Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvad med ham der Mohammed Diarra fra Odense Boldklub? Han skulle være ung, være OK på bolden og slå nogle gode afleveringer. Han mangler selvfølgelig noget kamptræning på pladsen som 6'er, men skulle være til at hente til en god pris.

    MvT
    Hø hø
    Men for lige at komme tilbage på sporet vil jeg påstå, at modsætning til Diarra, så har Guira rent faktisk bevist at han har superligaklasse som fast mand netop på den centrale midtbane.
    Sidst jeg så Diarra løb han meget forvirret rundt på højre back og jeg sad ikke på noget tidspunkt og ønskede ham op på en endnu mere central position på holdet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Hø hø
      Men for lige at komme tilbage på sporet vil jeg påstå, at modsætning til Diarra, så har Guira rent faktisk bevist at han har superligaklasse som fast mand netop på den centrale midtbane.
      Sidst jeg så Diarra løb han meget forvirret rundt på højre back og jeg sad ikke på noget tidspunkt og ønskede ham op på en endnu mere central position på holdet.
      den er jeg helt med på - guira kunne være spændende. Diarra har jeg ingen tiltro til - han har været her 3 år uden rigtigt at vise noget - måske han ikke har fået den tillid han skulle bruge, men han må bare ikke have vist nok til træning. Det må være på tide han kommer videre, også for egen udviklings skyld....han skal jo ud og spille fast.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Mener du Poul JegKlogerVildtiOB Plabremund SindssygtGod von Hansen?

        MvT
        Hahaha, Hansen ja, det er ham...

        Det var ham de også kaldte Skygge-Hansen... senere bare "Skyggen"...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          den er jeg helt med på - guira kunne være spændende. Diarra har jeg ingen tiltro til - han har været her 3 år uden rigtigt at vise noget - måske han ikke har fået den tillid han skulle bruge, men han må bare ikke have vist nok til træning. Det må være på tide han kommer videre, også for egen udviklings skyld....han skal jo ud og spille fast.
          Sagen Diarra er og vil sikkert altid være uafklaret. Han har aldrig fået tre-fem kampe i træk som 6'er og derfor finder vi aldrig ud af, hvor god han er på den plads. Kan i huske Kofi Enoch Adu i FCN? Han spillede virkelig nervøst den første halvsæson, men derefter tog det fart og han blev solgt til Brügge for et større milionbeløb. I de 12 minutter Diarra spillede CM mod BIF var han altså virkelig god. Nøj, nogle lækre diagonaler han lagde og slap bolden rigtig godt. Imo spillede han de 12 min. bedre end Azer på noget tidspunkt har gjort. Just saying.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Kent har stort set altid en defensiv midtbanespiller på sine hold, så en JJT/Falk-midtbane anser jeg for at være meget usandsynlig.
            jeg har ingen problemer med at se JJT som def. midt, udfordringen for ham og OB må være som andre skriver fysikken hos en 18 årig, som næppe kan matche fuldbefarede suppe-spillere,
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Det taler vel til MD,s fordel at han gjorde det godt i hele 12 min mod BIF, men det imponerer ikke mig.
              Han har været i klubben i 3 år og vel haft 3 trænere og ikke overbevist nogen af dem om spilletid.
              Back, midterforsvar eller def midt, er i min optik ligemeget, hvis han var god nok spillede han hver gang.
              Last edited by Søren m; 11-06-2015, 06:32.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Sagen Diarra er og vil sikkert altid være uafklaret. Han har aldrig fået tre-fem kampe i træk som 6'er og derfor finder vi aldrig ud af, hvor god han er på den plads. Kan i huske Kofi Enoch Adu i FCN? Han spillede virkelig nervøst den første halvsæson, men derefter tog det fart og han blev solgt til Brügge for et større milionbeløb. I de 12 minutter Diarra spillede CM mod BIF var han altså virkelig god. Nøj, nogle lækre diagonaler han lagde og slap bolden rigtig godt. Imo spillede han de 12 min. bedre end Azer på noget tidspunkt har gjort. Just saying.

                MvT
                må erkende jeg ikke har bidt mærke i de 12 min.....men over en 3 årig periode og flere trænere - det er ikke nok.
                - men det kan sagtens være netop fordi han ikke har fået tid og ro på pladsen.....men mon han havde fået chancen havde han vist nok til træning?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                  Det taler vel til MD,s fordel at han gjorde det godt i hele 12 min mod BIF, men det imponerer ikke mig.
                  Han har været i klubben i 3 år og vel haft 3 trænere og ikke overbevist nogen af dem om spilletid.
                  Back, midterforsvar eller def midt, er i min optik ligemeget, hvis han var god nok spillede han hver gang.
                  Som højrebenet defensiv midt er det svært at blive sat på som venstre back og det er vel den eneste plads han har spillet 2 kampe i træk..... Giv ham 3 kampe på hb hvis ikke vi henter andre eller på defensiv midt ... Så kan vi snakke om det ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Sagen Diarra er og vil sikkert altid være uafklaret. Han har aldrig fået tre-fem kampe i træk som 6'er og derfor finder vi aldrig ud af, hvor god han er på den plads. Kan i huske Kofi Enoch Adu i FCN? Han spillede virkelig nervøst den første halvsæson, men derefter tog det fart og han blev solgt til Brügge for et større milionbeløb. I de 12 minutter Diarra spillede CM mod BIF var han altså virkelig god. Nøj, nogle lækre diagonaler han lagde og slap bolden rigtig godt. Imo spillede han de 12 min. bedre end Azer på noget tidspunkt har gjort. Just saying.

                    MvT
                    +1

                    Han var i de 12 minutter farligste og bedst spillende mand... Undrede mig virkelig over han blev pillet ud efter stort set ene mand at have lagt presset højere op..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      +1

                      Han var i de 12 minutter farligste og bedst spillende mand... Undrede mig virkelig over han blev pillet ud efter stort set ene mand at have lagt presset højere op..
                      I de 12 min formåede han med sin lemfældige boldomgang, 2 gange at aflevere bolden direkte til en modspiller. 1 gang kostede det, 2.anden gang var det tæt på.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        I de 12 min formåede han med sin lemfældige boldomgang, 2 gange at aflevere bolden direkte til en modspiller. 1 gang kostede det, 2.anden gang var det tæt på.
                        Tror vi snakker forbi hinanden.. Snakker om da han blev rykket op på midtbanen.. Ikke da han spillede højre back..

                        Comment


                          Lad os prøve at lege lidt med hvordan holdet til næste år skal se ud. Antagelsen er at også Falk og Emil forsvinder. De kunne f.eks bliver erstattet af Gilberto Macena og Anders K Jakobsen. Derudover henter vi en ny højreback for eksempel Remmer. En Målmånd i Rønnow og til sidst en mere erfaren general på midtbanen i El Markini.

                          Vil det hold kunne gøre sig i den bedste halvdel af superligaen?

                          Start 11:
                          [Rønnow]

                          [Remmer] Larsen Nielsen Ari

                          Delser Greve [El Markini] [AKJ]

                          Zohore [Macena]


                          Backup 11
                          Falkesgaard

                          Pedersen Hallgrimur Momo Kirkeskov

                          Thomsen Thomasen Azer Jensen

                          Lado Kryger

                          + Radza
                          + Barret

                          PS. Kasper Larsen kommer tilbage i denne sommer ik?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                            PS. Kasper Larsen kommer tilbage i denne sommer ik?
                            Nope! Lejemålet gælder til 31.12.2015.
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                              Lad os prøve at lege lidt med hvordan holdet til næste år skal se ud. Antagelsen er at også Falk og Emil forsvinder. De kunne f.eks bliver erstattet af Gilberto Macena og Anders K Jakobsen. Derudover henter vi en ny højreback for eksempel Remmer. En Målmånd i Rønnow og til sidst en mere erfaren general på midtbanen i El Markini.

                              Vil det hold kunne gøre sig i den bedste halvdel af superligaen?

                              Start 11:
                              [Rønnow]

                              [Remmer] Larsen Nielsen Ari

                              Delser Greve [El Markini] [AKJ]

                              Zohore [Macena]


                              Backup 11
                              Falkesgaard

                              Pedersen Hallgrimur Momo Kirkeskov

                              Thomsen Thomasen Azer Jensen

                              Lado Kryger

                              + Radza
                              + Barret

                              PS. Kasper Larsen kommer tilbage i denne sommer ik?
                              nej larsen vender først tilbage til vinter - hvis ikke de køber ham...mener de har en frikøbsklausul (det plejer man vel at have)

                              - så vi skal have en erstatning for larsen til midtforsvaret - og det trænger vi i den grad til. Remmer - hvor kom han lige fra? AKJ på kanten...hvorfor nu det? Og macena er jeg ærlig talt lidt lunken ved efter sine år i den thailandske liga (som jeg dog ikke kender niveauet på)

                              Men....jeg syntes det begynder at se spændende ud - det gør det allerede nu inden vi ved med højreback osv....desler, greve og jjt bliver sgu sjovt at følge dem.
                              Start 11 ser fornuftig ud ifht at ligge sådan pænt i midten af ligaen....8-5 men når vi kigger på bænken ser især angrebet jo temmeligt tandløst ud. Og reelt aner vi jo stadig ikke om vi i zohore har en +10 måls angriber (jeg håber og tror)

                              - og så er der den helt store ubekendte i Kent - hvordan og hvor hurtigt får han implementeret sine ideer...

                              Tror vi går en sæson på det jævne i møde - men det vil selvf også være et step up.....så meget mere end top 6 tør jeg ikke sætte næsen op efter lige pt. Men bare vi ikke kommer i sådan virkelig nedrykningsfarer så vil jeg i den grad også være tilfreds.
                              Og så der mangler der jo stadig en masse udskiftninger på holdet.
                              Vil mene vi snakker Målmand, HB, CF, CM et par angribere og så erstatninger for falk og emil.....

                              Comment


                                AKJ, Remmer og Macena var sådan set bare "placeholders" for spiller typer der kunne glide ind. Jeg mener holdet ville se fornuftigt ud med disse tilføjelser.

                                Måske kunne man droppe Remmer, og lade backen gå i udbud til Pedersen, Momo, Jensen, Desler.

                                Comment

                                Working...
                                X