Det må også blive falk, et mål og en assist er svært at hamle op med.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM EfB-OB
Collapse
X
-
De medrejsende fans, der, selvom de ikke var ret mange, i det meste af kampen overdøvede EfB-fansene.
På banen gode indsatser af Falk, Spelmann og, jaja, Kirkeskov. Og flere andre, MT gjorde det godt når der var brug for det.
stemmen går til Spellman. En sand kriger.Last edited by ScouserTommy; 25-04-2015, 06:15.
Comment
-
Jonasson.
Falk fatter jeg ikke folk kan stemme på. Han lavede kun to gode aktioner i 90 min. Ok, det var et oplæg og et mål, men ellers driblede han sig ind i den ene blindgyde efter den anden. Han havde halvandet gode minutter ud af 90."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægDe medrejsende fans, der, selvom de ikke var ret mange, i det meste af kampen overdøvede EfB-fansene.
På banan gode indsatser af Falk, Spelmann og, jaja, Kirkeskov.
Comment
-
Jeg gi'r den til Spellman. Der findes flere folk på vores hold, der kunne lære af hans attitude. Ikke verdens bedste fodboldspiller, men for filan hvor har han mod og hjerte. I mine øjne vores vigtigste spiller lige nu.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJonasson.
Falk fatter jeg ikke folk kan stemme på. Han lavede kun to gode aktioner i 90 min. Ok, det var et oplæg og et mål, men ellers driblede han sig ind i den ene blindgyde efter den anden. Han havde halvandet gode minutter ud af 90.
Stemmer også på Falk. Mange af hans blindgydedriblinger skyldes for mig at se, at han mangler medspillere, der kan få ham til at shine mere. Alternativt skulle Falk spille bolden mere baglæns - begynder han på det, er det sidste underholdende element i OBs spil vist dødt:)
Comment
Comment