Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-SDJ
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar de gjort fra første fløjt , ligner dem som jagter os i tabellen ikke omvendt .
Helt ærligt, jeg ikke forventer at vi jage nogen. Jeg kun vil løbe til slutningen af sæsonen før FCV..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg1 : vi har en målsætning at opnå .
2 : indtil vi ligger nr 1 må det altid være ambitionen at jeget det hold foran os ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfint med mig....bare vi vinder :)
- kunne det også bringe noget selvtillid tilbage i ham ville det bare være bonus. Emil i form ville være god at have resten af foråret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlægDagens dristige bud: Emil bliver matchvinder i dag
Jeg står på Stiften, og jeg er ved at brække mig over hvordan folk snakker og råber. Det er simpelthen ynkeligt og pinligt at der bliver råbt "skyd Emil".
At de så råber at han er gay er bare plat, og siger mere om dem end Emil.
Utroligt at man bruger det ord som et negativt ladet ord.
Mine graviditetshormoner har svært ved at holde sig i ro.OBeliever
Comment
Comment