Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg er selvfølgelig ærgerlig over, at vi ikke henter KEP nu, så vi får stabiliseret forsvaret med det samme. Jeg tror dog, at man har givet lidt op på, at komme til, at spille med om de europæiske pladser denne sæson, og det derfor er næste sæson, når slutspillet kommer, at vi sætter alle sejl ind. Det virker også logisk, at tynde ud i truppen allerede nu, så vi står med luft i økonomien til sommer, når der skal hentes nye spillere ind.
    stod der ikke at man ville forsøge at hente KEP allerede nu? Og mhb på næste sæson ville det da bestemt være en god ting - så vi får mere tid til at spille ham ind. At han ikke allerede er købt er jo ikke det samme som at man har opgivet alle ambitioner.....kan jo bare være AAB forlanger for meget for ham.

    - og uanset om han kommer nu eller ej; med de svingende præstationer holdet leverede i efteråret så tror jeg der skal en del mere til før vi kan gøre os forhåbninger om 4. pladser og EL bold....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      stod der ikke at man ville forsøge at hente KEP allerede nu? Og mhb på næste sæson ville det da bestemt være en god ting - så vi får mere tid til at spille ham ind. At han ikke allerede er købt er jo ikke det samme som at man har opgivet alle ambitioner.....kan jo bare være AAB forlanger for meget for ham.

      - og uanset om han kommer nu eller ej; med de svingende præstationer holdet leverede i efteråret så tror jeg der skal en del mere til før vi kan gøre os forhåbninger om 4. pladser og EL bold....
      Jeg tror hverken AaB, OB eller KEP gider en gentagelse af 'Anders K-gate' fra i sommers. Lad ham spille færdigt i AaB; vi rykker hverken ned eller laver en europæisk plads her i foråret, så det er ikke så afgørende.

      Comment


        Tørnes(1)

        Lund Emil Lasse(2) Ari

        Desler Makrini JJT(4) AKJ(3)

        Zohore Fester


        UD: Falk, Emil, Kirke, Kryger
        IND:
        1: Ny målmand - Basta!
        2: Klasseforsvarer - Hverken Lasse eller Halgrimur er mere end middelmådige
        3: Kantspiller - Regner med at Falk og Emil smutter. Regner ikke med at vi får en 1:1 erstatning for Falk - måske et talent. Regner med at Desler, Greve, Lucas og så har jeg en idé om at AKJ kan gøre sig på kanten.
        4: Central midtbane. Har god fidus til JJT. Han skal bare have lidt minutter i benene. En Izuna kunne ikke være dum. Men det blev nok ikke til i denne omgang.

        Comment


          Hvis vi efter sommerferien skal kunne stille et sikkert Top 6(som næsten alle hold mener de skal i), mangler der stadig nogle profiler til start 11.. Og hvis/når Falk smutter ser vi ganske ordinære ud. Det skulle gerne se noget anderledes ud senest til sommer...
          Her er mit forslag med et par stadig ukendte

          Målmand: Jesper Hansen fra Bastia har kontraktudløb til sommer og kunne være en mulighed
          HB: Syntes egentlig at Lund har gjort det godt og fortjener at bevise at han er fremtiden
          CF: KEP ligner styrmanden i vores skræntende forsvar og den rigtige makker skal findes
          CF: Der skal hentes en i samme klasse som KEP eller bedre.. Måske Dario Dumic. HJ og FT må starte som reserver
          VB: Jeg foreslår Jesper J fra BIF. Burde vel kunne købes for 1,5-2 mill og tage kampen op med AS.
          HK: Desler er fremtiden og Greve må jo gøre hvad han kan for at slå ham af
          CM: Makrini er bare god og skal have den rigtige makker. Og det skulle gerne være...
          CM: Izunna... De 2 kunne blive gode sammen. JJT og AB som backups
          VK: Her er vi mega tynde hvis Falk forlader os og der SKAL findes en kvalitets løsning. Cavric fra AGF?
          ANG: Festersen kommer vi ikke uden om. Spørgsmålet er kun hvem der er den bedste makker for ham
          ANG: Zohore fortjener at kunne fortsætte sin udvikling og der burde vel forlænges. AKJ må starte som reserve

          Dette kræver nok nogle pæne invisteringer men der er ingen vej uden om. Ellers er alt den Top 6 snak jo bare tomme ord og løfter uden hold i virkeligheden..
          Lønkronerne burde nok kunne findes med de afgange vi har haft, samt at Emil,Falk,Diarra,Lasse N,Koval,Tørnæs,JBL nok er fortid senest til sommer.. AT får måske heller ikke forlænget og Weber kunne passende overtage hans plads i truppen..
          Hellere 23-24 i truppen hvis kvaliteten er der end 26 som vi har haft med svingende kvalitet
          Last edited by fmprOB; 16-01-2016, 14:50. Årsag: Dario Dumic

          Comment


            Festersen kunne alternativt tage en kant, der spillede han jo mest da Ove P var træner i FCV. Jeg kunne godt se ham som kantspiller i Kents system, hvor han skal trække mere ind i banen. Det ville jo give plads til både Zohore og AKJ i angrebet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
              Festersen kunne alternativt tage en kant, der spillede han jo mest da Ove P var træner i FCV. Jeg kunne godt se ham som kantspiller i Kents system, hvor han skal trække mere ind i banen. Det ville jo give plads til både Zohore og AKJ i angrebet.
              Det er jeg ikke enig i. Han har hverken teknikken eller overblikket til at spiller Nikolaj Thomsens plads (som jeg går ud fra at du mener). Desuden synd at smide vores absolut skarpeste angriber ned på kanten imø.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
                Festersen kunne alternativt tage en kant, der spillede han jo mest da Ove P var træner i FCV. Jeg kunne godt se ham som kantspiller i Kents system, hvor han skal trække mere ind i banen. Det ville jo give plads til både Zohore og AKJ i angrebet.
                Ville være synd at bruge vores bedste angriber på det.. De 3 må slås om pladsen. Det vil også holde dem skarpe.. Karantæner og skader skal nok også komme..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ville være synd at bruge vores bedste angriber på det.. De 3 må slås om pladsen. Det vil også holde dem skarpe.. Karantæner og skader skal nok også komme..
                  enig - det er altså heller ingen skade til at have nogle på bænken der kan presse de andre. Der SKAL bare ikke være plads til alle - selv om det så er AKJ der må en tur på bænken - for som det så ud i efteråret var festersen/zohore en rigtig god duo at have på toppen.

                  Med et par forstærkninger så kan start 11 hurtigt se ganske habil ud - men der skal også være noget kvalitet at hive ind fra bænken - både til at presse i dagligdagen, men da også til at fylde på når skader og karantæner melder sig - ellers kan vi da glemme alt om top 6 placeringer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ville være synd at bruge vores bedste angriber på det.. De 3 må slås om pladsen. Det vil også holde dem skarpe.. Karantæner og skader skal nok også komme..
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      stod der ikke at man ville forsøge at hente KEP allerede nu? Og mhb på næste sæson ville det da bestemt være en god ting - så vi får mere tid til at spille ham ind. At han ikke allerede er købt er jo ikke det samme som at man har opgivet alle ambitioner.....kan jo bare være AAB forlanger for meget for ham.

                      - og uanset om han kommer nu eller ej; med de svingende præstationer holdet leverede i efteråret så tror jeg der skal en del mere til før vi kan gøre os forhåbninger om 4. pladser og EL bold....
                      jeg fornemmer at det skal være Gaarde der tager initiativet og kontakter JH for at finde en løsning, hvis der er et problem at forholde sig til. KEP bør ikke have vanskeligt ved at finde motivation når AaB reelt set spiller med om mesterskabet. Det skal nok udenlukkende handle om lidt penge i AaBs kasse, og her er 500.000 ingen penge i fht. den gevinst der er ved et DM for klubben
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        enig - det er altså heller ingen skade til at have nogle på bænken der kan presse de andre. Der SKAL bare ikke være plads til alle - selv om det så er AKJ der må en tur på bænken - for som det så ud i efteråret var festersen/zohore en rigtig god duo at have på toppen.

                        Med et par forstærkninger så kan start 11 hurtigt se ganske habil ud - men der skal også være noget kvalitet at hive ind fra bænken - både til at presse i dagligdagen, men da også til at fylde på når skader og karantæner melder sig - ellers kan vi da glemme alt om top 6 placeringer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg fornemmer at det skal være Gaarde der tager initiativet og kontakter JH for at finde en løsning, hvis der er et problem at forholde sig til. KEP bør ikke have vanskeligt ved at finde motivation når AaB reelt set spiller med om mesterskabet. Det skal nok udenlukkende handle om lidt penge i AaBs kasse, og her er 500.000 ingen penge i fht. den gevinst der er ved et DM for klubben
                          Nej det sker nok ikke...

                          Comment

                          Working...
                          X