Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Aab - OB

    Thelander og KEP ude

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...pe-klar-mod-ob

    hvis vi vinder her er vi jo næsten med om 5-7 pladsen

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Thelander og KEP ude

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...pe-klar-mod-ob

    hvis vi vinder her er vi jo næsten med om 5-7 pladsen
    Det er en nøglekamp for om vi kan ende i øverste halvdel. Vi har et udmærket slutprogram. Hobro ser ud til at være menneskelige igen og Randers ryster jeg heller ikke i bukserne over. FCK har givetvis endegyldigt mistet muligheden for at spille om noget som helst og så er der Silkeborg vi bare skal slå. AaB slås med et par skader og er utroligt ustabile. Holdet er egentlig super, men spillere som Helenius, Enevoldsen og efterhånden også keeperen har deres dage hvor de ikke rammer noget som helst og så er der fine muligheder. Kan vi komme tæt nok på, har AaB og FCN hinanden i sidste kamp. Det vil sgu næsten være for godt til at være sandt, men med så mange point vi har hentet her i foråret er der bestemt chancer for vi kan slås om i hvert fald at komme i top 6

    Comment


      #3
      Det vil være et gigantisk skridt for OB og holdet, hvis man er i stand til at vinde 2 kampe i træk mod stærke modstandere.

      Vi har ikke set holdet levere to top-disciplinerede indsatser i træk i flere år. Derfor er jeg meget skeptisk i forhold til Aab-kampen. Jeg synes at vi har set det alt for tit: holdet viser gode takter momentvist (og denne gang endda alle 90 minutter!) - men i stedet for at bygge ovenpå i næste kamp, "slagger" (eller hvordan det nu staves :o) man i den følgende og så er man slået tilbage til start igen.

      Hvis det lykkes at skabe "sensationen" og spille to hele gode kampe i træk, kræver det nærmest en tifo af de helt store for OP i den sidste hjemmekamp!

      Comment


        #4
        Jeg har en fornemmelse af, at vi får en gentagelse af denne kamp:

        http://www.ob.dk/kampe/spillet-kamp.aspx?id=28726
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det vil være et gigantisk skridt for OB og holdet, hvis man er i stand til at vinde 2 kampe i træk mod stærke modstandere.

          Vi har ikke set holdet levere to top-disciplinerede indsatser i træk i flere år. Derfor er jeg meget skeptisk i forhold til Aab-kampen. Jeg synes at vi har set det alt for tit: holdet viser gode takter momentvist (og denne gang endda alle 90 minutter!) - men i stedet for at bygge ovenpå i næste kamp, "slagger" (eller hvordan det nu staves :o) man i den følgende og så er man slået tilbage til start igen.

          Hvis det lykkes at skabe "sensationen" og spille to hele gode kampe i træk, kræver det nærmest en tifo af de helt store for OP i den sidste hjemmekamp!
          Vi spillede vel også en acceptabel kamp mod BIF i 2. halvleg...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Det er en nøglekamp for om vi kan ende i øverste halvdel. Vi har et udmærket slutprogram. Hobro ser ud til at være menneskelige igen og Randers ryster jeg heller ikke i bukserne over. FCK har givetvis endegyldigt mistet muligheden for at spille om noget som helst og så er der Silkeborg vi bare skal slå. AaB slås med et par skader og er utroligt ustabile. Holdet er egentlig super, men spillere som Helenius, Enevoldsen og efterhånden også keeperen har deres dage hvor de ikke rammer noget som helst og så er der fine muligheder. Kan vi komme tæt nok på, har AaB og FCN hinanden i sidste kamp. Det vil sgu næsten være for godt til at være sandt, men med så mange point vi har hentet her i foråret er der bestemt chancer for vi kan slås om i hvert fald at komme i top 6
            jeg vil nu lige vente til efter næste weekend med at være alt for skråsikker ift FCK. Vinder de på søndag i Herning, ville jeg, hvis jeg var ulvesupporter, ihf begynde at blive en lille smule nervøs, ihukommende at midtjyderne før har fået gummiben og formøblet store pointforspring. Omvendt selvf., vinder Herning på søndag, så er guldløbet kørt.

            Comment


              #7
              Nogen der har status på Falk?
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                Nogen der har status på Falk?
                Det var ikke noget alvorligt. Han er måske klar fredag.
                Der er et link til historien i Falk tråden

                Comment


                  #9
                  HJ har karantæne
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...er-hvem-er-ude

                  så ligner vel

                  MT
                  HS DH LN AS
                  MD MG AB RF
                  MS
                  EL

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    HJ har karantæne
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...er-hvem-er-ude

                    så ligner vel

                    MT
                    HS DH LN AS
                    MD MG AB RF
                    MS
                    EL
                    Ærgerligt med HJ, men det er jo "name of the game". Han arbejder stenhårdt begge veje og er klart mest værdifuld på midten, vi skal undvære ham og come-back til Skogseid. Jeg tror Greve og Azer får det svært med Würtz og co. uden en benhård bølgebryder i form af HJ
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      HJ har karantæne
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...er-hvem-er-ude

                      så ligner vel

                      MT
                      HS DH LN AS
                      MD MG AB RF
                      MS
                      EL
                      Ja, men nu gik det fint med 3-mandsforsvaret sidst, så vi kan givetvis også finde på bare at skifte HS ud med HJ. Jeg synes i hvert fald det er oplagt at bygge videre på de gode takter vi viste i sidste kamp, men som vi kender Ove, så ved man aldrig hvad han nu har i ærmet.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Ja, men nu gik det fint med 3-mandsforsvaret sidst, så vi kan givetvis også finde på bare at skifte HS ud med HJ. Jeg synes i hvert fald det er oplagt at bygge videre på de gode takter vi viste i sidste kamp, men som vi kender Ove, så ved man aldrig hvad han nu har i ærmet.
                        HS i midtforsvaret har da på alle måder været en katastrofe hidtil..
                        Inden kampen mod FCM var det planlagt at vi skulle spille 4-4-2 inden HS blev syg.
                        det tror jeg også vi skal mod Aab. Eller 4-4-1-1

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          HS i midtforsvaret har da på alle måder været en katastrofe hidtil..
                          Inden kampen mod FCM var det planlagt at vi skulle spille 4-4-2 inden HS blev syg.
                          det tror jeg også vi skal mod Aab. Eller 4-4-1-1
                          Det er jeg enig i, men synes nu han har været dårlig uanset hvor han spiller på banen. Jeg kunne bare godt se Ove køre lidt videre på den gode kamp i søndags, men jeg tror da også mest på en 4-back

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det er jeg enig i, men synes nu han har været dårlig uanset hvor han spiller på banen. Jeg kunne bare godt se Ove køre lidt videre på den gode kamp i søndags, men jeg tror da også mest på en 4-back
                            Så dårlig synes jeg nu ikke Skogseid har været defensivt. Det er mere alle hans fejlafleveringer, særligt fremme på banen. Så jeg vil egentlig heller have ham ind i en 3-backkæde hvis han skal spille.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Så dårlig synes jeg nu ikke Skogseid har været defensivt. Det er mere alle hans fejlafleveringer, særligt fremme på banen. Så jeg vil egentlig heller have ham ind i en 3-backkæde hvis han skal spille.
                              Syntes bare det har set så ringe ud de par gange vi har forsøgt med det...

                              Comment

                              Working...
                              X