænt bedste kamp.

            Comment


              #21
              Desler mom. Dem der stemmer på falk har ikke set den samme kamp som jeg så.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Desler mom. Dem der stemmer på falk har ikke set den samme kamp som jeg så.
                Det har jeg. Og er fuldstændig uenig.

                Comment


                  #23
                  Det er også helt ok. Det er derfor vi har et debatforum.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Det er også helt ok. Det er derfor vi har et debatforum.
                    Yes sir

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Desler mom. Dem der stemmer på falk har ikke set den samme kamp som jeg så.
                      Jeg er enig. Den "gamle" Falk. Driblede sig ind i ingenting, og alle hans gode aktioner foregik for langt fra mål.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg er enig. Den "gamle" Falk. Driblede sig ind i ingenting, og alle hans gode aktioner foregik for langt fra mål.
                        Nej, eksperimentet med Falk på den centrale midtbane fungerede ikke i første forsøg i hvert fald. Han spillede på ingen måde en dårlig kamp, men han var for det meste netop for langt fra målet til at kunne gøre den samme forskel som han ofte gør.

                        EDIT: Jeg stemmer i øvrigt på Desler.

                        Comment


                          #27
                          Min stemme bliver nødt til at gå til Desler - men jeg har Emil som runner-up. Zohore er der vist ingen grund til at lade starte inde igen. Nogensinde.

                          Comment

                          Working...
                          X