Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg svarer gerne. Jo det kan man godt, og det tror jeg slet ikke vil svække os, som jjt har spillet de første 3 kampe i foråret. Jeg tror så bare ikke det kommer til at ske. Imod bøf tror jeg ikke der hersker tvivl om at der er genvalg til alle 11, når nu kep ser ud til at være ude igen. Herefter må vi se, hvordan vi gør det der. Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente. Bøf virker stærke, men jeg tror godt vi kan gøre en fin figur derovre. Der er dog også risikoen for at vi møder ligeså lallet op som i farum, og så får vi sultansmadder
    Jeg tror man skal passe på med at undervurdere niveauforskellen ... det handler ikke om at spillerne ikke gider, det var i hvert fald ikke hvad jeg så :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja ja. Så er det jo godt vi har Rømer som må steppe op. Thrane må aflaste lidt men duoen må være Casper/Rømer de sidste 3 kampe..
      Men nu bliver det satme tyndt og den mislykkedes handel med den midtbanespiller man ønskede sig ind sidst i vinduet kan vise sig at blive dyr.
      Alternativet er jo at sætte Tverskov op men så mangler der måske igen kvalitet i forsvaret
      Sikker på det ikke bare var varm luft med den spiller som mislykkedes ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Ku man så.ikke prøve med joao og kep i Center forsvaret. Også rømer og tverskov på midtbanen ?

        Sys sgu joao har gjort det fint i dr sidste 2 kampe.derinde
        Rømer/Tverskov på midten vil måske være god defensivt men offensivt .. puha :-(
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Sikker på det ikke bare var varm luft med den spiller som mislykkedes ?
          Det afhænger jo helt af om man tror på JH og de 2-3 brugere herinde der snakkede om det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Sikker på det ikke bare var varm luft med den spiller som mislykkedes ?
            Nej. Men jeg tror på at de har prøvet noget. Men manglende ambitioner, netværk og vilje må jo være en stor del af årsagen.
            Joan skulle have været afsat og Fellah skulle aldrig have været kommet. Så havde der været masser af økonomi til en god midtbanespiller

            Comment


              Uden KEP. Mod Bif. Det ser nu endnu vanskeligere ud at få point. Ja vi kan risikere vores målscore fordel. Surt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Ærgerligt for JJT at han er skadet - for OB er det ikke en svækkelse.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg tror man skal passe på med at undervurdere niveauforskellen ... det handler ikke om at spillerne ikke gider, det var i hvert fald ikke hvad jeg så :).
                  Bøf er klare favoritter, for de er bedre både som hold, og deres individualister er også bedre end dem vi har, men jeg synes at vores defensiv er rigtig stærk, når vi formår ikke at sætte os selv under pres med stupide fejlafleveringer, og derfor har vi evner til at tvinge bøf til virkelig skal præstere, for at score imod os.
                  Jeg tror heller ikke det er fordi spillerne ikke gider, men synes at fejlafleveringer i den kaliber er udtryk for at man er mødt op til kamp med et forkert spændingsniveau, og det er set adskillelige gange de seneste år, bl.a. i bøf, hvor vi som følge af det har fået nogen alvorlige stryg ind imellem

                  Comment


                    Det er så nedtur JJT er ude. Jeg forstår ikke folk i ramme alvor, ikke kan mene at den mand er et kæmpe talent, der bare SKAL spille. Vi er fandme ikke gode uden ham, og mod BIF har vi virkelig brug for en teknikker, der kan holde hovedet koldt, og spille sig ud af BIFs pres. Shit, alt det der ikke måtte gå galt i JHŽs sats i transfer vinduet, går så galt nu. Vi må ikke smide vores målscorer, men tror godt vi kan gøre en fin figur, som vi plejer derovre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Ærgerligt for JJT at han er skadet - for OB er det ikke en svækkelse.
                      Enig. specielt mod stærkere modstandere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Bøf er klare favoritter, for de er bedre både som hold, og deres individualister er også bedre end dem vi har, men jeg synes at vores defensiv er rigtig stærk, når vi formår ikke at sætte os selv under pres med stupide fejlafleveringer, og derfor har vi evner til at tvinge bøf til virkelig skal præstere, for at score imod os.
                        Jeg tror heller ikke det er fordi spillerne ikke gider, men synes at fejlafleveringer i den kaliber er udtryk for at man er mødt op til kamp med et forkert spændingsniveau, og det er set adskillelige gange de seneste år, bl.a. i bøf, hvor vi som følge af det har fået nogen alvorlige stryg ind imellem
                        Det tror jeg faktisk ikke på ... det kan det være en meget sjælden gang under specifikke forhold (efter nedrykning, ved uro i klubben, eller andre lignende ting).
                        Spillere ser simpelthen dårligere ud når de møder nogen der er bedre end dem selv, som f.eks når Mathias Jensen leger rundt med det meste af OB`s hold.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Ærgerligt for JJT at han er skadet - for OB er det ikke en svækkelse.
                          Svækkelsen består i alternativerne.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Bøf er klare favoritter, for de er bedre både som hold, og deres individualister er også bedre end dem vi har, men jeg synes at vores defensiv er rigtig stærk, når vi formår ikke at sætte os selv under pres med stupide fejlafleveringer, og derfor har vi evner til at tvinge bøf til virkelig skal præstere, for at score imod os.
                            Jeg tror heller ikke det er fordi spillerne ikke gider, men synes at fejlafleveringer i den kaliber er udtryk for at man er mødt op til kamp med et forkert spændingsniveau, og det er set adskillelige gange de seneste år, bl.a. i bøf, hvor vi som følge af det har fået nogen alvorlige stryg ind imellem
                            Vi tabte 3-0 sidst vi var i Brøndby, i en frygtelig frygtelig periode for os. Men før det kan jeg simpelthen ikke huske vi har fået stryg derovre. Så er ikke helt enig. Vi gør næsten altid en god figur i Brøndby, fordi det stadig er en stor kamp for ihvertfald os. Tror også tv og seer, stadig syntes det er en god kamp at se. Hvis vi kan stille et hold, så tror jeg vi undgår høvl. Måske en Daniel Høgeh scoring til sidst i kampen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Svækkelsen består i alternativerne.

                              MvH ChrisOB
                              JJT mangler i denne sæson at levere nogle rigtig gode kampe.

                              Jeg er egentlig en fan af Jens Jakobs kvaliteter, men vil mene at man godt kan være i tvivl om han kan blive den profil det tegnede til...

                              Comment


                                De fleste rammer en down periode lige omkring den alder han har nu. En periode hvor det rå talent ikke kan bære så stor en del af byrden længere, og hvor der skal arbejdes hårdere for at opnå fremskridt. Ofte en frustrerende periode hvor tingene ikke fungere så godt som ellers.
                                Er han bygget af det rigtige, så skal han nok komme efter det igen.

                                Et godt eksempel er Daniel Høegh, hvor den periode ramte ham hårdt, men hvor han også kæmpede sig igennem og kom ud endnu stærkere på den anden side.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X