Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det går præcist, som jeg havde forudset. Jesper Hansen sælger alt for billigt ud, fordi han føler sig for sikker på, at han kan hente lige så gode eller bedre erstatninger. Så finder Jesper Hansen ud af, at det kan han ikke. Så Leder Jesper Hansen efter dårligere erstatninger, og holdet begynder at tabe, og Jesper Hansen bliver mere og mere desperat, og til sidst bliver Lasse Kryger og Thomas Mikkelsen købt.

    Den mand er fuldstændig uduelig som sportschef.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Forståeligt , og helt sikkert noget der gør han's overvejelser lettere når der skal snakkes forlængelse , hvis der ikke kommer et bud på ham inden vinduet lukker . Tror han snart har fået nok af amatør ledelsen i OB .
      Havde nok været nemmere at forlænge hvis vi havde stået med en 3-5 point mere.. Nu tænker han nok "im to old for this shit", samme pis på nye flasker osv....
      De 2 eneste løsninger der vil være gode for os er

      1) salg på 12-15 mill.. Man geninvesterer det meste i truppen på en 2-3 kvalitetsspillere..

      2) Falk forlænger

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så er vi helt enige. Lad os rydde helt op nu. Helt op. Og så tage den der kontinuitet her fra.
        Som et dansk er det altid svært da spillere med kvalitet altid gerne vil videre. Så det er altid en løbende proces..
        Men fuck hvor får man lange løg når der render 5-10 spillere rundt i truppen der ikke har kvalitet nok
        enig.

        Og selvfølgelig kommer der udskiftninger fremover - og da især hvis vi har held med at bringe flere egne talenter frem - de skal jo sælges.

        Men håber vi når til et sted (inden alt for mage år) hvor det bliver sådan mere løbende, 2-3 spillere ud og ind. Måske 4 når det går højt. Så der er en stamme på holdet - der konstant tilføres nyt blod så holdet holdes friskt uden at man skal starte helt forfra hver sommer.

        Har snart ikke tal på hvor mange af- og tilgange det er blevet til denne sommer - må have fundet min liste frem igen ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Det går præcist, som jeg havde forudset. Jesper Hansen sælger alt for billigt ud, fordi han føler sig for sikker på, at han kan hente lige så gode eller bedre erstatninger. Så finder Jesper Hansen ud af, at det kan han ikke. Så Leder Jesper Hansen efter dårligere erstatninger, og holdet begynder at tabe, og Jesper Hansen bliver mere og mere desperat, og til sidst bliver Lasse Kryger og Thomas Mikkelsen købt.

          Den mand er fuldstændig uduelig som sportschef.
          Manden er altså direktør

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            enig.

            Og selvfølgelig kommer der udskiftninger fremover - og da især hvis vi har held med at bringe flere egne talenter frem - de skal jo sælges.

            Men håber vi når til et sted (inden alt for mage år) hvor det bliver sådan mere løbende, 2-3 spillere ud og ind. Måske 4 når det går højt. Så der er en stamme på holdet - der konstant tilføres nyt blod så holdet holdes friskt uden at man skal starte helt forfra hver sommer.

            Har snart ikke tal på hvor mange af- og tilgange det er blevet til denne sommer - må have fundet min liste frem igen ;)
            Det er godt nok mange. Og det er ene og alene JH's skyld..
            uanset om han mener at han har haft svære betingelser. Utallige sportsdirektører før ham har købt betydeligt bedre ind for meget mindre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Manden er altså direktør
              Og ifølge nogle en dygtig en af slagsen 😳
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Manden er altså direktør
                Han burde have titlen sportstaber eller sportsidiot.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Det går præcist, som jeg havde forudset. Jesper Hansen sælger alt for billigt ud, fordi han føler sig for sikker på, at han kan hente lige så gode eller bedre erstatninger. Så finder Jesper Hansen ud af, at det kan han ikke. Så Leder Jesper Hansen efter dårligere erstatninger, og holdet begynder at tabe, og Jesper Hansen bliver mere og mere desperat, og til sidst bliver Lasse Kryger og Thomas Mikkelsen købt.

                  Den mand er fuldstændig uduelig som sportschef.
                  Elendig synes jeg ikke han er, og jeg vil vente med at dømme ham til transfervinduet er lukket, men umiddelbart er der store åbenlyse mangler, men han har også gjort fine handler i form af Makrini, Festersen og Oliver Lund. Desuden synes jeg ikke man kan ønske sig en bedre breddespiller end én som lasse kryger.. Manden spiller jo alle positioner på et nogenlunde niveau.. Det er meget prisværdigt i mine øjne. Starter må han aldrig blive, men som bænkvarmer er han en glimrende mand at have på sit hold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Elendig synes jeg ikke han er, og jeg vil vente med at dømme ham til transfervinduet er lukket, men umiddelbart er der store åbenlyse mangler, men han har også gjort fine handler i form af Makrini, Festersen og Oliver Lund. Desuden synes jeg ikke man kan ønske sig en bedre breddespiller end én som lasse kryger.. Manden spiller jo alle positioner på et nogenlunde niveau.. Det er meget prisværdigt i mine øjne. Starter må han aldrig blive, men som bænkvarmer er han en glimrende mand at have på sit hold.
                    Det er behageligt at tænke på Kryger som en DC/MC/S/, men hvor god er han overhovedet til at spille alle de pladser? Kirkeskov kunne da sikkert også smides ind i angribet, men ville det være særligt ønskværdigt? I mangel på fodboldevner har Lasse Kryger (eller andre) opbygget et billede af, at han kan spille alt muligt, men hvor godt gør han det egentlig? Jeg kan ikke huske en eneste god aktion fra ham i meget, meget lang tid.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Ousager Stopper
                      -
                      Toppel
                      Kontrakt udløb
                      -
                      Radza
                      Kirkeskov
                      Hallgrimur
                      Lasse Nielsen
                      Diarra
                      Kryger
                      JBL
                      EPJ
                      Kontrakt udløb
                      -
                      Høegh
                      solgt
                      -
                      Skogseid
                      hjem til Norge
                      -
                      Emil
                      Spelmann
                      solgt
                      -
                      Lucas
                      Azer Kontrakt forlænget (+)
                      Desler
                      Ari
                      Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                      Falk
                      Dalgaard
                      retur til Holland
                      -
                      Lado
                      Greve
                      Zohore
                      kontrakt forlænget
                      (+)
                      Mikkelsen
                      retur fra leje (Göteborg) + 1 årig leje Vejle
                      -
                      Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
                      JJT
                      op fra egne rækker
                      +
                      MP
                      op fra egne rækker
                      +
                      Oliver Lund Hentet i FCV +
                      Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
                      Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
                      Rasmus Festersen Hentet i FCV +
                      Anders K. Jacobsen Hentet i AAB
                      +
                      Michael Tørnes Fri Transfer +
                      Kasper Larsen Solgt til FC Groningen -
                      Så fik jeg lige opdateret mht AK.

                      Og gjorde et forsøg på at tælle til- og afgange:

                      Og hvis man tæller KL og TM både som til- og afgang (bare for at øge forvirringen) så er vi oppe på i alt 20......(salg, køb, kontrakt ophør, leje, talenter hentet op i truppen...)

                      Comment


                        Vildt ^
                        Tallet kunne have været meget mindre hvis JH bare havde gjort sit arbejde fra starten

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vildt ^
                          Tallet kunne have været meget mindre hvis JH bare havde gjort sit arbejde fra starten
                          jo men trods alt positivt at man reagere og bringer noget ind. Og vi håber jo heller ikke det stopper her ;)

                          Men ja alt for meget - og det er det jeg håber bliver mindre frem over. Et par talenter bringes op og 1 til 2 nye bringes ind udefra. samtidig med naturlig afgang og salg.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            jo men trods alt positivt at man reagere og bringer noget ind. Og vi håber jo heller ikke det stopper her ;)

                            Men ja alt for meget - og det er det jeg håber bliver mindre frem over. Et par talenter bringes op og 1 til 2 nye bringes ind udefra. samtidig med naturlig afgang og salg.....
                            Den når nok minimum 25....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Det er behageligt at tænke på Kryger som en DC/MC/S/, men hvor god er han overhovedet til at spille alle de pladser? Kirkeskov kunne da sikkert også smides ind i angribet, men ville det være særligt ønskværdigt? I mangel på fodboldevner har Lasse Kryger (eller andre) opbygget et billede af, at han kan spille alt muligt, men hvor godt gør han det egentlig? Jeg kan ikke huske en eneste god aktion fra ham i meget, meget lang tid.
                              En bænkevarmer som til nød kan smides ind hvis der er skader og andet , som kostede 800.000 ,- ...
                              Så undrer det mig meget at man ikke har råd til at købe en målmand med nogenlunde kvalitet 😕
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                En bænkevarmer som til nød kan smides ind hvis der er skader og andet , som kostede 800.000 ,- ...
                                Så undrer det mig meget at man ikke har råd til at købe en målmand med nogenlunde kvalitet 

                                Men som JH har sagt flere gange. Penge kan jo kun bruges 1 gang..
                                Underforstået: alle de penge jeg har spildt på dårlige spillere kan jeg jo ikke få tilbage og bruge igen

                                Comment

                                Working...
                                X