Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SDJ

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Lado imponerer mig hver gang han får lidt spilletid, jeg fatter ikke hvorfor han skifter Kryger ind!
    Enig. Men som vi spiller lige nu ville det såmænd næppe gøre en forskel om vi så havde Zlatan liggende inde i feltet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Eller 2-0 til os

Ligger Haderslev i Bayern?
      Tyske wannabees

Comment

har vi haft et reelt skud på kassen?? skyd nu for fanden kryger.....kan da ikke gå meget værre end det flotte lob over målet

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Og lige så sjovt ... Det syntes jeg heller ikke Kryger har
          DET kan vi så hurtigt blive enige om :)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            sjovt - syntes ikke han har vist noget
            Ja, det er da sjovt. De få gange han har fået chancen her i foråret, har han vundet hans nærkampe, holdt godt i bolden og vist et godt blik for sine medspillere.
            Lasse Kryger synes jeg er komplet ubrugelig, jeg håber at han modbeviser mig, men indtil videre er der desværre ikke nogen tegn på det sker...

Comment

Det må jo have noget at gøre med død/lange bolde her det sidste kvarters tid, at Kryger kommer ind...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

var der ikke noget med at sønderjydske skulle gå døde - efter pokal kampen?? syntes ikke det er sket....

Comment

Vi skal jo bare score i 93 min

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    var der ikke noget med at sønderjydske skulle gå døde - efter pokal kampen?? syntes ikke det er sket....
                    Hvis det skulle ske, kræver det vel at modstanderen går op og lægger et pres på dem.

Comment

Er sgu træt af dommeren.
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Sønderjyske slipper for et klart gult kort igen! Han får ikke skyld for at være en hjemmedommer, det er helt sikkert!

Comment

hvor når lære de at toppel ikke må spilles når han kan komme under pres......det bliver stort set altid farligt.

puha en generel sløj indsats - håber bare vi kan holde nullet så vi får et eller andet med - for score det gør vi næppe

Comment

Hvad var det for en reporter de stillede om til der, nede foran Stiften..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Sønderjyske slipper for et klart gult kort igen! Han får ikke skyld for at være en hjemmedommer, det er helt sikkert!
                              nej syntes det har været en noget ujævn indsats fra hans side

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Hvad var det for en rapporter de stillede om til der, nede foran Stiften..?
                                deres studievært....ved ikke hvad han hedder

Comment

Working...
                                X