Både Sviatchenko og Bach Bak Back ude er en væsentlig svækkelse af deres forsvar. Men hvis vi stiller uden angribere bliver det svært at udnytte. Jeg håber vi spiller med enten Dalgaard eller Zohore fra start. Emil som frontangriber er dødfødt.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Både Sviatchenko og Bach Bak Back ude er en væsentlig svækkelse af deres forsvar. Men hvis vi stiller uden angribere bliver det svært at udnytte. Jeg håber vi spiller med enten Dalgaard eller Zohore fra start. Emil som frontangriber er dødfødt.
Jim Larsen er også ude. Så mangler vi bare at Duncan for en forstrækning
lyder da lidt positivt.....men ja vi skal nok op og score en del mål for at få noget med - for mon dog vi kan holde pusic, duncan mm. fra målet - tvivler.
Væsentlig og væsentlig. De smider jo bare Banggaard og Dickoh ind. Ikke en ringe erstatning. Men kanske Falk kan tørre Rømer, der nok starter på HB..
Helt enig at EL på toppen må være et skrottet projekt. Det virker bare ikke. MS og TD appelerer mere til mig.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment