Positivt at Kryger allerede har haft flere boldberøringer end Dalgaard. Negativt at Kryger vel har mistet alle de bolde han har fået fat i.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-SDJ
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægEPIC FAIL! Ove P. uden mod til at sætte noget offensivt ind i anden halvleg... Lasse Kryger... WHAT THE FUCKING FUCK!!!!????? Hold kæft det er at pisse op og ned af ryggen på de andre angribere! Glæder mig sq' Ove er væk til sommer! Kujonfodbold!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægEPIC FAIL! Ove P. uden mod til at sætte noget offensivt ind i anden halvleg... Lasse Kryger... WHAT THE FUCKING FUCK!!!!????? Hold kæft det er at pisse op og ned af ryggen på de andre angribere! Glæder mig sq' Ove er væk til sommer! Kujonfodbold!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDet er godt nok trist, vi ikke skaber en eneste reel chance mod et hold, der har tabt 5 af de seneste 6 kampe. Det virkede ikke en gang som om vi gik efter at skabe chancer.
Men det er tydeligt at der er et fokus på at holde styr på defenssiven. Og hvor vi havde tabt 3 i streg, har vi nu hentet 4 point i 2 kampe.....imponerende - noooope, men sgu vigtigt der igen kommer point på kontoen
Comment
-
Så lad os håbe, at Randers gør et godt job og holder Esbjerg bag os. FCV gør det godt i øjeblikket, de endnu ikke har givet op. Så hvis Esbjerg forbliver bag os som pude til nedrykningsstregen beroliger mig det lidt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
1 point vil vi aldrig kunne bruge. 3 point skulle det havde været i dag, specielt når vi kigger på det kommende program for os. Og hvorfor skifter han Kryger ind? Manden er en elendig boldspiller, han ejer ikke teknik! Og teknik var lige præcis det vi manglede i dag, der var jo kun Falk og Desler som kunne noget kreativt.
Dog var det dejligt endnu engang, at se Høegh. Han er vores klart bedste centerback
Comment
-
jeg forstår fuldt ud at Ove i situationen går efter den "sikre" løsning, selvom det ret beset var en jammer at kikke på.
Comment
Comment