Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Slagelse indhenter os IKKE, slut prut finale ... så derfor kan vi lige så godt gå efter at resultaterne flasker sig så vi kommer længst muligt opad i tabellen. Både aht klubbens og spillernes moral, men så sandelig også pga TV-penge, antal hjemmekampe næste år osv osv
    helt enig!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg vil gerne betale en kasse og også være tjeneren.

Comment

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Slagelse indhenter os IKKE, slut prut finale ... så derfor kan vi lige så godt gå efter at resultaterne flasker sig så vi kommer længst muligt opad i tabellen. Både aht klubbens og spillernes moral, men så sandelig også pga TV-penge, antal hjemmekampe næste år osv osv
        helt enig :)

Comment

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ine-aab-indhop

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Kommentatoren sagde han har afvist...
            Han kaldte os Greve for Mads, så ville ikke ligge noget i det

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Som en bruger på bold.dk skriver: "You´ve just been Ove P´d."

Comment

http://m.bt.dk/superligaen/bitter-aa...r-bedre-end-ob

Store ord med et to måls nederlag og et point forskel efter 29 kampe ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Lucas jensen gjorde det egentlig også fint idag. Ihvertfald defensivt

Comment

Ove

http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...er-vi-ikke-ned

Comment

Og FCM får ikke PL millioner at lege med
                      what a glorious day

Comment

jeg har ikke set hvad der skete i hele sekvensen ved det AaB indkast der førte til Niklas Helenius' store chance (og MTs fantom redning). Jeg kan se at en AaB'er kaster bolden et par meter tilbage til en anden bolsjedreng og hele OBs forsvarslinje er på vej frem...hvorfor er de det? troede de der var omkast eller at det var vores indkast?
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          http://m.bt.dk/superligaen/bitter-aa...r-bedre-end-ob

Store ord med et to måls nederlag og et point forskel efter 29 kampe ...
                          Og i tillæg fra en mand, der ikke var god nok til at indgå i startopstillingen. #varmluft

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg har ikke set hvad der skete i hele sekvensen ved det AaB indkast der førte til Niklas Helenius' store chance (og MTs fantom redning). Jeg kan se at en AaB'er kaster bolden et par meter tilbage til en anden bolsjedreng og hele OBs forsvarslinje er på vej frem...hvorfor er de det? troede de der var omkast eller at det var vores indkast?
                            Linjevogter dømmer korrekt OB indkast(som jeg ser det pø tv)- dommeren overruler og AaB er hurtige i tanke og handling, mens flere OB'ere protesterer og står på flade fødder. Derfor blev det en farlig situation.

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                              Linjevogter dømmer korrekt OB indkast(som jeg ser det pø tv)- dommeren overruler og AaB er hurtige i tanke og handling, mens flere OB'ere protesterer og står på flade fødder. Derfor blev det en farlig situation.
                              ok, det lyder tyndt, men ærgerligt at spillerne ikke holder fokus på bold og AaB spillere
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg så ikke kampen i går. Er der én/nogle, der har mod på, at komme med en kort beskrivelse af de forskellige spillers indsats? PFH tak :)

Comment

Working...
                                X