Nu håber jeg egentlig lidt at der hurtigst muligt kommer nogle svar omkring hvem der forlader klubben,(Spelmann er i gang) for de spillere behøver i min verden egentlig ikke den voldsomme spilletid, nu hvor vi er sikker, og vi møder bundproppen, så er der da mulighed for at få prøvet lidt af/lidt mere af... og så resten af sæsonen...
Nu håber jeg egentlig lidt at der hurtigst muligt kommer nogle svar omkring hvem der forlader klubben,(Spelmann er i gang) for de spillere behøver i min verden egentlig ikke den voldsomme spilletid, nu hvor vi er sikker, og vi møder bundproppen, så er der da mulighed for at få prøvet lidt af/lidt mere af... og så resten af sæsonen...
Da så mange af de unge alligevel får spilletid(AT i dag hvad sker der?) kan vi lige så godt stille stærkeste opstilling og jagte den umådelige vigtige top 6 der giver en del ekstra i kassen ved TV penge og ekstra hjemmekamp
enig - omvendt skal der også bare sluttes ordenligt af - ingen grund til at gå på ferie med en dårlig mavefornemmelse
Men syntes allerede vi så lidt tegn på det i dag da Ove skifter AT ind - og Zohore først kommer på banen i overtiden. Mon ikke vi ser flere af den slags indskiftninger
Da så mange af de unge alligevel får spilletid(AT i dag hvad sker der?) kan vi lige så godt stille stærkeste opstilling og jagte den umådelige vigtige top 6 der giver en del ekstra i kassen ved TV penge og ekstra hjemmekamp
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
tænker jeg også.....SIF, FCK, Hobro og RFC, SIF skal give 3 point, FCK trækkes med en masse skader - taber de til FCM må de være til at tale med, da mesterskabet så er væk. Hobro bør vi også have en mulighed mod og så er der Randers der begynder at genfinde lidt af formen.
6 point skal vi ihvertfal have hvis vi vil i top 6. Og nok også lidt til....
Enig med jer begge, der er allerede mange der får spilletid, det er svært at gøre så meget mere der, og vi skal helt sikkert slutte godt af, det megen arbejde skal ikke smides overbord... Jeg håber dog der bliver muligheder for at få set os lidt mere uden Falk, Spelmann, eller hvem der nu meget tænkeligt rejser, og som er motorer på holdet, hvad kan vi egentlig uden dem...
Comment