Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    HS i midtforsvaret har da på alle måder været en katastrofe hidtil..
    Jeg synes Skogseid er en katastrofe lige meget hvor han spiller.. Kan vi ikke bare blive helt fri?

    Comment


      #17
      Falk skulle være med

      http://www.fyens.dk/sport/OB-Ove-Ped...rtikel/2713292

      Comment


        #18
        Truppen

        1. Emil Ousager
        2. Mikkel Kirkeskov
        5. Lasse Nielsen
        6. Mohammed Diarra
        7. Emil Larsen
        8. Martin Spelmann
        9. Rasmus Falk
        10. Thomas Dalgaard
        11. Lucas Jensen
        14. Jens-Jakob Thomasen
        17. Mads Toppel
        18. Azer Busuladzic
        19. Mikkel Desler
        21. Mathias Greve
        22. Ari Skulason
        25. Kenneth Zohore
        26. Daniel Høegh
        28. Håkon Skogseid
        29. Anders Thomsen

        tror JBL koger inden i efter at have været måske bedste mand i mandags i reserve kampen mod Brøndby.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Truppen

          1. Emil Ousager
          2. Mikkel Kirkeskov
          5. Lasse Nielsen
          6. Mohammed Diarra
          7. Emil Larsen
          8. Martin Spelmann
          9. Rasmus Falk
          10. Thomas Dalgaard
          11. Lucas Jensen
          14. Jens-Jakob Thomasen
          17. Mads Toppel
          18. Azer Busuladzic
          19. Mikkel Desler
          21. Mathias Greve
          22. Ari Skulason
          25. Kenneth Zohore
          26. Daniel Høegh
          28. Håkon Skogseid
          29. Anders Thomsen

          tror JBL koger inden i efter at have været måske bedste mand i mandags i reserve kampen mod Brøndby.
          vi må håbe han kan gemme den indebrændthed til næste sæson og få den positivt ud af kroppen med Kent som træner
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Enig. Han skal helst ikke trække en OB trøje over hovedet mere!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
              Enig. Han skal helst ikke trække en OB trøje over hovedet mere!

              ??????????

              Comment


                #22
                Mt

                md ln dh as

                md ms jt mg

                rf
                kz

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  ??????????
                  Kommentar til Skogsied

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                    Kommentar til Skogsied
                    Ja okay. Hvis han ikke er bedre en det han har vist kan vi vidst lige så godt spille med HJ eller MP på den position og bruge de løn penge et andet sted

                    Comment


                      #25
                      Ville have det fint med at Diarra - blev brugt istedet for Skogseid. Syntes Diarra så fornuftig ud i hans sidste kamp.

                      Jeg var imponeret af Greve i sidste kamp. Sikke en arbejdsradius. Det var vildt! Han bliver stærk på midten!

                      Tomasen ser rigtig lovende ud - han bliver en kæmpe profil med tiden. Men måske Azer stadig skal starte på den plads.

                      Emil Larsen virker tung og uden antrit. Og han har jo aldrig været kendt for sin arbejdsiver. Fint med mig hvis han røg på bænken. Er Lucas Jensen værd at satse på?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                        Ville have det fint med at Diarra - blev brugt istedet for Skogseid. Syntes Diarra så fornuftig ud i hans sidste kamp.

                        Jeg var imponeret af Greve i sidste kamp. Sikke en arbejdsradius. Det var vildt! Han bliver stærk på midten!

                        Tomasen ser rigtig lovende ud - han bliver en kæmpe profil med tiden. Men måske Azer stadig skal starte på den plads.

                        Emil Larsen virker tung og uden antrit. Og han har jo aldrig været kendt for sin arbejdsiver. Fint med mig hvis han røg på bænken. Er Lucas Jensen værd at satse på?
                        Diarra så okay ud ja. Kunne også være at han kunne slås med unge MP om pladsen. Det vil også frigøre HJ til midtforsvar eller midtbane...
                        det var meget fint af Greve sidst ja. Har bare svært ved lige at se hvor hans optimale plads er. Måske er det der
                        JJT er jeg bare tosset med. Han bliver pisse god.
                        Emil skal væk
                        Lucas gør det okay men er umiddelbart ikke klar til at tage over for Falk. Den plads tager Desler. Men han skal til at have noget mere spilletid hvis han skal udvikle sig

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Så dårlig synes jeg nu ikke Skogseid har været defensivt. Det er mere alle hans fejlafleveringer, særligt fremme på banen. Så jeg vil egentlig heller have ham ind i en 3-backkæde hvis han skal spille.
                          Jeg er helt enig, Skogseid er faktisk en fin duelspiller, han kan godt markere og har en ok fart. Men omgangen med bolden er katastrofal.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Diarra så okay ud ja. Kunne også være at han kunne slås med unge MP om pladsen. Det vil også frigøre HJ til midtforsvar eller midtbane...
                            det var meget fint af Greve sidst ja. Har bare svært ved lige at se hvor hans optimale plads er. Måske er det der
                            JJT er jeg bare tosset med. Han bliver pisse god.
                            Emil skal væk
                            Lucas gør det okay men er umiddelbart ikke klar til at tage over for Falk. Den plads tager Desler. Men han skal til at have noget mere spilletid hvis han skal udvikle sig
                            Hvor er det I har det har med, at Magnus Pedersen er en "rising star" på højrebacken, fra? Såvidt jeg kan se spiller han ikke engang pladsen på reserveholdet, men han er måske stadig på U19. Gør han det virkeligt så godt at han kan forventes at konkurrere om pladsen allerede til sommer?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Hvor er det I har det har med, at Magnus Pedersen er en "rising star" på højrebacken, fra? Såvidt jeg kan se spiller han ikke engang pladsen på reserveholdet, men han er måske stadig på U19. Gør han det virkeligt så godt at han kan forventes at konkurrere om pladsen allerede til sommer?
                              Han skulle være pænt god ja og har da spillet pladsen i en del reserve kampe. Jeg har kun set meget lidt derfra men har ellers fulgt med..
                              problemet er jo nok at han kun træner med truppen et par gange om ugen og har skolen at koncentere sig om.. Men vi må se..
                              det er jo heller ikke meget vi har set til EPJ og AT

                              Comment


                                #30
                                Kent forventer lige kamp

                                http://www.bold.dk/nyt/kent-n-forven...-opgoer-mod-ob

                                Comment

                                Working...
                                X