Oprindeligt indsendt af ScouserTommy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Aab-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægSlagelse indhenter os IKKE, slut prut finale ... så derfor kan vi lige så godt gå efter at resultaterne flasker sig så vi kommer længst muligt opad i tabellen. Både aht klubbens og spillernes moral, men så sandelig også pga TV-penge, antal hjemmekampe næste år osv osv
Comment
-
http://m.bt.dk/superligaen/bitter-aa...r-bedre-end-ob
Store ord med et to måls nederlag og et point forskel efter 29 kampe ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
jeg har ikke set hvad der skete i hele sekvensen ved det AaB indkast der førte til Niklas Helenius' store chance (og MTs fantom redning). Jeg kan se at en AaB'er kaster bolden et par meter tilbage til en anden bolsjedreng og hele OBs forsvarslinje er på vej frem...hvorfor er de det? troede de der var omkast eller at det var vores indkast?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://m.bt.dk/superligaen/bitter-aa...r-bedre-end-ob
Store ord med et to måls nederlag og et point forskel efter 29 kampe ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg har ikke set hvad der skete i hele sekvensen ved det AaB indkast der førte til Niklas Helenius' store chance (og MTs fantom redning). Jeg kan se at en AaB'er kaster bolden et par meter tilbage til en anden bolsjedreng og hele OBs forsvarslinje er på vej frem...hvorfor er de det? troede de der var omkast eller at det var vores indkast?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægLinjevogter dømmer korrekt OB indkast(som jeg ser det pø tv)- dommeren overruler og AaB er hurtige i tanke og handling, mens flere OB'ere protesterer og står på flade fødder. Derfor blev det en farlig situation.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment