Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM EfB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det må også blive falk, et mål og en assist er svært at hamle op med.

Comment

Falk

Comment

De medrejsende fans, der, selvom de ikke var ret mange, i det meste af kampen overdøvede EfB-fansene.

På banen gode indsatser af Falk, Spelmann og, jaja, Kirkeskov. Og flere andre, MT gjorde det godt når der var brug for det.

stemmen går til Spellman. En sand kriger.
        Last edited by ScouserTommy; 25-04-2015, 06:15.

Comment

Faktisk lidt svært; Falk burde være oplagt, men mister en del bolde - alligevel ender jeg med:

Rasmus Falk. Fordi han har det topniveau.

Comment

Falk

Comment

Jonasson.

Falk fatter jeg ikke folk kan stemme på. Han lavede kun to gode aktioner i 90 min. Ok, det var et oplæg og et mål, men ellers driblede han sig ind i den ene blindgyde efter den anden. Han havde halvandet gode minutter ud af 90.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Flere gode, kun skogeid faldt ud. Til gengæld overraskende god indsats af Kirkeskov og også af Emil.
                Det må stå mellem MS og Lasse.
                Lasse Nielsen
                Bolden er rund

Comment

Spellman får min stemme. Han ville det igen, hele kampen igenem.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Spel. Føj hvor jeg elsker han attitude!!!
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      De medrejsende fans, der, selvom de ikke var ret mange, i det meste af kampen overdøvede EfB-fansene.

På banan gode indsatser af Falk, Spelmann og, jaja, Kirkeskov.
                      På stadion kunne vi slet ikke høre Esbjerg. Vi var i tvivl om, om De havde misforstået det, med at der var stemingsboykot det første kvarter. De gik all in og boykottede hele kampen. Skuffende.
                      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Spelmann går den :). En kammerat fra Esbjerg fortalte at deres fangrupperinger boycottede hele kampen i stedet for 15 min stemning. Dumt, synes jeg.

Comment

Ragnar Lodbrog A.K.A Martin Spelmann
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Spelmann får min... Men det var fedt at se Kirkeskov tage udfordringen op, og spille sig NOGET tættere på at erobre den back fast...

Comment

Jeg gi'r den til Spellman. Der findes flere folk på vores hold, der kunne lære af hans attitude. Ikke verdens bedste fodboldspiller, men for filan hvor har han mod og hjerte. I mine øjne vores vigtigste spiller lige nu.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jonasson.

Falk fatter jeg ikke folk kan stemme på. Han lavede kun to gode aktioner i 90 min. Ok, det var et oplæg og et mål, men ellers driblede han sig ind i den ene blindgyde efter den anden. Han havde halvandet gode minutter ud af 90.
                                Falk havde nu også en ganske udmærket dribletur, som havde givet mål hvis vi havde haft en angriber med, isf at det endte med Jonasson skulle afslutte Falks glimrende forarbejde:)

Stemmer også på Falk. Mange af hans blindgydedriblinger skyldes for mig at se, at han mangler medspillere, der kan få ham til at shine mere. Alternativt skulle Falk spille bolden mere baglæns - begynder han på det, er det sidste underholdende element i OBs spil vist dødt:)

Comment

Working...
                                X