Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Øv. Men fint at man ingen chancer tager. Så må en af de andre unge tage chancen

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Man kunne godt frygte at Falk ikke er klar!
      @Odense_Boldklub: Lidt under en time til kickoff. Første OB tilhænger på plads. Haddi i karantæne - Falk i øvrigt skadet. #obdk #AABOB http://t.co/UdW1GyXxII

      Comment


        #48
        Jeg så gerne Zohore spille. Omend ikke fra start, så helst mere end en halv time. Han har ikke fået en ordentlig chance, hvilket er synd med det potentiale.
        Så gerne jjt, Greve og Desler selvf spille tæt på fuld tid i resten af kalpene. Og så lidt tid til Pedersen, Diarra og jbl, men vi skal absolut ikke stille med et halvt 'b'-hold til sidst. Vi har brug for selvtilliden (og tv-penge)
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
          Jeg så gerne Zohore spille. Omend ikke fra start, så helst mere end en halv time. Han har ikke fået en ordentlig chance, hvilket er synd med det potentiale.
          Så gerne jjt, Greve og Desler selvf spille tæt på fuld tid i resten af kalpene. Og så lidt tid til Pedersen, Diarra og jbl, men vi skal absolut ikke stille med et halvt 'b'-hold til sidst. Vi har brug for selvtilliden (og tv-penge)
          Lucas J starter idag

          Comment


            #50
            Jeg håber virkelig Ove og Kent begge ser noget fremtid i Lucas, når man lader både Dalgaard og Zohore sidde ude...

            EDIT: Men godt at se genvalg til begge på CM.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
              Jeg så gerne Zohore spille. Omend ikke fra start, så helst mere end en halv time. Han har ikke fået en ordentlig chance, hvilket er synd med det potentiale.
              Så gerne jjt, Greve og Desler selvf spille tæt på fuld tid i resten af kalpene. Og så lidt tid til Pedersen, Diarra og jbl, men vi skal absolut ikke stille med et halvt 'b'-hold til sidst. Vi har brug for selvtilliden (og tv-penge)
              Kan intet se i Zohore , ud over en middel angriber , hvilket heller ingen af hans forrige klubber har kunnet . Lad ham endelig rejse til sommer , så kan han sætte sig og vente på BIF ringer .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Jeg ser ingen grund til at bruge så forfærdelig meget mere tid på hverken Zohore eller Dalgaard, det må blive ved indhop lidt på skift, alt efter hvilke ben der ikke er i stykker lige den weekend...

                De er og kommer nok heller ikke til at blive den forskel vi kunne håbe på, hverken hver for sig eller som samlet indsats(det er en enorm skuffelse at 2 tilgange ikke engang formår det halve af hvad man kunne forvente af en enkelt) men ligner mere nogen der er i gang med kunstigt åndedræt af karrieren, og det går dem egentlig ikke særlig godt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg ser ingen grund til at bruge så forfærdelig meget mere tid på hverken Zohore eller Dalgaard, det må blive ved indhop lidt på skift, alt efter hvilke ben der ikke er i stykker lige den weekend...

                  De er og kommer nok heller ikke til at blive den forskel vi kunne håbe på, hverken hver for sig eller som samlet indsats(det er en enorm skuffelse at 2 tilgange ikke engang formår det halve af hvad man kunne forvente af en enkelt) men ligner mere nogen der er i gang med kunstigt åndedræt af karrieren, og det går dem egentlig ikke særlig godt...
                  Zohore scorede ihvertfald et meget vigtig mål for os i Slagelse, der sikrede 3 point. Men han er jo mere skadet, end Daniel Agger så det sætter, naturligt nok, lidt begrænsninger for hans udvikling.

                  Dalgaard mener jeg ærligt talt ikke har fået chancen. Han er blevet ofret i Ove's system, men overlevelse var jo så også the main subject.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Zohore scorede ihvertfald et meget vigtig mål for os i Slagelse, der sikrede 3 point. Men han er jo mere skadet, end Daniel Agger så det sætter, naturligt nok, lidt begrænsninger for hans udvikling.

                    Dalgaard mener jeg ærligt talt ikke har fået chancen. Han er blevet ofret i Ove's system, men overlevelse var jo så også the main subject.
                    Ja det er rigtigt, det må siges at være vigtigt det mål... men i begge tilfælde er situationen nok den, som du også selv siger det, skader og mangel på spilletid/ofring, så der bliver nok ikke så meget mere at komme efter...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Zohore scorede ihvertfald et meget vigtig mål for os i Slagelse, der sikrede 3 point. Men han er jo mere skadet, end Daniel Agger så det sætter, naturligt nok, lidt begrænsninger for hans udvikling.

                      Dalgaard mener jeg ærligt talt ikke har fået chancen. Han er blevet ofret i Ove's system, men overlevelse var jo så også the main subject.
                      Ja de panik/lappeløsninger JH foretog i vinter lader ikke til at være koordineret med Ove , så var Zohore/Dalgaard vel ikke hentet og i stedet havde man hentet 2 forsvarer :-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment

                      Working...
                      X