Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    De fleste rammer en down periode lige omkring den alder han har nu. En periode hvor det rå talent ikke kan bære så stor en del af byrden længere, og hvor der skal arbejdes hårdere for at opnå fremskridt. Ofte en frustrerende periode hvor tingene ikke fungere så godt som ellers.
    Er han bygget af det rigtige, så skal han nok komme efter det igen.

    Et godt eksempel er Daniel Høegh, hvor den periode ramte ham hårdt, men hvor han også kæmpede sig igennem og kom ud endnu stærkere på den anden side.
    Ja det har du ret i. Syntes dog ikke han har ramt den periode endnu. Jeg syntes ikke de ting han kan ikke lykkedes. Hans vendinger, fantastiske afleveringer der splitter en kæde, sætter en angriber op, eller spiller sig ud af et pres, sidder der. Han generobre bolde. Løber ekstremt meget, og afslutter stadig fint. At bedømme ham på tre kampe i foråret, og sige han er i personlig "krise" er lige hårdt nok i min optik. Jeg syntes måske folk skal gense vores kampe, og se hvor meget JJT rent faktisk bidrager med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Ja det har du ret i. Syntes dog ikke han har ramt den periode endnu. Jeg syntes ikke de ting han kan ikke lykkedes. Hans vendinger, fantastiske afleveringer der splitter en kæde, sætter en angriber op, eller spiller sig ud af et pres, sidder der. Han generobre bolde. Løber ekstremt meget, og afslutter stadig fint. At bedømme ham på tre kampe i foråret, og sige han er i personlig "krise" er lige hårdt nok i min optik. Jeg syntes måske folk skal gense vores kampe, og se hvor meget JJT rent faktisk bidrager med.
      Jeg skal da heller ikke kunne sige om det er den periode som har ramt, og som du siger, er der blot spillet 3 kampe. Det var bare et indskud.

      Vi må se hvad han vender tilbage med i slutspillet.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        De fleste rammer en down periode lige omkring den alder han har nu. En periode hvor det rå talent ikke kan bære så stor en del af byrden længere, og hvor der skal arbejdes hårdere for at opnå fremskridt. Ofte en frustrerende periode hvor tingene ikke fungere så godt som ellers.
        Er han bygget af det rigtige, så skal han nok komme efter det igen.

        Et godt eksempel er Daniel Høegh, hvor den periode ramte ham hårdt, men hvor han også kæmpede sig igennem og kom ud endnu stærkere på den anden side.
        Altså det er sådan en fornemmelse ik`... jeg ved ikke lige hvad det logiske argument skulle være.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          JJ er positiv overfor opstarten og den nye træner. Han mener ikke, det bliver et problem for ham at spille mere direkte.

          http://obstruktion.dk/thomasen-jeg-k...-mere-direkte/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            JJ er positiv overfor opstarten og den nye træner. Han mener ikke, det bliver et problem for ham at spille mere direkte.

            http://obstruktion.dk/thomasen-jeg-k...-mere-direkte/
            Tror på at det bliver en succes med JJ lækker teknik fantastisk spilopfattelse og perfekte fremadrettede aflevering, kan også fint gå med en direkte spillestil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              JJ er positiv overfor opstarten og den nye træner. Han mener ikke, det bliver et problem for ham at spille mere direkte.

              http://obstruktion.dk/thomasen-jeg-k...-mere-direkte/
              Tror det vil pynte på hans spil. Vi skal bare lige huske at det her mere risiko betonede direkte spil vil medføre flere fejl som betyder omstillinger mod os. Så vi skal også bruge en oprydder bag JJ for at det ikke går helt galt

              Comment


                Ved nogen hvor længe JJT er ude og hvilken skade ham pådrog sig i kampen mod Vendsyssel?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ved nogen hvor længe JJT er ude og hvilken skade ham pådrog sig i kampen mod Vendsyssel?
                  Vi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.
                    Det lyder sgu godt. Frygtede langt værre..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.
                      Vigtigt. Når han er fit, så har han bare så meget klasse allerede. Dette skal være sæsonen hvor han vokser sig frem som en profil i suppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.
                        Fedt! Tak OBs

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi snakkede kort med ham i dag. Han trænede ikke med, men han cyklede i stedet for. Det er gået meget fremad siden tidligere på ugen, og han mener selv, at han lige skal bruge et par dage mere. Kampen på søndag er nok udelukket, men mit gæt er, at han i hvert fald træner igen i næste uge.
                          👍
                          Mange Tak, det er gode nyheder.
                          Og vil en gang mere takke for at I holder os opdateret så godt. Det er virkeligt verdensklasse hvad I gør for os!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Opdatering på JJ

                            https://www.fyens.dk/ob/Thomasen-lid...rtikel/3276505

                            Comment


                              Lyder sgu ikke godt. Det kan godt være, at der er nogle der ikke er særligt begejstrede for ham, jeg synes nu, at det er rimeligt åbenlyst, at vi er væsentlig bedre med end uden JJ.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Lyder sgu ikke godt. Det kan godt være, at der er nogle der ikke er særligt begejstrede for ham, jeg synes nu, at det er rimeligt åbenlyst, at vi er væsentlig bedre med end uden JJ.
                                Vi spiller helt sikkert generelt bedre med ham på holdet.
                                Jeg synes også han (og holdet) til tider har lidt under, at vi ikke rigtig har haft en makker, der ordentligt supplerer hans styrker og svagheder centralt på midtbanen. Hvis jeg skal finde noget positivt i de seneste kampe er det, at jeg synes Drachmann generelt har gjort det solidt og jeg tror han vil kunne fungere godt med JJT på sigt.

                                Omvendt er det desværre ikke første gang JJT bliver skadet. Skader kommer aldrig belejligt, men især med ham synes jeg de er kommet på tidspunkter, hvor man ellers tænkte han ville have muligheden for at tage et ekstra skridt i sin udvikling. Hvis han skal være ude i længere tid er det desværre endnu mere nødvendigt, at man kigger efter en central midtbanespiller der har noget teknik og kreativitet.

                                Comment

                                Working...
                                X