Dette her er vel JHs første salg er det ikk?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jakob Schoop solgt til KR Reykjavik
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSynes Schoop var god nok, i hvert fald lige så god som Azer, men skaderne ødelagde en del.
Schoop er ikke en spiller kendt for sine defensive kvaliteter, ej heller styrke i de fysiske dueller. Her fylder Azer trods alt mere, selvom han ikke er nogen tank.
Der hvor Schoop har skuffet mig, har været hans manglende mod og initiativ rent offensivt. Ingen tvivl om, at det er her at hans kvaliteter skal findes, men jeg synes ganske enkelt ikke at han har taget ansvar nok her. Når Schoop har spillet har det været alt for meget baglæns og sidelæns i stedet for at sætte bolden på spil og opfylde rollen som igangsætteren dybt i banen, som vi i den grad har manglet i nogle sæsoner. Her har Azer heller ikke excelleret, men dog gjort sig mere bemærket og afgørende end Schoop, sidst set i søndagens kamp, hvor han kreerer begge mål. Det så vi forsvindende lidt af fra Schoop.
Samlet set synes jeg Azer som pakke er mere end interessant, selvom jeg virkelig under en super god og flink fyr som Schoop noget succes, og da helst i OB. Alt mulig held og lykke til ham!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægBemærkelsesværdigt i klippet, hvor mange OB fans der er taget til bundby i forhold til bare sidste gang.
Comment
-
Mange tak, held og lykke ... med lidt af vemod ved tanken om, hvad der ville være muligt, hvis skader ikke havde kastet ham tilbage. Kan god lide hans måde at spille, med kreative momenter, jeg ofte savner i vores spil."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment