Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jens Jakob Dyhr Thomasen
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa ja. Så er det jo godt vi har Rømer som må steppe op. Thrane må aflaste lidt men duoen må være Casper/Rømer de sidste 3 kampe..
Men nu bliver det satme tyndt og den mislykkedes handel med den midtbanespiller man ønskede sig ind sidst i vinduet kan vise sig at blive dyr.
Alternativet er jo at sætte Tverskov op men så mangler der måske igen kvalitet i forsvaret817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægKu man så.ikke prøve med joao og kep i Center forsvaret. Også rømer og tverskov på midtbanen ?
Sys sgu joao har gjort det fint i dr sidste 2 kampe.derinde817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSikker på det ikke bare var varm luft med den spiller som mislykkedes ?
Joan skulle have været afsat og Fellah skulle aldrig have været kommet. Så havde der været masser af økonomi til en god midtbanespiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tror man skal passe på med at undervurdere niveauforskellen ... det handler ikke om at spillerne ikke gider, det var i hvert fald ikke hvad jeg så :).
Jeg tror heller ikke det er fordi spillerne ikke gider, men synes at fejlafleveringer i den kaliber er udtryk for at man er mødt op til kamp med et forkert spændingsniveau, og det er set adskillelige gange de seneste år, bl.a. i bøf, hvor vi som følge af det har fået nogen alvorlige stryg ind imellem
Comment
-
Det er så nedtur JJT er ude. Jeg forstår ikke folk i ramme alvor, ikke kan mene at den mand er et kæmpe talent, der bare SKAL spille. Vi er fandme ikke gode uden ham, og mod BIF har vi virkelig brug for en teknikker, der kan holde hovedet koldt, og spille sig ud af BIFs pres. Shit, alt det der ikke måtte gå galt i JHŽs sats i transfer vinduet, går så galt nu. Vi må ikke smide vores målscorer, men tror godt vi kan gøre en fin figur, som vi plejer derovre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægBøf er klare favoritter, for de er bedre både som hold, og deres individualister er også bedre end dem vi har, men jeg synes at vores defensiv er rigtig stærk, når vi formår ikke at sætte os selv under pres med stupide fejlafleveringer, og derfor har vi evner til at tvinge bøf til virkelig skal præstere, for at score imod os.
Jeg tror heller ikke det er fordi spillerne ikke gider, men synes at fejlafleveringer i den kaliber er udtryk for at man er mødt op til kamp med et forkert spændingsniveau, og det er set adskillelige gange de seneste år, bl.a. i bøf, hvor vi som følge af det har fået nogen alvorlige stryg ind imellem
Spillere ser simpelthen dårligere ud når de møder nogen der er bedre end dem selv, som f.eks når Mathias Jensen leger rundt med det meste af OB`s hold.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægÆrgerligt for JJT at han er skadet - for OB er det ikke en svækkelse.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægBøf er klare favoritter, for de er bedre både som hold, og deres individualister er også bedre end dem vi har, men jeg synes at vores defensiv er rigtig stærk, når vi formår ikke at sætte os selv under pres med stupide fejlafleveringer, og derfor har vi evner til at tvinge bøf til virkelig skal præstere, for at score imod os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSvækkelsen består i alternativerne.
MvH ChrisOB
Jeg er egentlig en fan af Jens Jakobs kvaliteter, men vil mene at man godt kan være i tvivl om han kan blive den profil det tegnede til...
Comment
-
De fleste rammer en down periode lige omkring den alder han har nu. En periode hvor det rå talent ikke kan bære så stor en del af byrden længere, og hvor der skal arbejdes hårdere for at opnå fremskridt. Ofte en frustrerende periode hvor tingene ikke fungere så godt som ellers.
Er han bygget af det rigtige, så skal han nok komme efter det igen.
Et godt eksempel er Daniel Høegh, hvor den periode ramte ham hårdt, men hvor han også kæmpede sig igennem og kom ud endnu stærkere på den anden side.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment