Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-SDJ

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    puha....det var tæt på - sdjr spiller klart bedst lige nu
    Har de gjort fra første fløjt , ligner dem som jagter os i tabellen ikke omvendt .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Har de gjort fra første fløjt , ligner dem som jagter os i tabellen ikke omvendt .
      tja der er vel en grund til de ligger over os....omend det ikke er med meget. kampen bliver spillet på deres præmisser.....og vi har det svært lige pt

Comment

Ellers en fin stemning og det ser ud til at være et ok fremmøde

Comment

Øv!
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Helt ærligt, jeg ikke forventer at vi jage nogen. Jeg kun vil løbe til slutningen af sæsonen før FCV...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

godt nok ikke tilfreds med den dommer - syntes i den grad han dømmer til fordel for sønderjydske

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Helt ærligt, jeg ikke forventer at vi jage nogen. Jeg kun vil løbe til slutningen af sæsonen før FCV...
                1 : vi har en målsætning at opnå .
                2 : indtil vi ligger nr 1 må det altid være ambitionen at jeget det hold foran os .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Dalgaard er da helt væk

Comment

1 : vi har en målsætning at opnå .
                    2 : indtil vi ligger nr 1 må det altid være ambitionen at jeget det hold foran os .
                    Klar, jeg ved at du har ret. Jeg er nervøs og bare glad, når denne sæson er forbi, og vi er ikke under 10.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

tja rigtigt farligt er det jo ikke blevet.....men der har været optakt til flere gode muligheder - den sidste aflevering mangler bare lige at sidde der....

Comment

Dagens dristige bud: Emil bliver matchvinder i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                          fint med mig....bare vi vinder :)

- kunne det også bringe noget selvtillid tilbage i ham ville det bare være bonus. Emil i form ville være god at have resten af foråret

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            fint med mig....bare vi vinder :)

- kunne det også bringe noget selvtillid tilbage i ham ville det bare være bonus. Emil i form ville være god at have resten af foråret
                            Det ville også give ham en rimelig god mulighed for at hilse på fans efter kampen ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                              Det håber jeg fandme at han gør!

Jeg står på Stiften, og jeg er ved at brække mig over hvordan folk snakker og råber. Det er simpelthen ynkeligt og pinligt at der bliver råbt "skyd Emil".
                              At de så råber at han er gay er bare plat, og siger mere om dem end Emil.
                              Utroligt at man bruger det ord som et negativt ladet ord.
                              Mine graviditetshormoner har svært ved at holde sig i ro.
                              OBeliever

Comment

Vågn nu op Dalgaard, lige lidt mere fart i støvlerne

Comment

Working...
                                X