Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brønby 3.Maj

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Zohore har lige Tweetet det her:
    Kenneth Zohore@KZohore 1 t.1 time siden
    Tilbagefald er det værste jeg ved
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

Comment

En ting er sikkert: Vi er allesammen pivhamrende spændte på hvordan OP sætter start11. Hvis det er muligt at starte uden Skogseid og Skula bør man gå efter dette.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        En ting er sikkert: Vi er allesammen pivhamrende spændte på hvordan OP sætter start11. Hvis det er muligt at starte uden Skogseid og Skula bør man gå efter dette.

MvT
        det må være en vanskelig ting at placere anføreren på bænken fremfor Kirkeskov, som spillede en fin 2. halvleg mod EfB. Kan det måske være nok....bum bum, det er Oves beslutning, og under alle omstændigheder bakker jeg op om den. Skogseid er ikke så stærk defensivt so jeg håbede på han var, men jeg har svært ved at se reelle anternativer i truppen. Magnus mangler lidt endnu og Momo ser ud til at glide ud i glemslens mørke. Hansmest naturlige plads forekommer mig at være som 6'er, men her tror jeg ikke Ove satser på ham til en plads der kræver noget "lyd"
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Lyder til at Diarra starter inde ifølge Fyens:
          http://www.fyens.dk/sport/OB-Diarra-...rtikel/2705711
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

Comment

http://www.bold.dk/nyt/diarra-faar-s...-start-mod-bif

Comment

Hvor er jeg glad for manden får chancen! Han er så sympatisk en person at jeg kun ønsker ham succes.
              håber han bliver brugt på den plads han er bedst og han tager chancen!

Comment

Så tror jeg det bliver som HB han starter Momo, og helt fortjent, en mand der aldrig klager over den manglende spilletid, og altid gør en indsats når han får chancen uanset, hvor på banen det måtte være. Så vil jeg sige der er tre muligheder for opstillingen i forsvaret:

Momo - Nielsen - Håkon - Ari

Eller:

Momo - Nielsen - Jonasson - Ari

Eller:

Håkon - Nielsen - Momo - Ari

Håber på scenarie 2, men tvivler lidt på om Ove vil tage Jonasson væk fra midtbanen, selvom jeg synes med Azer tilbage, og Greve/JJT ved siden af vil være helt fint. Det betyder også nok Desler bliver oppe på midtbanen, og ikke sættes ned på HB.

Men ja vi har efterhånden 100 muligheder for en opstilling, så det med at det er den samme forudsigelige start 11'er er vi da væk fra, og det vidner også om øget konkurrence, når alle mand er klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Så tror jeg det bliver som HB han starter Momo, og helt fortjent, en mand der aldrig klager over den manglende spilletid, og altid gør en indsats når han får chancen uanset, hvor på banen det måtte være. Så vil jeg sige der er tre muligheder for opstillingen i forsvaret:

Momo - Nielsen - Håkon - Ari

Eller:

Momo - Nielsen - Jonasson - Ari

Eller:

Håkon - Nielsen - Momo - Ari

Håber på scenarie 2, men tvivler lidt på om Ove vil tage Jonasson væk fra midtbanen, selvom jeg synes med Azer tilbage, og Greve/JJT ved siden af vil være helt fint. Det betyder også nok Desler bliver oppe på midtbanen, og ikke sættes ned på HB.

Men ja vi har efterhånden 100 muligheder for en opstilling, så det med at det er den samme forudsigelige start 11'er er vi da væk fra, og det vidner også om øget konkurrence, når alle mand er klar.
                  Jeg tror faktisk mest på dit scenarie 3, hvor eneste ændring udover Ari for Kirke er Momo i midterforsvaret som erstatning for Høegh.
                  Jonasson har i mine øjne været ekstremt vigtig for os på den centrale midtbane. Han arbejder pissehårdt begge veje og så er han en spiller modstanderne slår sig på også i luftduellerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg tror faktisk mest på dit scenarie 3, hvor eneste ændring udover Ari for Kirke er Momo i midterforsvaret som erstatning for Høegh.
                    Jonasson har i mine øjne været ekstremt vigtig for os på den centrale midtbane. Han arbejder pissehårdt begge veje og så er han en spiller modstanderne slår sig på også i luftduellerne.
                    jeg kan ikke være mere enig, Momo ind i cf og Jonasson på midten, så vi bevarer en spillende cf'er i stedet for DH
                    Believe OB

Comment

Jeg så bare gerne Håkon, komme væk fra den back, og her synes jeg Momo er klart bedste erstatning.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg kan ikke være mere enig, Momo ind i cf og Jonasson på midten, så vi bevarer en spillende cf'er i stedet for DH
                        Jeg så jo gerne, at vi snart fik prøvet momo af på den defensive midtbane og gav ham chancen i nogle kampe.

Comment

Er Kirkeskov ude?
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                            Jeg så jo gerne, at vi snart fik prøvet momo af på den defensive midtbane og gav ham chancen i nogle kampe.
                            Det vil være hans naturlige plads, men jeg tror vi får brug for HJs hårde arbejde både frem og tilbage i banen.
                            Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Er Kirkeskov ude?
                              det vides vel ikke med sikkerhed, men sært vil det være at placere anføreren på bænken endnu en gang
                              Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                det vides vel ikke med sikkerhed, men sært vil det være at placere anføreren på bænken endnu en gang
                                Kan dog godt lide tanken om, at man spiller på gavn og ikke på navn. Eller status...

Comment

Working...
                                X