Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM OB-Silkeborg

    Jeg stemmer på Desler, der også fik den på stadion. Damn, han var god.

    I det hele taget synes jeg vi spiller én af de bedste kampe længe. Første halvleg var måske den bedste i år. Forsvaret stod godt, og selv Skogseid og Ari spillede en god kamp.

    Det koster os bare to point, at vi er så forbandet ufarlige. Falk og Emil virker ikke som om de kunne score for at redde deres eget liv, og selv når vi spiller med angribere, spiller vi uden angribere...

    Både Dalgaard og Zohore skal sendes videre i systemet. De er simpelthen ikke i nærheden af at være gode nok til at oppebære den høje hyre de garanteret får.

    Og Toppel skal ikke være førstekeeper næste sæson. Enormt stærk én-mod-én og i reflekserne. Pinligt niveau i alt andet. Det er ikke godt nok, og alderen trækker voldsomt ned i forhold til viderudviklingspotentialet.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Jeg napper altså Falk. Syntes han var super god i sin nye rolle idag

    Comment


      #3
      Desler får min...han er skarp og arbejder benhårdt
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Desler..

        Comment


          #5
          Skogseid
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Desler. Det er en storspiller i svøb vi har dér

            Comment


              #7
              Skogseid for omsider at deltage fint i det offensive spil og have et godt samarbejder med Desler.

              Igen en super kamp af Desler, dog lavede han også nogle tekniske bommerter, én af dem fik han dog et ufortjent frispark på.

              Jeg forstår ikke Ove, at han starter med Zohore. Den mand er så lad at se på. Hans eneste spidskompetence er at være et stort lokum, som han så også var til guldmedalje i går. Han bidrager ikke med noget som helst andet end at være god at have ved vores hjørnespark. Han passer slet ikke til den mentalitet, jeg gerne ser, nemlig hårdt arbejde og dyb koncentration, fight. Hans presspil er helt til grin, jeg tror slet ikke, jeg så ham i topfart i går. Da han bliver skiftet ud foregik hans løb i slowmotion. Det viser da, at han slet ikke tog kampen seriøst og ikke havde fattet, hvor dejlig en sejr havde været. Desuden ødelæggede det vores spil, at vi så tit spillede de høje bolde frem til ham. Jeg kan i det hele taget ikke forstå, at vi som regel ikke magtede at spille os op i stedet for Toppels udspark.

              Det var i det hele taget mit indtryk, at spillerne især i 1. ikke var klar til at ofre sig 100% for sejren, det går bare ikke.

              Jeg synes, vi burde have startet med Greve i stedet for Zohore. Greve går til sagen med den rigtige indstilling, at alle modstandere kræver den største respekt og villighed til at yde sit maksimale + en sund ydmyghed.
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                #8
                Desler får også min. Hold da op hvor er han altså god. Fantastisk indstilling, benhårdt arbejde og konstant udfordrerne.

                Comment


                  #9
                  Falk får den.

                  Lidt en mærkelig kamp. Ingen skiller sig markant ud; Hverken positivt eller negativt (måske lige Zohore). En flad fornemmelse synes jeg.

                  Comment


                    #10
                    Desler
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Desler
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #12
                        Mikkel D. får den. (The golden boy) . Ove P. helt i bund for ændre noget der har virket godt. Vores angriber er ikke gode nok.
                        Nu går fremad

                        Comment


                          #13
                          Desler.
                          Har med i min aftenbøn hver aften at han kan holde sig skadesfri, så er der nærmest ingen grænser for den knægt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                            Mikkel D. får den. (The golden boy) . Ove P. helt i bund for ændre noget der har virket godt. Vores angriber er ikke gode nok.
                            Gad vide om Ove blev taget med på råd da JH i panik/lappeløsningens tegn hentede de to angribere ??
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                              Desler.
                              Har med i min aftenbøn hver aften at han kan holde sig skadesfri, så er der nærmest ingen grænser for den knægt.
                              Grænsen pt er vel at han ikke er målfarlig.. Det er noget han skal bygge på.
                              Så bliver han god. Og dyr

                              Comment

                              Working...
                              X