Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJa det har du ret i. Syntes dog ikke han har ramt den periode endnu. Jeg syntes ikke de ting han kan ikke lykkedes. Hans vendinger, fantastiske afleveringer der splitter en kæde, sætter en angriber op, eller spiller sig ud af et pres, sidder der. Han generobre bolde. Løber ekstremt meget, og afslutter stadig fint. At bedømme ham på tre kampe i foråret, og sige han er i personlig "krise" er lige hårdt nok i min optik. Jeg syntes måske folk skal gense vores kampe, og se hvor meget JJT rent faktisk bidrager med.
Vi må se hvad han vender tilbage med i slutspillet.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe fleste rammer en down periode lige omkring den alder han har nu. En periode hvor det rå talent ikke kan bære så stor en del af byrden længere, og hvor der skal arbejdes hårdere for at opnå fremskridt. Ofte en frustrerende periode hvor tingene ikke fungere så godt som ellers.
Er han bygget af det rigtige, så skal han nok komme efter det igen.
Et godt eksempel er Daniel Høegh, hvor den periode ramte ham hårdt, men hvor han også kæmpede sig igennem og kom ud endnu stærkere på den anden side.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
JJ er positiv overfor opstarten og den nye træner. Han mener ikke, det bliver et problem for ham at spille mere direkte.
http://obstruktion.dk/thomasen-jeg-k...-mere-direkte/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJJ er positiv overfor opstarten og den nye træner. Han mener ikke, det bliver et problem for ham at spille mere direkte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJJ er positiv overfor opstarten og den nye træner. Han mener ikke, det bliver et problem for ham at spille mere direkte.
Comment
-
Ved nogen hvor længe JJT er ude og hvilken skade ham pådrog sig i kampen mod Vendsyssel?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVed nogen hvor længe JJT er ude og hvilken skade ham pådrog sig i kampen mod Vendsyssel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.
Comment
-
Comment
-
Mange Tak, det er gode nyheder.
Og vil en gang mere takke for at I holder os opdateret så godt. Det er virkeligt verdensklasse hvad I gør for os!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægLyder sgu ikke godt. Det kan godt være, at der er nogle der ikke er særligt begejstrede for ham, jeg synes nu, at det er rimeligt åbenlyst, at vi er væsentlig bedre med end uden JJ.
Jeg synes også han (og holdet) til tider har lidt under, at vi ikke rigtig har haft en makker, der ordentligt supplerer hans styrker og svagheder centralt på midtbanen. Hvis jeg skal finde noget positivt i de seneste kampe er det, at jeg synes Drachmann generelt har gjort det solidt og jeg tror han vil kunne fungere godt med JJT på sigt.
Omvendt er det desværre ikke første gang JJT bliver skadet. Skader kommer aldrig belejligt, men især med ham synes jeg de er kommet på tidspunkter, hvor man ellers tænkte han ville have muligheden for at tage et ekstra skridt i sin udvikling. Hvis han skal være ude i længere tid er det desværre endnu mere nødvendigt, at man kigger efter en central midtbanespiller der har noget teknik og kreativitet.
Comment
Comment