Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcn-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Spelmann på ugens hold i Tipsbladet. Sammen med 1 mere

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-24-runde-0

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Han kostede deres mål, og giver to store chancer væk. Det er ikke "en rigtig fin kamp i min bog". Men ok, jeg synes Høegh spillede skidegodt, og det er der andre der er uenige i.
      Hvordan kostede han deres mål? Jeg er klar over at han var nærmest Uffe Bech, da han afslutter, men bortset fra at han i den perfekte verden havde dækket målet 15 cm mere til den ene side, hvad skulle han så have gjort anderledes? Havde han buset op på Bech havde han bare sat ham, som han har gjort ved så mange forsvarsspillere før.

      Hvilke to store chancer er det forøvrigt at han giver væk?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Hvordan kostede han deres mål? Jeg er klar over at han var nærmest Uffe Bech, da han afslutter, men bortset fra at han i den perfekte verden havde dækket målet 15 cm mere til den ene side, hvad skulle han så have gjort anderledes? Havde han buset op på Bech havde han bare sat ham, som han har gjort ved så mange forsvarsspillere før.

        Hvilke to store chancer er det forøvrigt at han giver væk?
        Han skulle have enten a): vundet den første duel mod Bech, eller b): taget frisparket oppe midt på banen (især den sidste er oplagt. Da må han ikke lade ham smutte). Da de først når ned i feltet, er de en mand i undertal, og der synes jeg ikke han laver nogen fejl, før han gør sig Simon Poulsen-smal i skudøjeblikket.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Han skulle have enten a): vundet den første duel mod Bech, eller b): taget frisparket oppe midt på banen (især den sidste er oplagt. Da må han ikke lade ham smutte). Da de først når ned i feltet, er de en mand i undertal, og der synes jeg ikke han laver nogen fejl, før han gør sig Simon Poulsen-smal i skudøjeblikket.
          Ok, vi kan godt blive enige om b). Men at det decideret koster et mål synes jeg er i overkanten. Så er det vel i lige så høj grad ham der mister bolden, der koster målet. At han ikke laver frisparket er jo i sig selv ikke det der koster målet. Det er én blandt mange faktorer, der spiller ind.

          At han gør sig Simon Poulsen-smal vil i mange tilfælde faktisk være det kloge. Det værste for en målmand er afslutninger mellem benene. At han så er 15-20 cm længere inde i banen end han måske tror og at Uffe Bech meget skarpt opfatter dette er selvfølgelig uheldigt. Men jeg mener samlet ikke at Ari koster målet mere end så mange andre. Og hvis Ari koster det her mål, så vil man altid kunne finde en syndebuk for ethvert mål.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Ok, vi kan godt blive enige om b). Men at det decideret koster et mål synes jeg er i overkanten. Så er det vel i lige så høj grad ham der mister bolden, der koster målet. At han ikke laver frisparket er jo i sig selv ikke det der koster målet. Det er én blandt mange faktorer, der spiller ind.

            At han gør sig Simon Poulsen-smal vil i mange tilfælde faktisk være det kloge. Det værste for en målmand er afslutninger mellem benene. At han så er 15-20 cm længere inde i banen end han måske tror og at Uffe Bech meget skarpt opfatter dette er selvfølgelig uheldigt. Men jeg mener samlet ikke at Ari koster målet mere end så mange andre. Og hvis Ari koster det her mål, så vil man altid kunne finde en syndebuk for ethvert mål.
            Now you're getting it

            Men spøg til side. Ari SKAL lave det frispark på en farlig kontra fra deres farligste spiller i det 89. No question! Og ja, det koster målet, at han ikke laver det. Det er sidste duel inden Bech afslutter.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvordan kostede han deres mål? Jeg er klar over at han var nærmest Uffe Bech, da han afslutter, men bortset fra at han i den perfekte verden havde dækket målet 15 cm mere til den ene side, hvad skulle han så have gjort anderledes? Havde han buset op på Bech havde han bare sat ham, som han har gjort ved så mange forsvarsspillere før.

              Hvilke to store chancer er det forøvrigt at han giver væk?
              Han bliver sat (for nemt) af Uffe Bech på FCNs banehalvdel i en situation, hvor vi har mange mand fremme og forsøger at trække tiden ved at holde på bolden. Det starter kontraen der resulterer i målet. Der mener jeg han burde have spillet mere sikkert og lavet frisparket. Han bør hurtigt indse hvor galt det kan gå når vi fanges med så mange fremme på det tidspunkt. Meeen det er trods alt et rigtig godt træk for Uffe Bech og derfor er fejlen på det tidspunkt ikke større.

              Det mener jeg til gengæld den er da han går alt for blødt til Bech ca. ved midterlinjen da han som den eneste når hen til ham (inden han slår den i øvrigt glimrende aflevering). Der burde han i mine øjne klart have nedlagt ham og taget det gule kort - især når det nu var ham selv der lod ham komme forbi i første omgang. Det mener jeg ganske enkelt man bør kunne forvente af en spiller med hans rutine, især når der er tale om anføreren.
              Last edited by Agbre; 14-04-2015, 12:55.

              Comment

              Working...
              X