Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    JH har godt nok travlt de næste 15 dage 3 timer og 14 min.........
    Ryde op i sin egen svinstig og hente minimum 3 kvalitetsspillere..

    Jeg tror ikke det lykkedes for ham. Noget skal nok komme ind og ud men tvivler på at vi er stærkere om 15 dage ind i dag...
    Dertil skal vi nok forvente at Emil og/eller Falk bliver solgt og erstattes af Greve og Lucas/Kryger ...

    der sælges simpelthen ud af toppen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      At "sammenspille" de 11 der starter i dag vel ikke gøre den store forskel IMO... Der mangler kvalitet. Punktum
      DET mener jeg så heller ikke - syntes jeg også jeg skrev. DER mangler kvalitet - HELT ENIG. Jeg tvivler blot på vores problemer er afhjulpet med et par gode signinger - de nye folk der må komme til skal også finde ind på holdet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Dertil skal vi nok forvente at Emil og/eller Falk bliver solgt og erstattes af Greve og Lucas/Kryger ...

        der sælges simpelthen ud af toppen ..
        Puha.. Jeg får det fysisk dårligt af at tænke på dette...
        Hvis de 2 ryger vil vi have solgt spillere for 30-35 mill vel...
        Der vil ikke engang blive brugt for 15 mill garanteret. Incl dem der er brugt i forvejen..

        Jeg siger ikke at man skal bruge 10 mill på Falks afløser. For han sad på tribunen idag.. Og man skal heller ikke bruge krone for krone..
        Men der burde altså bruges en del af dem for at det hele ikke bare skal være tomme ord
        Men så burde der bruges 10-15 mill på at købe kvalitet andre steder på banen...
        Det burde man nok kunne få en 2-4 gode spillere for...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          DET mener jeg så heller ikke - syntes jeg også jeg skrev. DER mangler kvalitet - HELT ENIG. Jeg tvivler blot på vores problemer er afhjulpet med et par gode signinger - de nye folk der må komme til skal også finde ind på holdet.
          Okay. Det er bare tydeligt at se at kvalitetsspillere har nemmere ved at spille sig ind på holdet..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Okay. Det er bare tydeligt at se at kvalitetsspillere har nemmere ved at spille sig ind på holdet..
            DET har du så nok også ret i....

            Men lad os sige vi få en kavlitets målmand, central forsvarer og midtbane - det er vi vidst rimeligt enige om herinde om at det mangler. Men især i forsvaret - det vil jo stadig være Halgrimur og de nuværende backs han skal spille sammen med - og de bliver vel næppe markant bedre med et.

            Men derfor mener jeg også stadig vi har brug for nogle forstærkninger

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Historisk kaotisk trup opbygning... Rystende, især med tanke på hvad planerne var...
              Ikke overraskende . Som jeg har påstået hele tiden så erJH på ingen måde dygtig nok . Og tror heller ikke han er fandens dygtig økonomisk , vil ihvertfald gerne se nogle regnskaber eller tal som beviser at han er special dygtig i den retning .

              Den optimisme der var ved at blive bygget op med vores gode start er nu smadret , ikke mindst pga vores inkompetente sportsdirekør . Mon ikke det koster mindst 12-1500 tilskuere til næste hjemmekamp .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Okay. Det er bare tydeligt at se at kvalitetsspillere har nemmere ved at spille sig ind på holdet..
                Her er Festersen et sublimt eksempel, man skulle tro han havde spillet sammen med Falk og kompagni i årevis.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  DET har du så nok også ret i....

                  Men lad os sige vi få en kavlitets målmand, central forsvarer og midtbane - det er vi vidst rimeligt enige om herinde om at det mangler. Men især i forsvaret - det vil jo stadig være Halgrimur og de nuværende backs han skal spille sammen med - og de bliver vel næppe markant bedre med et.

                  Men derfor mener jeg også stadig vi har brug for nogle forstærkninger
                  Ingen tvivl om at den bedste løsning ville være at sælge LN når nu KN ikke er fan... Diarra kan også smutte.. Så kunne der hentes 2 nye med MP som backup..
                  Syntes nu altså at OL gør god figur og for første gang siden Ruud er jeg rolig på den position...
                  Skulason skal væk fra midten og slås med Kirke om backen...

                  Når Randers som idag har nemt spil op igennem midten er det jo klart at der nemt kan smides gode bolde ud til fløjen...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Den optimisme der var ved at blive bygget op med vores gode start er nu smadret , ikke mindst pga vores inkompetente sportsdirekør . Mon ikke det koster mindst 12-1500 tilskuere til næste hjemmekamp .
                    Vinder vi i Aalborg, tror jeg vi kan forvente en 9.000. Taber vi også i Aalborg, gætter jeg på at vi får en 6.500 besøgende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Her er Festersen et sublimt eksempel, man skulle tro han havde spillet sammen med Falk og kompagni i årevis.
                      Yes. Lidt det samme med Oliver Lund og Makrini. Det går også okay
                      Mon ikke at AK også nemt falder nemt ind...

                      Comment


                        Falk mener der mangler kvalitet i defensiven.. Han er rimelig klar i mælet syntes jeg

                        http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-ikke-nok-kvalitet.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ingen tvivl om at den bedste løsning ville være at sælge LN når nu KN ikke er fan... Diarra kan også smutte.. Så kunne der hentes 2 nye med MP som backup..
                          Syntes nu altså at OL gør god figur og for første gang siden Ruud er jeg rolig på den position...
                          Skulason skal væk fra midten og slås med Kirke om backen...

                          Når Randers som idag har nemt spil op igennem midten er det jo klart at der nemt kan smides gode bolde ud til fløjen...
                          Tror det der mangler er kontinuitet - og en løbende udskiftning i truppen - og ikke de massive udskiftninger vi har været vidende til de sidste mange vinduer.
                          Men så kan vi også lige så godt få rydtet helt ud nu, for der er stadig for meget "skrald" spillere købt af tidligere trænere til anden spillestil - og så håbe på der kan falde lidt ro på det fremover.

                          - og enig med Lund, isoleret set gør han det fint. Forsvaret som et hele fungere ikke....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Falk mener der mangler kvalitet i defensiven.. Han er rimelig klar i mælet syntes jeg

                            http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-ikke-nok-kvalitet.aspx
                            Forståeligt , og helt sikkert noget der gør han's overvejelser lettere når der skal snakkes forlængelse , hvis der ikke kommer et bud på ham inden vinduet lukker . Tror han snart har fået nok af amatør ledelsen i OB .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Tror det der mangler er kontinuitet - og en løbende udskiftning i truppen - og ikke de massive udskiftninger vi har været vidende til de sidste mange vinduer.
                              Men så kan vi også lige så godt få rydtet helt ud nu, for der er stadig for meget "skrald" spillere købt af tidligere trænere til anden spillestil - og så håbe på der kan falde lidt ro på det fremover.

                              - og enig med Lund, isoleret set gør han det fint. Forsvaret som et hele fungere ikke....
                              Så er vi helt enige. Lad os rydde helt op nu. Helt op. Og så tage den der kontinuitet her fra.
                              Som et dansk er det altid svært da spillere med kvalitet altid gerne vil videre. Så det er altid en løbende proces..
                              Men fuck hvor får man lange løg når der render 5-10 spillere rundt i truppen der ikke har kvalitet nok

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Vinder vi i Aalborg, tror jeg vi kan forvente en 9.000. Taber vi også i Aalborg, gætter jeg på at vi får en 6.500 besøgende.
                                Nu er det vist FCK næste gang så mon ikke vi bliver 8000-8500 ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X