Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gider du ikke holde dig væk med din sunde fornuft når jeg sidder her ovre i hjørnet og skaber mig som et barn der ikke har fået sin vilje

    Der vandt du lige en håndfuld point på mit interne "Hey, han ER jo sjov"-barometer... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Ti kontrakter udløber til næste sommer, plus Ari og Haddi der smutter vinduet efter, så i alt 12 spillere der smutter i år 2016 som det ser ud nu, jeg havde godt nok håbet på, at vi var nået længere på nuværende tidspunkt!
      - det er jo så det næste problem. Vi har lige været igennem et vindue hvor der i den grad har været gennemtræk.....det skal der vel laves om på på et tidspunkt - så udskiftningen sker lidt mere løbende.
      Tørnes nægter jeg at tro man forlænger med. Vores nye ukrainske målmand heller ikke (hvis prisen der snakkes om er bare nogenlunde rigtig)
      Falk og emil - den havde jeg heller ikke troet på men man kan jo håbe -og forlænges der ikke skydes de vel afsted til vinter.

      Kryger og Diarra - tror jeg heller ikke meget på. Azer.....kommer vel også an på hvor meget spilletid han tiltvinger sig

      Transfer vinduet er lukket - men det betyder da langt fra JH får stille dage på kontoret - der må være meget at se til.

      Og håber da i den grad de kigger rundt på markedet for kontrakt frie forsvarsspillere.....der må simpelthen gå et eller andet rundt derude

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ved godt matti er manges våde drøm - men hvor god er han? længe siden jeg har set ham....er han overhovedet i noget der ligner kamp form?

        men ellers enig - syntes det er pinligt at JH leger politiker og begynder at snakke om vores angreb når forsvaret bringes op - selvfølgelig kan han ikke stå og skyde sine spillere ned nu han ikke fik hentet en erstatning for DH - men det kunne han fandme så have arbejdet lidt mere på.

        Nu bliver det spændende at se hvordan Kent agerer.....fortsætter han sin hjerneblødning og spiller Diarra i centerforsvaret - ja så fatter jeg intet.
        Meget enig her. Jeg kan da også godt ærgre mig over, at vi ikke hentede en OB-kriger hjem med hjertet på rette sted. Men der er for mig at se nogle ubekendte. Dels det du skriver ift. hvad hans niveau og nuværende form er, og derudover kan det jo være, at vi har snakket med ham, men at eksempelvis hans lønkrav har været for høje. Det ved vi jo ret beset ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ved godt matti er manges våde drøm - men hvor god er han? længe siden jeg har set ham....er han overhovedet i noget der ligner kamp form?

          men ellers enig - syntes det er pinligt at JH leger politiker og begynder at snakke om vores angreb når forsvaret bringes op - selvfølgelig kan han ikke stå og skyde sine spillere ned nu han ikke fik hentet en erstatning for DH - men det kunne han fandme så have arbejdet lidt mere på.

          Nu bliver det spændende at se hvordan Kent agerer.....fortsætter han sin hjerneblødning og spiller Diarra i centerforsvaret - ja så fatter jeg intet.
          Kan jeg simpelthen ikke forestille mig at han gør... Den tandløse Viking vist at fremragende forsvarsspil er vigtigere end lige at kunne tage 10 på foden og spille bolden flot op fra forsvaret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            - det er jo så det næste problem. Vi har lige været igennem et vindue hvor der i den grad har været gennemtræk.....det skal der vel laves om på på et tidspunkt - så udskiftningen sker lidt mere løbende.
            Tørnes nægter jeg at tro man forlænger med. Vores nye ukrainske målmand heller ikke (hvis prisen der snakkes om er bare nogenlunde rigtig)
            Falk og emil - den havde jeg heller ikke troet på men man kan jo håbe -og forlænges der ikke skydes de vel afsted til vinter.

            Kryger og Diarra - tror jeg heller ikke meget på. Azer.....kommer vel også an på hvor meget spilletid han tiltvinger sig

            Transfer vinduet er lukket - men det betyder da langt fra JH får stille dage på kontoret - der må være meget at se til.

            Og håber da i den grad de kigger rundt på markedet for kontrakt frie forsvarsspillere.....der må simpelthen gå et eller andet rundt derude
            Næste sommer bliver samme kaos. Og det er i en sæson hvor vi bare SKAL være et top 6 hold..
            Og jeg tror ikke at Jesper Hansen er den rigtige mand til jobbet

            Comment


              Jeg lander på et 4-tal, til trods for mine mavesår. Hvorfor så det:

              Plus:
              - Nyt spændende trænerteam (trods et par taktiske begynderfejl, de skal vel lige lære truppen at kende)
              - Hentet gode offensive spillere + Makrini
              - Intet salg af profiler
              - Fik trods alt løst målmandssituationen

              Minus
              - Ekstremt tyndt centerforsvar
              - Stadig udfordret centralt på midten
              - lille minus at målmandssituationen på længere sigt stadig er uafklaret.

              Jeg afventer vintervinduet, inden jeg slagter JH helt. Men det er klart, at vi ikke kan leve med denne situation i en ny sommeropstart næste år, der skal holdets centrale stamme være klar.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ved godt matti er manges våde drøm - men hvor god er han? længe siden jeg har set ham....er han overhovedet i noget der ligner kamp form?

                men ellers enig - syntes det er pinligt at JH leger politiker og begynder at snakke om vores angreb når forsvaret bringes op - selvfølgelig kan han ikke stå og skyde sine spillere ned nu han ikke fik hentet en erstatning for DH - men det kunne han fandme så have arbejdet lidt mere på.

                Nu bliver det spændende at se hvordan Kent agerer.....fortsætter han sin hjerneblødning og spiller Diarra i centerforsvaret - ja så fatter jeg intet.
                Jeg håber og tror på, at Kent godt kan se, at Lasse skal spille fremfor Diarra. Han roste i hvert fald Lasse til skyerne efter FCK-kampen. Han MÅ kunne se, at det fungerede temmelig meget bedre end med Diarra i forsvaret.

                Nu vi snakker Diarra...jeg ved godt, at mange "drømmer" om at han skal vise sit "potentiale".
                Nu har vi set ham på højre back, venstre back, i midterforsvaret, en smule på midten som indhopper. Nogle af os har også set ham til træning.
                Jeg må sige, at på intet tidspunkt overhovedet har Diarra vist mig noget, som gør, at jeg tænker: "det kunne blive godt det her". Jeg forstår simpelthen ikke, man kunne blive overbevist om, at han skulle have 4 år i klubben. Kunne forstå det med Nkoum, der jo kunne trylle helt utroligt med bolden - til træning - men, Diarra....forstår det ikke. Diarra er helt sikkert en flink fyr, og han beklager sig ikke offentligt over manglende spilletid, og det er rigtigt fint altsammen. Men det her er professionel fodbold, hvor de bedste skal spille, og der er Diarra bare ikke iblandt, og jeg tvivler på, han nogensinde kommer det.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  - lille minus at målmandssituationen på længere sigt stadig er uafklaret.
                  Tørnes og vores ukrainske målmand er nok væk næste sommer, men jeg har nu tiltro til Falkesgaard som 1. keeper, og så har vi Radza som reserve (kan ikke huske hvornår hans kontrakt udløber), så det syntes jeg ser fint ud.
                  Så skal der så hentes en ny keeper ind, men om det skal være en 1. / 2. keeper eller 3. keeper afhænger vel af Radzas niveau, og hvorvidt han kan presse Falkesgaard som 1. keeper.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg håber og tror på, at Kent godt kan se, at Lasse skal spille fremfor Diarra. Han roste i hvert fald Lasse til skyerne efter FCK-kampen. Han MÅ kunne se, at det fungerede temmelig meget bedre end med Diarra i forsvaret.

                    Nu vi snakker Diarra...jeg ved godt, at mange "drømmer" om at han skal vise sit "potentiale".
                    Nu har vi set ham på højre back, venstre back, i midterforsvaret, en smule på midten som indhopper. Nogle af os har også set ham til træning.
                    Jeg må sige, at på intet tidspunkt overhovedet har Diarra vist mig noget, som gør, at jeg tænker: "det kunne blive godt det her". Jeg forstår simpelthen ikke, man kunne blive overbevist om, at han skulle have 4 år i klubben. Kunne forstå det med Nkoum, der jo kunne trylle helt utroligt med bolden - til træning - men, Diarra....forstår det ikke. Diarra er helt sikkert en flink fyr, og han beklager sig ikke offentligt over manglende spilletid, og det er rigtigt fint altsammen. Men det her er professionel fodbold, hvor de bedste skal spille, og der er Diarra bare ikke iblandt, og jeg tvivler på, han nogensinde kommer det.
                    Enig han bliver aldrig superligaklar og det har mange af os kunnet se længe. Hans bevægelsesmønstre er alt alt for flagrende og det virker som om, at han ikke udvikler sig overhovedet på det punkt.

                    Nu vil jeg ikke lægge hovedet på blokken: men har han ikke været i DK i 3 år nu og til træning virker det ikke som om han forstår særlig meget dansk endnu - hvis det er rigtig fortolket er det simpelthen for sløjt med al den fritid en fodboldspiller har - især med en 4-årig kontrakt.
                    Last edited by claudes1; 01-09-2015, 08:47.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Jeg er lige nødt til at rette dit barometer: 8+5+1=14. 14/3 = 4 2/3.
                      Så du sætter dit barometer på 4 eller afrunder og sætter det på 5.

                      Undskyld, jeg sætter mig bare hen i hjørnet igen.
                      Nej, for du skal runde ned, da forsvarets vigtighed er 0,5% mere end angreb/midtbane
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Så det må blive:

                        Koval

                        Lund HJ LN Ari

                        Falk Makrini Azer Emil

                        AK Fester/Zohore

                        Det ser egentlig fint ud, rigtig god offensiv men et lettere ustabilt forsvar. Ja, en god makker til HJ/LN havde nok være at foretrække. Azer bør spille sammen med Makrini, de så rigtig gode ud sammen mod FCK. Om det er Ari eller Kirkeskov på backen gør mig ikke det store. Ari har hans dødbolde, men Kirkeskov har sin gode fysik og mand mod mand egenskaber, det kommer an på kampen vil jeg sige. AK tror jeg er 1. angriber, Fester og Zohore må kæmpe om det.

                        Tørnæs/Radza

                        Kirkeskov Diarra Magnus P. Barret

                        Lucas J JJT Kryger A. Thomsen

                        Zohore/Fester Greve

                        Med Desler og Falke ude med skader. Igen ser offensiven egentlig fin ud, men defensiven halter altså helt vildt. Håber dog Magnus P får chancen på et tidspunkt, eller i hvert fald lidt spilletid. LN og HJ vil jo nok få karantæner eller blive skadet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det vil sige, at efter man styrkede angrebet og solgte Høegh, har det været tydeligt i to måneder, at man manglede en CB, en målmand og til dels en midtbanespiller. Der er blevet købt ind til nul af de pladser, og lejet til én. Vi havde oven i købet en transferfri CM med international erfaring og OB-hjerte, der bød sig mere til end en luder før lukketid, men nej, han var åbenbart ikke engang inde i overvejelserne.
                          Det er bare ikke godt nok!!
                          Jeg kan altså heller ikke forstå logikken i at man ikke vil skrive med Matti.
                          Indrømmet, jeg kender ikke hans niveau, men jeg synes det virker mærkeligt hvis han ikke er god nok til os, især med det niveau vores midtbane og defensiv har vist de første par kampe. Samtidig harmonerer det overhovedet ikke med den forståelse af "Det nye OB" jeg fik da man lancerede det, hvor man netop ville sende unge spillere ud for så at hente dem hjem når der var mulighed for det.
                          Jeg forstår ikke Jesper Hansens dispositioner i dette transfervindue, men det er i højere grad de manglende handler jeg er skuffet over.
                          Jeg kunne sagtens forestille mig vi kommer til at ligge og rode i den nederste halvdel af tabellen igen, for måske er jeg sortseer, men jeg synes virkelig vores defensiv ser skræmmende ringe ud.

                          Comment


                            Helt enig med El New York med hensyn til start 11'eren. Jeg synes også at El Makrini og Azer så ud til at have et rigtig godt samarbejde inde på midten, og så må Ari ned på backen.

                            Med hensyn til Matti, forstår jeg heller ikke helt, hvorfor vi ikke ville have ham, selvom man måske er lidt i tvivl om hvor han står. Jeg synes vi burde have lejet JJT ud til en 1. divisionsklub, så han kunne få noget mere erfaring med førsteholdsfodbold, og så kunne Matti enten have været makker til El Makrini, eller hvis han ikke var god nok pt, indtage den reservetjans som JJT har nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Næste sommer bliver samme kaos. Og det er i en sæson hvor vi bare SKAL være et top 6 hold..
                              Og jeg tror ikke at Jesper Hansen er den rigtige mand til jobbet
                              det tvivler jeg også alvorligt på....men dette vindue har trods alt set bedre ud. Dog med en del åbenlyse mangler

                              Comment


                                Kunne faktisk godt tænke mig at se Lucas Jensen i 90 minutter snart og se hvad han kan bidrage med over en hel kamp. Just thinking.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X